ja die ja thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stm
Bij nader inzien, deze geeft ietsie meer info:quote:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
What is the point om als Christen te leven als toch elke zondenaar zomaar in de hemel kan komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?
Alvast bedankt.²
Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.
Echter kennen wij de biecht, waarmee je je zonden kunt opbiechten. Dan krijg je 'straf' en dan worden je zonden vergeven. Uiteraard moet je oprecht berouw hebben. Dat kan een priester niet beoordelen, maar God weet dat wel. Die kun je echt niet voor de gek houden.
Het is dus niet zo dat je zomaar kunt hoeren en snoeren, omdat Jezus toch al voor onze zonden gestorven is.
2 noren en 2 finnen naar het ziekenhuis afgevoerd per helikopter inmiddelsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, deze geeft ietsie meer info:
http://today.reuters.com/news/newsArticle.aspx?type=topNews&storyID=2006-02-07T135854Z_01_L06194014_RTRUKOC_0_US-RELIGION-CARTOONS.xml
Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'
Ik heb op een christelijke school gezeten, geschiedenis en maatschappijleer waren mijn favoriete vakken en heb de Bijbel op mijn literauurlijst gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.
Ga eens in op de inhoud.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.²
Star7fighter als ik jou was zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken aanzien het merendeel van europa niet erg christelijk is en zich niet perse geroepen voelt om zich aan de 10 geboden te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |