OMG, ALS JE DE M VERVANGT MET KL, EN DE RD MET ON, KRIJG JE KLOONDEAD!11!! Doodsverwensingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef mordradead het volgende:
ik heb -hoop ik- m'n band gefixt
*afklopt
nu maar werken en ook nog even naar de stad cd's kopen ofzoen zooltjes voor in m'n ouwe schoenen zodat ik die weer aankan
nog steeds te kleine tshirtsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Thomper het volgende:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/stars_list.jsp WEER EEN UPDATE
ALARM
quote:
Nooootje, alsjeblieft...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.4q.cc/index.php?pid=fact&person=chuck
Serieus, er zijn geniale sites mbt onze vriend Chuck
Ik weet niet wat je er dan mee gedaan hebt hoor, mijn GBA SP was zelfs naar de bodem van een zwembad gezonken (waarna ik 'm heldhaftig achterna dook) en die doet het ook nog gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Yup, ineens niet meer laden.
Maar hij valt nog binnen de garantie(1,5 jaar oud), dus mag m opsturen en dan vervangen ze de batterij/kijken ze m na. (net gebeld)
quote:Chuck Norris killed the last Unicorn with his bare hands. The Unicorn was Chuck's best friend.
(rho*A*V)1 = (rho*A*V)2quote:
Aerodynamica beginselen hequote:
Ja, die ongeveerquote:
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aerodynamica beginselen heLater wordt het wel kut
Als je met cirkelintegralen gaat werken enzo
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die ongeveer. Nog niet helemaal, pas de eerste instructieles en gister eerste college aero gehad man
Natuurkunde 1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!
Cirkel en andere oppervlakte integralen. Daarna krijg je volume integralenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.
Lekker moeilijk ook, normale integralenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.
Kan ik me niet meer herinneren danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!
kquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef capibar het volgende:
Boh gek, ik zo op school koffie drinken, maar k drink nooit koffie, dus ik was helemaal hyperdepieper.
want je bent een stukje fruitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef Roi het volgende:
ik neem je mee naar diemen zuid
En hij schiet de bal weer door de ruit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:38 schreef taart het volgende:
ja, feyenoord speelt uit.
DIRKIEEEEEEEEEEEEEEEEE KUYTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Die man daar op het veld is Dirk Kuyt
rijmen is een serieuze zaak hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:43 schreef King_of_cubes het volgende:
he taart, Ik zeik hier trouwens haast in mn broek van het lachen.
capibar is kloon van Maikuuul?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef capibar het volgende:
Boh gek, ik zo op school koffie drinken, maar k drink nooit koffie, dus ik was helemaal hyperdepieper.
Ah, 1 van de vele succesjoden aka teletekstjoden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, 1 van de vele succesjoden aka teletekstjoden.
toen speelde ik met ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef mordradead het volgende:
Dat is wel even Fifa 2000, toen speelde ik altijd met cambuur en kocht ik Ronaldo.
Dat komt mij zeer goed uit!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef taart het volgende:
En ik speel dagelijks op de fluit
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
weg met de ui
ik begin een nieuwe:
Gerst en hop, dat zit in bier
dat doet ons allen veel plezier
wij willen het hier in het land
Ja chanty ook hoe frappant
doe mij ook nog een lek're taart
bernie ga weg je hebt vieze baard
Roy wat doe je nou toch raar
psv heeft het goed voor elkaar
Paultje, hij is voor Fey'noord
ga nu maar weg we hebben het wel gehoord
Lani, die is toch voor psv?
wat zeg ik, ik zeg weg ermee!
Inkie en Matthijs zij wonen mooi
in groningen en niet in 't gooi
Thomper die doet altijd wat raar
samen met KOC is hij de hele dag gaar
Cap en Rock die zijn er ook
gerst en hop het gaat op in rook
Loon is nieuw het beste ermee
Ik ga schijten op de plee
Roi die is een heuse jood
hij is voor Ajax en pist in de sloot
wie ik nu vergeet die moet het zeggen
dat zal ik je later erbij gaan zetten in de heggen
doppertje die vergeet ik nu
daarom geef ik hem zo'n paraplu
nog een die ik nu vergeet
ik zeg alvast dat het me speet
tot zover dit mooie gedicht
groetjes en xxx ogen dicht en zwicht
nu de groetjes van de enige echte
mordra is de beste niet de slechtste
quote:ik begin een nieuwe:
Gerst en hop, dat zit in bier
dat doet ons allen veel plezier
wij willen het hier in het land
Ja chanty ook hoe frappant
doe mij ook nog een lek're taart
bernie ga weg je hebt vieze baard
Roy wat doe je nou toch raar
psv heeft het goed voor elkaar
Paultje, hij is voor Fey'noord
ga nu maar weg we hebben het wel gehoord
Lani, die is toch voor psv?
wat zeg ik, ik zeg weg ermee!
Inkie en Matthijs zij wonen mooi
in groningen en niet in 't gooi
Thomper die doet altijd wat raar
samen met KOC is hij de hele dag gaar
Cap en Rock die zijn er ook
gerst en hop het gaat op in rook
Loon is nieuw het beste ermee
Ik ga schijten op de plee
Roi die is een heuse jood
hij is voor Ajax en pist in de sloot
wie ik nu vergeet die moet het zeggen
dat zal ik je later erbij gaan zetten in de heggen
doppertje die vergeet ik nu
daarom geef ik hem zo'n paraplu
nog een die ik nu vergeet
ik zeg alvast dat het me speet
tot zover dit mooie gedicht
groetjes en xxx ogen dicht en zwicht
nu de groetjes van de enige echte
mordra is de beste niet de slechtste
Amenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef mordradead het volgende:
Hij moet ook op pagina 3 staan:
[..]
En brengt erg veel plezier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef taart het volgende:
en dat maakt mij fier
Mordras gebulder is voor mij goed vertier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef mordradead het volgende:
ik zit hier te bulderen als een gier
en de deur staat op een kierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef mordradead het volgende:
ik zit hier te bulderen als een gier
Ik kom niet meer bij!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef mordradead het volgende:
anders verkoop ik een schop aan dat vieze dier
en peristilius dronk veel bier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:14 schreef peristilius het volgende:
Belangrijk persoon vergeten in dat rijmpje.
Ik dacht zijn leverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef peristilius het volgende:
En verneukte daarmee zijn nier. Ofzo.
Daarom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht zijn leverMaarja dat rijmt niet.
en op kier, dier, zier, nier, gier, tierelier..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
bier rijmt op h4h4h44h4hier
Nee, juist ophouden met baggeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:33 schreef mordradead het volgende:
bagger?
En hoe was het collega?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
Boehoe...
Ik heb net mijn eerste werkdag bij de Albert Heijn achter de rug.
Mooi, we kunnen baggeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
En ik ga nu naar Munich (de film dan).
Hmm ja, suf enzo.quote:
Moet ik dit topic op slot gooien tot ik terug ben?quote:
Kassa of vullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm ja, suf enzo.
[..]
Moet ik dit topic op slot gooien tot ik terug ben?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef peristilius het volgende:
Moet ik dit topic op slot gooien tot ik terug ben?
Vullen, nu nog gewoon houdbaar, maar moet binnenkort vers gaan doen.quote:
Ah, heb je ook onze toffe DVD gezien...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vullen, nu nog gewoon houdbaar, maar moet binnenkort vers gaan doen.
Nee, ik werd gelijk aan het werk gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ah, heb je ook onze toffe DVD gezien...
genaaidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, ik werd gelijk aan het werk gezet.![]()
quote:Maar nu ben ik echt weg.
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Tomasso het volgende:
En iedereen nu op die link klikken natuurlijk[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:59 schreef Roi het volgende:
[..]!
Pas op, zometeen komt Chuck Norrisnog in actie !
[afbeelding]
Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFKquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn brigadier vergeten.
Maargoed, ik ga ff Azumi kijken onder het genot van een :
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFK
assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his beard,
deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement.
I.v.m. het tweede artikel adviseer ik u van de modknopjes af te blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn brigadier vergeten.
