abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:12:24 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34829599
quote:
ja die ja thanks
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:13:40 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34829647
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?

Alvast bedankt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:14:37 #124
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_34829680
Misschien is dat al eens gevraagd maar ik ben wel benieuwd naar een Islamitisch antwoord op deze vraag (Misschien dat Meki mij dit uit kan leggen, of een andere Moslim-poster natuurlijk):

Hoe kun je zondigen tegen de Sharia als je geen moslim bent? Kijk, ik begrijp gerust het principe wel dat je geen afbeeldingen mag maken van de profeet Mohammed. Daar zit een reden achter net zo goed als dat de bijbel allerlei ge- en verboden kent waar ook weer een verhaal achter zit.

Maar Denemarken leeft niet volgens de Sharia, Frankrijk ook niet, trouwens. De cartoonists en redacteurs van de Europese kranten zijn geen moslims. Hoe kunnen deze mensen dan in jezusnaam ( ) zondigen tegen de Sharia? Wat geeft Moslims het idee dat ze hun Sharia-wetten kunnen opleggen aan niet-moslims in niet moslim landen??

En als Moslims zo verontwaardigd zijn of de link die de cartoons leggen tussen Islam en Terrorisme, waarom leggen jullie dan niet dezelfde Verontwaardiging en Woede aan de dag elke keer als een zelfmoordenaar zich uit naam van die profeet van jullie zich opblaast?

Ik ben echt benieuwd.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:14:40 #125
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34829681
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
What is the point om als Christen te leven als toch elke zondenaar zomaar in de hemel kan komen?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:15:26 #126
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829703
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?

Alvast bedankt.

²
heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:

'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:15:53 #127
126836 Super7fighter
pi_34829723
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.
Echter kennen wij de biecht, waarmee je je zonden kunt opbiechten. Dan krijg je 'straf' en dan worden je zonden vergeven. Uiteraard moet je oprecht berouw hebben. Dat kan een priester niet beoordelen, maar God weet dat wel. Die kun je echt niet voor de gek houden.

Het is dus niet zo dat je zomaar kunt hoeren en snoeren, omdat Jezus toch al voor onze zonden gestorven is.
Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:17:18 #128
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829772
Super7Fighter, gedraag je niet als troll en ga terug naar school ofzo. En dan mag je meteen je buurjongetje meenemen aangezien die zwakzinnige stoeptegel door moet gaan voor "bijbelexpert"
I'm hungry!
pi_34829774
- doe is normaal -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:19:28 ]
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:18:56 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34829819
quote:
2 noren en 2 finnen naar het ziekenhuis afgevoerd per helikopter inmiddels
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:18:56 #131
13462 BansheeBoy
pi_34829820
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Cairon het volgende:

[..]

heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:

'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'
Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:20:31 #132
126836 Super7fighter
pi_34829866
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Cairon het volgende:

[..]

Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.
Ik heb op een christelijke school gezeten, geschiedenis en maatschappijleer waren mijn favoriete vakken en heb de Bijbel op mijn literauurlijst gehad.
Daarom kan ik resoluut zeggen dat ik niet voor het Christendom kan kiezen. De liefde is namelijk ver te zoeken. Het christendom zegt dat we in zonde geboren zijn. Kan dat wel waar zijn? Het zegt dat de eerste mens zondigde en daardoor betrad de zonde de aarde. Aangezien de zonde gekomen is, maakt het alles corrupt, zelfs elke nieuwgeboren baby.
Kun jij de logica volgen? Kun je geloven dat de mensen al verdoemd zijn , voordat ze nog iets gedaan hebben? Welke rechter zou mensen veroordelen voor misdaden die zij nooit gepleegd hebben? Een rechter kan dat nooit doen, behalve door vergissing.
Maar hoe zit het dan met God? Zou hij zoiets doen? Ik kan me zulke valse ideeen niet voorstellen over God. Hij is Rechtvaardig. Hij houdt je verantwoordelijk(zoals het in de Koran staat) voor datgene wat jij doet en beschuldigt je niet van wat de eerste mens heeft gedaan.
Maar zelfs als je iets verkeerds doet, is God bereid je te vergeven. Hij is bereid ieder die tot Hem wendt en oprecht vergiffenis vraagt te vergeven. En alles tussen jou en God. Geen bekentenissen-boxen of biechthokjes zoals bij de christenen en niemand die onder jou zondes moet lijden.
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:20:32 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34829867
als jullie BSB willen stangen doen jullie dat maar via de MSN, in dit topic kunnen we beschaafd en als grote mensen over de ophef om die spotprenten praten
pi_34829903
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.

²
Ga eens in op de inhoud.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:21:52 #135
13462 BansheeBoy
pi_34829912
- feedback -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:23:28 ]
pi_34829927
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''
Star7fighter als ik jou was zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken aanzien het merendeel van europa niet erg christelijk is en zich niet perse geroepen voelt om zich aan de 10 geboden te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door typtypo op 07-02-2006 15:33:31 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34829938
- feedback -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:23:06 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:23:16 #138
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829969
- kappen -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:24:24 ]
I'm hungry!
pi_34829984
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

hoewiewatwaar?
niet relevant voorjou
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:24:32 #140
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34830010
scheld je me uit in een exotische taal?

dat is zoooooo *hartje*
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')