OMG, ALS JE DE M VERVANGT MET KL, EN DE RD MET ON, KRIJG JE KLOONDEAD!11!! Doodsverwensingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef mordradead het volgende:
ik heb -hoop ik- m'n band gefixt
*afklopt
nu maar werken en ook nog even naar de stad cd's kopen ofzoen zooltjes voor in m'n ouwe schoenen zodat ik die weer aankan
nog steeds te kleine tshirtsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Thomper het volgende:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/stars_list.jsp WEER EEN UPDATE
ALARM
quote:
Nooootje, alsjeblieft...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.4q.cc/index.php?pid=fact&person=chuck
Serieus, er zijn geniale sites mbt onze vriend Chuck
Ik weet niet wat je er dan mee gedaan hebt hoor, mijn GBA SP was zelfs naar de bodem van een zwembad gezonken (waarna ik 'm heldhaftig achterna dook) en die doet het ook nog gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Yup, ineens niet meer laden.
Maar hij valt nog binnen de garantie(1,5 jaar oud), dus mag m opsturen en dan vervangen ze de batterij/kijken ze m na. (net gebeld)
quote:Chuck Norris killed the last Unicorn with his bare hands. The Unicorn was Chuck's best friend.
(rho*A*V)1 = (rho*A*V)2quote:
Aerodynamica beginselen hequote:
Ja, die ongeveerquote:
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aerodynamica beginselen heLater wordt het wel kut
Als je met cirkelintegralen gaat werken enzo
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die ongeveer. Nog niet helemaal, pas de eerste instructieles en gister eerste college aero gehad man
Natuurkunde 1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!
Cirkel en andere oppervlakte integralen. Daarna krijg je volume integralenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.
Lekker moeilijk ook, normale integralenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Cirkelintegralen? Ik heb wel gewone integralen gehad.
Kan ik me niet meer herinneren danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is gewoon natuurkunde 1 man!
kquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef capibar het volgende:
Boh gek, ik zo op school koffie drinken, maar k drink nooit koffie, dus ik was helemaal hyperdepieper.
want je bent een stukje fruitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef Roi het volgende:
ik neem je mee naar diemen zuid
En hij schiet de bal weer door de ruit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:38 schreef taart het volgende:
ja, feyenoord speelt uit.
DIRKIEEEEEEEEEEEEEEEEE KUYTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Die man daar op het veld is Dirk Kuyt
rijmen is een serieuze zaak hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:43 schreef King_of_cubes het volgende:
he taart, Ik zeik hier trouwens haast in mn broek van het lachen.
capibar is kloon van Maikuuul?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef capibar het volgende:
Boh gek, ik zo op school koffie drinken, maar k drink nooit koffie, dus ik was helemaal hyperdepieper.
Ah, 1 van de vele succesjoden aka teletekstjoden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, 1 van de vele succesjoden aka teletekstjoden.
toen speelde ik met ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef mordradead het volgende:
Dat is wel even Fifa 2000, toen speelde ik altijd met cambuur en kocht ik Ronaldo.
Dat komt mij zeer goed uit!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef taart het volgende:
En ik speel dagelijks op de fluit
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
weg met de ui
ik begin een nieuwe:
Gerst en hop, dat zit in bier
dat doet ons allen veel plezier
wij willen het hier in het land
Ja chanty ook hoe frappant
doe mij ook nog een lek're taart
bernie ga weg je hebt vieze baard
Roy wat doe je nou toch raar
psv heeft het goed voor elkaar