Maargoed, ik ga ff Azumi kijken onder het genot van een :
[afbeelding]
[afbeelding]
Achterin de schuur, naast die kast met motor olie, enz.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar zijn de take a sheep plaatjes?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Chanty87 het volgende:Ik zit me hier gewoon rot te lachen om die plaatjes en die gedichtjes hier, de tranen lopen zelfs over m'n wangen!
Beste GAM SC ooit, met dank aan mordra
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef capibar het volgende:
[..]
Achterin de schuur, naast die kast met motor olie, enz.
Eindelijk iemand die zegt wat iedereen denktquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.orlyowl.com/upload/files/trapped_owl.jpg]afbeelding][/url]
Whehehe das echt de coolste van allemaal hehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Roi het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whehehe das echt de coolste van allemaal hehehe![]()
Banaanvraag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Roi het volgende:
Jij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:09 schreef philipnorth het volgende:
goeiemorgen....
Dat kan niet! Je SP was toch kapot? Of je hebt uiteraard een oudere Gameboy/DS of whatever..quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:34 schreef philipnorth het volgende:
heuj
Yay ik heb Advance Wars gisteren uitgespeeld
DSquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kan niet! Je SP was toch kapot? Of je hebt uiteraard een oudere Gameboy/DS of whatever..
Wel goed van je hoor, en een goedemorgen.
Ik had ook B-rank, best goed van ons he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
DS
Maar die wordt de laatste tijd in beslag genomen door Cutie voor Animal Crossing
Maar gisteravond niet, dus heb ik het gehaald,
B-rank over de hele campaign.
Hoe bevalt FFIV?
Ik ben blij dat je m tof vindtquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:42 schreef Laniboekje het volgende:
FF IV =Meer heb ik er niet over te zeggen. Sprakeloos.
Morguhquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je m tof vindt
Goeiemorgen verder iedereen
Naja, da moet dan wel heul erg zijn niewoar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Morguh![]()
Er zit hier toch iemand zo ontzettend plat Brabants te praten.. zelfs ik versta het bijna niet.
![]()
Ja joh, zen hatten ut allemoal euver Traaie i.p.v. Terheijden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, da moet dan wel heul erg zijn niewoar?
Whehehe, geniaal. Brabantsquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja joh, zen hatten ut allemoal euver Traaie i.p.v. Terheijden.
Fotoquote:
quote:
Nu is er ook niks aan gedaan hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad.. om eerlijk te zeggen, het is niets.
Maar gelukkig groeit het allemaal weer een keer aan! Kan je weer van die schattige stekeltjes doen![]()
Dan nog.. volgens mij is er bijna niks over om er nog wat van te makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu is er ook niks aan gedaan hoor
Een regel rechte out-of-bed look![]()
O RLY?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
Crappy webcam pics
Nu voel ik me een BrEeZaH![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan nog.. volgens mij is er bijna niks over om er nog wat van te maken![]()
Alhoewel, je bent peristillius niet..
Mooi, dan zit je tenminste achter een computer en veel op Fok! (of heb je geen computer op je kamer?)quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik sluit me de komende paar weken we op in me kamer
Sorry Berniequote:
Ik ben geen wannabee periquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry BernieMaar zou jij niet ook lachen als ik ineens een Peri kapsel zou hebben?
NEEEEEquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je tenminste achter een computer en veel op Fok! (of heb je geen computer op je kamer?)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben geen wannabee peri
Misschien komt het door de foto, maar m'n haar is nu minstens 2,5 centimeter lang![]()
Nou, dan sluit je jezelf niet weken op in je eigen kamer, maar in de huiskamer.. ook goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NEEEEE
De computer staat in de huiskamer![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, dan sluit je jezelf niet weken op in je eigen kamer, maar in de huiskamer.. ook goed.
![]()
Mijn haar is iets meer dan 2,5 cm en ik ben vorige week geloof ik naar de kapper geweest. Zo kort is je haar dus helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
edit: me haar is twee centimeter lang
WELLESquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn haar is iets meer dan 2,5 cm en ik ben vorige week geloof ik naar de kapper geweest. Zo kort is je haar dus helemaal niet
Euh, dit was de eerste keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
En jullie meten allemaal je haar?
Ik heb het gemeten op gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, dit was de eerste keer
Bij mij nog niet eensch een halve centimeterquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan de zijkant en achter is mn haar trouwens 1,6 cm
Ik had het wat langer gelaten omdat het zo koud was die weekquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij mij nog niet eensch een halve centimeter![]()
Ja, ik wou het ook langer laten, maar de kapper vond van nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het wat langer gelaten omdat het zo koud was die week
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn haar is 30cm ofzo.. maar alles is in laagjes, dus ik kan het niet zeker zeggen. Best grappig, om je haar te meten
Foto!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:21 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb lang haar. Komt nu net over m'n wenkbrauwen.
Hoewel het bovenop ook in laagjes is, kan ik dus amper m'n haar meten.
* Tomasso heeft een tof kapsel![]()
Corpsbal alert!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:21 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb lang haar. Komt nu net over m'n wenkbrauwen.
Hoewel het bovenop ook in laagjes is, kan ik dus amper m'n haar meten.
* Tomasso heeft een tof kapsel![]()
woa kalllle!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef peristilius het volgende:
Mijn haar zit altijd tussen de 6 mm en 2 cm.
Het is dus gewoon zoquote:
YA RLY!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef peristilius het volgende:
Overigens zijn jullie de leukste uil vergeten.
[afbeelding]
quote:
Wie heeft jouw kooi opgezet?quote:
Ik lijk eerder een toffe gespierde neger.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is de grap er wel vanaf [afbeelding]
Ik heb zo'n corpsbal in m'n klas, om van te kotsen gewoon
Iets vriendelijker tegen deze kwaliteits user mag ook welquote:
GRAPJE WHEHEHEHE!!!1!!EINS!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik lijk eerder een toffe gespierde neger.
WOW FOTO IN JE PHOTOBOEK !11!EINESIENIS!11!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef Tomasso het volgende:
Ik lijk eerder op zo'n surfer waar alle vrouwen op geilen.
Fuck school, slowtjetten is de shitquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*tringelingeling*
Gamedemon, de schoolbel gaat weer. Snel, voordat je te laat bent!
Feauteaux!!!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook lang haar, ik gok op een centimeter of 15
O RLY?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Feauteaux!!!!!!!
Ik ga de honden van me zus uilaten, wat ben ik ook een schat![]()
Heb je het ook zwart geverfd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook lang haar, ik gok op een centimeter of 150
zal ik het vragen of niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Feauteaux!!!!!!!
ik loop hedendagen den hele dag met een boontje op mijn hoofdquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Feauteaux!!!!!!!
Hier een foto van mij en m'n vriendin:quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je het ook zwart geverfd?
En snij je je ook in je polsen?
Ik zag zo gisteren op Dordt centraal nog een groepje van 3 gothics bij elkaar
Ik dacht al dat ik je herkende.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier een foto van mij en m'n vriendin:
[afbeelding]
als ze komt dan zeg ik : Nuecken? dan slaat ze extra hardquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Tomasso het volgende:
Gamedemon, de kleuterleidster komt je al halen, doe maar naar haar luisteren. Anders pakt ze een zweepje uit d'r handtasje... Of nee, dat vind je lekker natuurlijk...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ze komt dan zeg ik : Nuecken? dan slaat ze extra hard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zum werken
jij links op foto toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier een foto van mij en m'n vriendin:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
We blijven uiteraard wel allemaal lief voor Gamedemon en elkaar he?
Uiteraard moet hij ook normaal doen, zal het eens tegen hem zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, zolang GD zelf niet normaal kan doen, heeft hij pech
En terechtquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij ook normaal doen, zal het eens tegen hem zeggen![]()
Verdraaien van de werkelijkheidquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef peristilius het volgende:
Euhm, Tomasso ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent degene die vervelend doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |