Kijk, de LoveBoatCaptain die voelt dat gewoon aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
aaaah, komop Nuna, gaan we samen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Kijk, de LoveBoatCaptain die voelt dat gewoon aanJullie gezellig samen op een cruise, lijkt me echt wat voor jullie. Dan kunnen jullie elkaar ook buiten het forum om eens beter leren kennen. Met als ultieme doel natuurlijk
![]()
jaja Nuna, maar ga je nou mee of niet?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
jaja Nuna, maar ga je nou mee of niet?Het was toch best wel een leuke boot!
![]()
Dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:37 schreef Asmodean het volgende:
he Loveboatcaptain! Nuna en ik zouden graag een reisje willen boeken!
dat laat ik aan Nuna over..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Dat kan gebeurenIk neem aan dat jullie een boeking willen doen inclusief de
?
Klopt ik praat nooit over sex met niemand nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Het valt mij op dat vaak lelijke vrouwen het over sex hebben. (N.a.v. lelijke vrouwen op de werkvloer waarvan ik helaas stukken gesprek van opving.)
Dat lieve knappe meisje zul je er niet zo snel over horen. Die dikke snol des te vaker.
Is dit een juiste constantering?
Zwak hoor, een man hoort zijn vrouw te verrassen. Verras haar, maak haar tot je vrouw en ga op een van mijn cruisesquote:
die cruise gaat iig door, maar datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Zwak hoor, een man hoort zijn vrouw te verrassen. Verras haar, maak haar tot je vrouw en ga op een van mijn cruises![]()
Dan vraag je haar romantisch op de bootquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
die cruise gaat iig door, maar datis nog niet geheel zeker
goed plan! Wanneer vertrekt de boot naar zonnige oorden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Dan vraag je haar romantisch op de bootJullie kennen elkaat toch wel buiten het forum om he? Anders staat dat ook zo raar en is het een nerdhuwelijk en dat laat ik niet toe
![]()
Wanneer je maar wilt jongeman. Maar nu eerst gaan slapen hoor, het is al laat voor een verliefd iemand met trouwplannen. Rust eens goed uit en denk er nog eens over na, je hoeft natuurlijk niet meteen te trouwen. Misschien is het wel handig om eerst eens een relatie aan te gaan en dan te zien hoe get verder looptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef Asmodean het volgende:
[..]
goed plan! Wanneer vertrekt de boot naar zonnige oorden?
door te pijpen? Of zit een kuisheidgordel tegenwoordig over je mond?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Neutrino het volgende:
De definitie van lelijk voor mij is een vrouw met een kuisheidsgordel.
En als die het over sex hebben is dat knap. Ik bedoel.. Hoe doen ze dat dan ?
Hey, nu is de verrassing erafquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Dan vraag je haar romantisch op de boot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |