abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:26:21 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34832141
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze bewandelen de juiste weg, naar de rechter dus, hulde en zo, maar wat ik me dan weer afvraag, wat doen vrome moslims op de site van Geert Wilders
Ik kom ook weleens op de site van Wilders, en dat is niet omdat ik zo'n fan ben van zijn kapsel hoor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:27:00 #202
572 Sniper
Gull Catcher
pi_34832162
quote:

[..]

Ze bewandelen de juiste weg, naar de rechter dus, hulde en zo, maar wat ik me dan weer afvraag, wat doen vrome moslims op de site van Geert Wilders

De confrontatie met beledigingen opzoeken is ook een kunst natuurlijk
Wilders zit ondergedoken, wordt streng bewaakt en heeft geen ambassade die ze in brand kunnen steken. Resteert nog slechts de gang naar de rechter. Bummer.
pi_34832193
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:21 schreef nikk het volgende:

[..]

Mwah, als je de reacties ziet is de haat jegens het Westen alleen maar toegenomen de afgelopen dagen. We zitten nu al op het niveau van een boycot... dit waait naar mijn idee echt niet zomaar over....
Ze hebben het westen vanzelf weer nodig, en andersom ook, daar maak ik me absoluut niet druk over
Zeer gewaardeerd lid van de robotdancefanclub...
pi_34832197
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom ook weleens op de site van Wilders, en dat is niet omdat ik zo'n fan ben van zijn kapsel hoor.

²
het wachten is trouwens nog steeds op een inhoudelijke reactie van jou op het bewijs dat een Imam de Profeet belachelijk heeft gemaakt, en misschien wel belangrijker, op ergere wijze dan de Deense cartoonisten.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:30:06 #205
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832251
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Sniper het volgende:

[..]

Wilders zit ondergedoken, wordt streng bewaakt en heeft geen ambassade die ze in brand kunnen steken. Resteert nog slechts de gang naar de rechter. Bummer.
Hij woont bij mij in de wijk

Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34832276
Ik zit echt met verbijstering te kijken naar die bewerkte plaatjes. Volgens mij dienen de personen die vanuit Denemarken het midden-oosten in brand hebben gezet voor de rechter gesleept te worden voor een (geslaagde) poging tot het aanzetten tot geweld.

En ik hoop dat ze daarvoor een gevangenisstraf krijgen. Wat dan alweer een heel stuk humaner is dan wat hun mohammedaanse vriendjes voor dat soort mensen in gedachten zou hebben.

Nu ben ik pas echt woedend.
pi_34832318
quote:
Tegen Tweede Kamerlid Wilders is vandaag aangifte gedaan wegens godslastering. De aanklacht is afkomstig van het bestuur van de El Tawheed-moskee in Amsterdam en komt als een reactie op het plaatsen van de omstreden Deense cartoons van de profeet Mohammed op de website van Wilders. "Het bestuur van de stichting is bijzonder gekwetst, gegriefd en hoogst beledigd. Door de schokkende gebeurtenissen in het Midden-Oosten als reactie op de publicatie van de spotprenten, wist Wilders wat dit onder moslims zou losmaken"
Wederom wil ik een woordje van dank aan de PvdA uitspreken, zonder de tegenstem van de PvdA was het wetsartikel over godslastering afgelopen jaar uit het wetboek van strafrecht gehaald. Vriendelijk bedankt dus. Maar het schofferen van Mohammed heeft totaal niets met het lasteren van God te maken. Raar dat de baarden in die geile soepjurken dat wel zo willen zien. Komt op mij over als een zwaktebod eerlijk gezegd.
eeeh
pi_34832330
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef stukovich het volgende:

[..]

Hij woont bij mij in de wijk

en jullie gaan naar dezelfde kapper?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:32:51 #209
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34832341
quote:

[..]

De confrontatie met beledigingen opzoeken is ook een kunst natuurlijk
Je post doet me denken aan de anekdotes die ik hier wel vaker van moslimbashers heb gezien : Waarom was het meisje te uitdagend gekleed? Ze vroeg dus om de verkrachting!
Dan is nu precies hetzelfde wat jij nu alweer doet. De schuld bij een ander neerleggen. In plaats van Wilders te veroordelen, leg je de schuld bij de mensen die Wilders site zijn gaan bezoeken. Te gek voor woorden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34832349
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wederom wil ik een woordje van dank aan de PvdA uitspreken, zonder de tegenstem van de PvdA was het wetsartikel over godslastering afgelopen jaar uit het wetboek van strafrecht gehaald. Vriendelijk bedankt dus. Maar het schofferen van Mohammed heeft totaal niets met het lasteren van God te maken. Raar dat de baarden in die geile soepjurken dat wel zo willen zien. Komt op mij over als een zwaktebod eerlijk gezegd.
Gaan die ratten ook die Deense 'imams' aanklagen?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:33:28 #211
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832357
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en jullie gaan naar dezelfde kapper?
Nee, maar feit blijft dat hij in mijn wijk woont. (Randwijk van Den Haag)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:34:05 #212
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34832372
Nu vraag ik me af hoe moslims uiteindelijk zullen verklaren dat een imam zoiets heeft kunnen doen
pi_34832382
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef milagro het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/8959820

het originele artikel, wat door Deense imams op tournee in een andere context geplaatst is (zo schijnt het).

tja... wat scheelt het
om te gillen wat een afgang!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:34:39 #214
126836 Super7fighter
pi_34832384
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef HiZ het volgende:
Ik zit echt met verbijstering te kijken naar die bewerkte plaatjes. Volgens mij dienen de personen die vanuit Denemarken het midden-oosten in brand hebben gezet voor de rechter gesleept te worden voor een (geslaagde) poging tot het aanzetten tot geweld.

En ik hoop dat ze daarvoor een gevangenisstraf krijgen. Wat dan alweer een heel stuk humaner is dan wat hun mohammedaanse vriendjes voor dat soort mensen in gedachten zou hebben.

Nu ben ik pas echt woedend.
Jij bent niet woedend dat extreemrechts die plaatjes in Denemarken naar moslims en moslimorganisaties gestuurd heeft?

Wederom wordt er met twee maten gemeten.

* onder voorbehoud dat deze berichten waar zijn
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:35:54 #215
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832428
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

om te gillen wat een afgang!
Zij waren ook aan het gillen toen hun auto's in de brand stonden.

dinsdag 7 februari 2006 @ 16:37:40 #216
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34832492
Rasmussen nu live op cnn
god bless america!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:38:14 #217
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832511
Maar voor mij is de dialoog met de betreffende krant (Jylands hoerenkrant) niet meer mogelijk. Aangezien zij bewust met twee maten meten:

1 - Christenen gaan wij niet beledigen. Deze spotprenten laten wij niet zien
2 - Laten we lekker moslims belachelijk maken.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:38:28 #218
13462 BansheeBoy
pi_34832520
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het wachten is trouwens nog steeds op een inhoudelijke reactie van jou op het bewijs dat een Imam de Profeet belachelijk heeft gemaakt, en misschien wel belangrijker, op ergere wijze dan de Deense cartoonisten.
Ik zeg het maar voor de 3de keer: het is echt afschuwelijk mocht dit waar zijn: het is frauduleus en leugenachtig: niet Islamwaardig, absoluut niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34832532
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef stukovich het volgende:

[..]

Nee, maar feit blijft dat hij in mijn wijk woont. (Randwijk van Den Haag)
Jij bent dus een randgroep jongere of een randdebiel?

Ahha daar komt het dus vandaan.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:40:14 #220
126836 Super7fighter
pi_34832586
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:38 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dit is toch geen humor man! Ik kon er zelfs niet om glimlachen.
pi_34832590
Het nieuws over die bewerkte 'mohammed met varkensneus' is inmiddels gepubliceerd door de New York Times en BBC.
pi_34832604
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Een imam de profeet belachelijk heeft gemaakt? Mis ik iets?

Edit// Vat em al.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:41:07 #223
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832614
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:38 schreef typtypo het volgende:

[..]

Aan jouw spelling te zien spreekt er nu eentje direct tot mij
pi_34832635
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:38 schreef stukovich het volgende:
Maar voor mij is de dialoog met de betreffende krant (Jylands hoerenkrant) niet meer mogelijk. Aangezien zij bewust met twee maten meten:

1 - Christenen gaan wij niet beledigen. Deze spotprenten laten wij niet zien
2 - Laten we lekker moslims belachelijk maken.
1- kun jij aantonen dat die beslissing door één en dezelfde hoofdredacteur genomen is?
2- de christelijke plaatjes sloegen gewoon als een tang op een varken. Plaatsen zou niets opleveren, ze bespraken niets, stelden niets aan de kaak. De Mighty-Mo-plaatjes stelden terrorisme uit naam van de islam aan de kaak.
Maar dat is een verschil die sommigen niet willen zien. De meest voor de hand liggende oorzaak (ik ben klein en zij zijn groot, en das niet eerlijk owh nee) wordt aangenomen als zijnde de overduidelijke waarheid.
pi_34832647
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Vrijwel alle imam`s maken Jezus belachelijk...
eeeh
pi_34832657
quote:

[..]

Er is door die Deense Haat-Imams een foto van een man met een varkensneus van het net geplukt en bewerkt waarna ze hebben beweerd dat dit een spotprent van Mohammed was.
pi_34832658
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef stukovich het volgende:

[..]

Aan jouw spelling te zien spreekt er nu eentje direct tot mij
Waarom begint iedereen altijd gelijk over spelilng, als hij niks te antwoorden weet?
pi_34832664
quote:

[..]

check m'n signature
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:42:43 #229
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832677
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
Je zou jezelf eens moeten horen
pi_34832724
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef stukovich het volgende:

[..]

Je zou jezelf eens moeten horen
erg sterk antwoord, zo inhoudelijk ook.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:44:11 #231
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832735
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef Thuodor het volgende:

[..]

Waarom begint iedereen altijd gelijk over spelilng, als hij niks te antwoorden weet?
Heeft hij een vraag gesteld dan, naar mijn weten heeft hij conclusies getrokken die hij op basis van lucht genomen heeft...

Maar ja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:44:43 #232
13462 BansheeBoy
pi_34832755
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dit is onzin, dat weet je.

²
pi_34832769
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je post doet me denken aan de anekdotes die ik hier wel vaker van moslimbashers heb gezien : Waarom was het meisje te uitdagend gekleed? Ze vroeg dus om de verkrachting!
Dan is nu precies hetzelfde wat jij nu alweer doet. De schuld bij een ander neerleggen. In plaats van Wilders te veroordelen, leg je de schuld bij de mensen die Wilders site zijn gaan bezoeken. Te gek voor woorden.
Waarom zou ik Wilders moeten veroordelen
Hij doet toch niets onwettigs?

Mag ik dan ook gaan mekkeren als ik doelbewust een Saudische krant ga kopen puur om me beledigd te gaan lopen voelen over iets wat zij publiceren en wat in hun land mág?

Kom op, zeg, dit is de confrontatie zoeken om je opnieuw all over beledigd te voelen.
De mensen van die moskee bezoeken wekelijks die site?
Nee, ze hebben gehoord dat Wilders ze óók geplaatst heeft, net als de VK dat gedaan heeft, net als ze te zien waren op het journaal, alleen tegen Wilders dienen ze een klacht in.

Dat die man, hoe suf hij ook moge zijn, tig doodsbedreigingen van geloofsgenoten in zijn mailbox vindt, is natuurlijk weer iets waar "hij omgevraagd heeft".

Die prenten zijn 7 maanden geleden geplaatst in een krant, en nu laten andere sites ze zien, opdat men kan zien waarover nu al die ophef is, of om een statement te maken, en dat statement is NIET "moslims pesten" maar laten zien dat een ander niet gaat bepalen wat de een mag zeggen, zolang de wet het toestaat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34832772
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat een gezwets.

Jesus is een van de profeten van de Islam, dus hoe kom je erbij?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34832806
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Waarom zou ik Wilders moeten veroordelen
Hij doet toch niets onwettigs?

Mag ik dan ook gaan mekkeren als ik doelbewust een Saudische krant ga kopen puur om me beledigd te gaan lopen voelen over iets wat zij publiceren en wat in hun land mág?

Kom op, zeg, dit is de confrontatie zoeken om je opnieuw all over beledigd te voelen.
De mensen van die moskee bezoeken wekelijks die site?
Nee, ze hebben gehoord dat Wilders ze óók geplaatst heeft, net als de VK dat gedaan heeft, net als ze te zien waren op het journaal, alleen tegen Wilders dienen ze een klacht in.

Dat die man, hoe suf hij ook moge zijn, tig doodsbedreigingen van geloofsgenoten in zijn mailbox vindt, is natuurlijk weer iets waar "hij omgevraagd heeft".

Die prenten zijn 7 maanden geleden geplaatst in een krant, en nu laten andere sites ze zien, opdat men kan zien waarover nu al die ophef is, of om een statement te maken, en dat statement is NIET "moslims pesten" maar laten zien dat een ander niet gaat bepalen wat de een mag zeggen, zolang de wet het toestaat.
Sterker nog, als die plaatjes niet allemaal vertoond waren, dan waren we nooit achter het bedrog gekomen.
pi_34832819
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er is door die Deense Haat-Imams een foto van een man met een varkensneus van het net geplukt en bewerkt waarna ze hebben beweerd dat dit een spotprent van Mohammed was.
Ik ben met stomheid geslagen dat deze mensen zó ontzettend dom kunnen zijn. Godsamme, de moslimgemeenschap wordt nu wel heel erg te kakken gezet.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:46:53 #237
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832825
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

erg sterk antwoord, zo inhoudelijk ook.
Gisteravond ook al gezegd of ik nou tegen de muur praat of tegen 150.000 fokkers. Wij zullen een permanent verschil van inzicht blijven houden.

Telkens als wij weer argumenten/feiten vertellen is de reactie standaard:

1- Doet er niet toe
2 - Daar hebben wij het nu niet over
3 - Aangezien het nu moslims zijn betreft het een andere situatie

Waarom zou ik 10 minuten een heel levensverhaal typen als ik de reactie erop toch al weet?
pi_34832843
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is onzin, dat weet je.

²
Komop zeg, vanuit christelijk oogpunt is het pure laster wat de koran allemaal over Isa te melden heeft, net zo als dat vica verza het geval is.
eeeh
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:48:39 #239
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832878
Onze Profeet met een tulband in de vorm van een bom heeft mij en vele moslims meer gekwetst dan een Profeet met varkensneus
pi_34832909
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat een gezwets.

Jesus is een van de profeten van de Islam, dus hoe kom je erbij?
Jezus is de zoon van god.

Erken dat eerst maar dan houden wij rekening met mohammed.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:49:40 #241
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34832912
Ik snap best dat de moslims onder ons het niet zo leuk vinden wat er in die krant is afgebeeld, maar ik zou zeggen: gebruik de vrijheid die je hebt om je eens van een positieve kant te laten zien.
pi_34832916
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef stukovich het volgende:

[..]

Gisteravond ook al gezegd of ik nou tegen de muur praat of tegen 150.000 fokkers. Wij zullen een permanent verschil van inzicht blijven houden.

Telkens als wij weer argumenten/feiten vertellen is de reactie standaard:

1- Doet er niet toe
2 - Daar hebben wij het nu niet over
3 - Aangezien het nu moslims zijn betreft het een andere situatie

Waarom zou ik 10 minuten een heel levensverhaal typen als ik de reactie erop toch al weet?
kom op met die inhoudelijke reactie dan. Want voorlopig voldoe je alleen maar aan het standaard calimero-syndroom.
pi_34832929
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:48 schreef stukovich het volgende:
Onze Profeet met een tulband in de vorm van een bom heeft mij en vele moslims meer gekwetst dan een Profeet met varkensneus
Oh ja, het is veel minder erg als een mohammedaan een spotprent maakt he?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:50:58 #244
572 Sniper
Gull Catcher
pi_34832946
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben met stomheid geslagen dat deze mensen zó ontzettend dom kunnen zijn. Godsamme, de moslimgemeenschap wordt nu wel heel erg te kakken gezet.
kwalificeert nu al als belangrijkste kandidaat voor de Understatement-van-de-eeuw trofee
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:51:00 #245
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832947
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nee. Hij is niet de zoon van God.

Ga jij nou maar eerst even een lijkwade vinden die WEL van Jezus was, want voorlopig hebben wij het lichaam van Mohammed en jullie niets
pi_34832954
quote:

[..]

Idd. Dat is ook een belediging voor veel christenen. Op een van die tempels in Mekka staat "God had geen zoon". Dat staat er niet voor niets zo duidelijk. Dat is redelijk beledigend voor mensen die geloven dat Jezus de zoon van God was.
pi_34832960
Ik zit me nu eigenlijk af te vragen of het inderdaad onjuist is om te spreken over immigranten of allochtonen als we het hebben over moslims in Nederland. Is een deel daarvan niet gewoon kolonist?. Kolonisten zoals bekend integreren niet, die koloniseren. Het zou eigenlijk best een hoop verklaren.
pi_34832962
quote:
als de imam de bom-tulband had gemaakt had je exact het omgekeerde gezegd
dit is nu een calimero reactie
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:52:06 #249
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34832987
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Die hypothese mag jij opstellen... jammer dat je niet uit eigen ervaring praat
pi_34832993
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ga jij nou maar eerst even een lijkwade vinden die WEL van Jezus was, want voorlopig hebben wij het lichaam van Mohammed en jullie niets
Lasteraar! Vroeger was je hiervoor op de brandstapel gesmeten!!
eeeh
pi_34833006
quote:

[..]

hoe weet je zo zeker dat dat mighty mo is?
pi_34833008
quote:
Maar je kan niet ontkennen dat de asociatie een logisch gevolg is van de kamikazen die onder de vlag van de islam aan het koordje trekken.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:52:40 #253
572 Sniper
Gull Catcher
pi_34833009
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Eens kijken hoe men zich uit dit zelfgegraven moeras draait...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:52:45 #254
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833013
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als de imam de bom-tulband had gemaakt had je exact het omgekeerde gezegd
dit is nu een calimero reactie
Ik vraag me af wie hier nou de moslim is...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:53:21 #255
13462 BansheeBoy
pi_34833027
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Komop zeg, vanuit christelijk oogpunt is het pure laster wat de koran allemaal over Isa te melden heeft, net zo als dat vica verza het geval is.
Ok, maar dat is wat anders dan je net zei.

²
pi_34833028
quote:

[..]

Liever erkennen we helemaal niets waarvoor we geen bevestiging kunnen krijgen. Het is altijd moeilijk discussieren met gelovigen .
trug van weggeweest
pi_34833031
quote:

[..]

Dus houden wij geen rekening met mohammed

Erken nou maar dat jezus de zoon van god is.
Dan houden wij rekening met mohammed zeg ik nogmaals.
www.jihadwatch.org
pi_34833042
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:

[..]

ik vraag me af wanneer je eindelijk eens inhoudelijk reageert.
pi_34833049
quote:

[..]

Mogen we daarover van mening verschillen en toch respect hebben voor elkaar? Blijkbaar een Christen fundamentalist
-Rabia Al-Basri
pi_34833057
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:

[..]

Gelukkig maar, alleen fanatici zijn heilig overtuigd dat hun religieuze overtuiging de juiste is....
eeeh
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:54:32 #261
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833071
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dus houden wij geen rekening met mohammed

Erken nou maar dat jezus de zoon van god is.
Dan houden wij rekening met mohammed zeg ik nogmaals.
Ik erken dat Jezus een Profeet van God is...ga jij eens je lijkwade tevoorschijn toveren
pi_34833074
quote:

[..]

Volgens het Christendom was hij wel de zoon van God...
Jullie hebben het lichaam van Mohammed, en wie gaat mij vertellen dat hij geen leugenaar was?
Juist, het is geloof, daar heb je geen bewijzen als lichamen voor nodig!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:54:43 #263
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34833078
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik zit me nu eigenlijk af te vragen of het inderdaad onjuist is om te spreken over immigranten of allochtonen als we het hebben over moslims in Nederland. Is een deel daarvan niet gewoon kolonist?. Kolonisten zoals bekend integreren niet, die koloniseren. Het zou eigenlijk best een hoop verklaren.
Kolonisten. Ja, daar lijkt het wel op als je alleen de media en deze forums volgt.

Gelukkig heb ik op straat tot nu toe andere ervaringen(postcode 1052)
god bless america!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:55:41 #264
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833099
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik vraag me af wanneer je eindelijk eens inhoudelijk reageert.
Ik meldde gisteren al dat ik met jou niet meer in debat ga, omdat je een zeer laag bij de grondse opmerking hebt gedeponeerd op dit forum
pi_34833133
quote:

[..]

Beledigend! Katholieken onder ons, pikken jullie dit!!!!!!!!!!! Ten aanval!!!!!!

En dit is natuurlijk gewoon allemaal begrijpelijk :
http://www.talpa.tv/web/s(...)449/typeofpage=51230

verslag van een NL journalist ter plaatse

http://www.talpa.tv/web/s(...)449/typeofpage=51230

als je het tenminste kunt opbrengen om naar de Talpa site te gaan
pi_34833137
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:52 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Lasteraar! Vroeger was je hiervoor op de brandstapel gesmeten!!
Thanks voor de bevestiging
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:57:19 #267
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833155
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef Thuodor het volgende:

[..]
Gast ik ben moslim dus ik kan moeilijk erkennen dat hij wel de zoon van God is

Als Christenen daar anders over denken dan mag dat, dat is het mooie van vrijheid van godsdienst. Eén van mijn beste virenden is een Christen, en wij gaan over veel in debat, behalve over Jezus
pi_34833182
waar is dat lichaam dan? interessant voor medish onderzoek.
pi_34833195
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ik meldde gisteren al dat ik met jou niet meer in debat ga, omdat je een zeer laag bij de grondse opmerking hebt gedeponeerd op dit forum
achossie, heb ik je gekwetst? Heb ik je beledigd? Is calimero boos dan? DE TIEFES VOOR JE DAN!
pi_34833198
Weet je wat me trouwens opvalt bij de mohammedanen die deze topics gaande houden? Het lukt ze nu al 20 topics om iedere vraag niet te beantwoorden.
pi_34833226
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef HiZ het volgende:
Weet je wat me trouwens opvalt bij de mohammedanen die deze topics gaande houden? Het lukt ze nu al 20 topics om iedere vraag niet te beantwoorden.
in elk geval niet inhoudelijk
pi_34833231
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mogen we daarover van mening verschillen en toch respect hebben voor elkaar? Blijkbaar een Christen fundamentalist
Zolang jullie christenen belachelijk maken door te zeggen dat jezus niet de zoon van god is kunnen wij plaatjes van mohammed maken.

Dus jullie repect tonen door jezus de zoon van god te noemen dan houden wij rekening met mohammed.

Afgesproken wederzijds repect weet je.
www.jihadwatch.org
pi_34833244
quote:
behalve over Jezus
Doe dat dan hier ook niet..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:00:08 #274
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833265
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Beledigend! Katholieken onder ons, pikken jullie dit!!!!!!!!!!! Ten aanval!!!!!!
Honderden jaren zijn jullie in de aanval geweest

pi_34833271
Geplaatst: Zo 05 Feb 2006, 17:30 Onderwerp: Demonstratie zaterdag 11 februari

--------------------------------------------------------------------------------

Beste moslim broeders en zusters,

Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.

De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.

Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.

Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.

Wij roepen u allen op om uw verantwoorselijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.

Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!

Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.

Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.

De moslimgemeenschap in Nederland

-------------------------------------------------------------------------------------

Hierbij hoop ik dat een aantal NL-ers net als ik mede het initiatief willen nemen om as. zaterdag te demonstreren voor de vrijheid van meningsuiting en steun te betuigen aan de Denen op de Deense ambassade in Den Haag om 13.00.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:01:16 #276
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833303
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

achossie, heb ik je gekwetst? Heb ik je beledigd? Is calimero boos dan? DE TIEFES VOOR JE DAN!
Jammer dat je dan toch na #20 topics moet schelden om je gelijk te halen, tevens weer een zeer laag bij de grondse overtrokken reactie
pi_34833308
quote:
Beste moslim broeders en zusters,

Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.

De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.

Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.

Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.

Wij roepen u allen op om uw verantwoorselijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.

Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!

Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.

Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.

De moslimgemeenschap in Nederland
komend weekend feest dus in A'dam. KOMT ALLEN! Kermis, met hoofdattractie: prijsschieten voor gevorderden.

vraag me af die de randdebielen die hierop ingaan doorhebben dat de afbeeldingen een fucking hoax zijn.
pi_34833317
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef stukovich het volgende:

[..]

Als Christenen daar anders over denken dan mag dat, dat is het mooie van vrijheid van godsdienst. Eén van mijn beste virenden is een Christen, en wij gaan over veel in debat, behalve over Jezus
ik ben europeaan dus ik kan niet erkennen dat wij geen afbeelding van mohammed mogen maken.

Simpel, wederzijds repect weet je.
www.jihadwatch.org
pi_34833334
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef stukovich het volgende:

[..]

Er zijn twee mogelijkheden:
Óf jezus is god.
Óf jezus is een profeet.

Als iemand het over een zoon heeft, heeft ie het dan over een profeet of over god? Mij is ook nooit echt duidelijk hoe christenen de status 'zoon' nou precies interpreteren.
trug van weggeweest
pi_34833340
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Zolang jullie christenen belachelijk maken door te zeggen dat jezus niet de zoon van god is kunnen wij plaatjes van mohammed maken.

Dus jullie repect tonen door jezus de zoon van god te noemen dan houden wij rekening met mohammed.

Ik kan me voorstellen dat Moslims Jezus niet zien als zoon van God, het lijkt me vrij logisch als God geen zoon zou hebben... Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel ophef over een spotprent word gemaakt, terwijl ze er zelf ook niet vies van zijn...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:02:25 #281
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833347
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef Thuodor het volgende:

[..]

Doe dat dan hier ook niet..
Ik kan niet anders, de betreffende user EIST dat ik Jezus als zoon van God erken, niet direct weer de beschuldigende vinger naar mij wijzen
pi_34833368
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Blijkbaar weten mensen als jij niet wat de vrijheid van religie inhoud. Het heeft dan ook geen zin om met zulke mensen een dialoog aan te gaan
-Rabia Al-Basri
pi_34833372
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:01 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jammer dat je dan toch na #20 topics moet schelden om je gelijk te halen, tevens weer een zeer laag bij de grondse overtrokken reactie
Welk gelijk valt er te halen? Ik heb mijn gelijk allang gehaald, dat geef jij wel aan door keer op keer niet inhoudelijk te reageren.

En voor een Hagenees is dit nog niet eens schelden, dit is normale taal.
pi_34833379
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef rotsbloque het volgende:

[..]

Óf jezus is god.
Óf jezus is een profeet.

Als iemand het over een zoon heeft, heeft ie het dan over een profeet of over god? Mij is ook nooit echt duidelijk hoe christenen de status 'zoon' nou precies interpreteren.
Christus zou het menselijk evenbeeld zijn van God
Hij heeft dus menselijke eigenschappen, maar is God..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:03:45 #285
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef rotsbloque het volgende:

[..]

Óf jezus is god.
Óf jezus is een profeet.

Ehm, God is NIET de vader van Jezus als in biologische vader. Er is iets met drie eenheid binnen het Christelijke geloof.

De drie-eenheid bestaat uit God de Vader, God de Zoon en God de Heilige Geest
pi_34833392
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ik kan niet anders, de betreffende user EIST dat ik Jezus als zoon van God erken, niet direct weer de beschuldigende vinger naar mij wijzen
Nog nooit van ''negeren'' gehoord?
pi_34833419
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Honderden jaren zijn jullie in de aanval geweest

[afbeelding]
jullie

ik ben geen katholiek , hoor

maar haal gerust de kruistochten erbij om je gelijk te halen, ga ik weer nog verder terug in de geschiedenis om weer te kunnen mekkeren dat "hullie begonnen!!!!!!!" nananananaaa

ik zou me als moslim kapot schamen voor mijn broeders in Beiroet, en overal elders waar ze zo te keer gaan om 7 fucking plaatjes, die in geen verhouding staan qua reputatie verkrachting van jouw geloof, dan al dit soort acties dat doen, dan al die terroristen acties dat doen.

Krijsen over plaatjes in 1 Deense krant , en zwijgen over de tientallen plaatjes in Saudische Kranten, hoe hypocriet wil je zijn?
pi_34833459
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:03 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ehm, God is NIET de vader van Jezus als in biologische vader. Er is iets met drie eenheid binnen het Christelijke geloof
Verzonnen door een monnik in frankrijk ofzo, ja..
Volgens mijn Godsdienst leraar moet je het zo zien:

3-eenheid (God, Jezus, Heilige geest): 3 personen -> Personen afgeleid van persona (ofzo), latijns
Persona (Ofzo) betekent stokmasker. Een masker met een stok er aan, waarmee je andere personages kunt spelen. Drie personen in 1, dus..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:07:21 #289
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833469
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:05 schreef milagro het volgende:

[..]
Heb jij weleens research gedaan naar deze kranten. Moet je eens doen, leuke conclusie kan je dan trekken....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:08:09 #290
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833486
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef Thuodor het volgende:

[..]

3-eenheid (God, Jezus, Heilige geest): 3 personen -> Personen afgeleid van persona (ofzo), latijns
Persona (Ofzo) betekent stokmasker. Een masker met een stok er aan, waarmee je andere personages kunt spelen. Drie personen in 1, dus..
Ja, die verklaring zocht ik.
pi_34833490
Zitten jullie nou eens niet zo lang slap te ouwehoeren over dat iritante welles nietus profeet, jezus erkenning.
pi_34833497
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef stukovich het volgende:

[..]

Heb jij weleens research gedaan naar deze kranten. Moet je eens doen, leuke conclusie kan je dan trekken....
Vertel...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34833498
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef stukovich het volgende:

[..]

Het is algemeen bekent dat (enkele) Moslimlanden niet vies zijn van spotprenten, die conclusie trek je dan...
pi_34833509
ik ben nog steeds benieuwd naar het "onomstotelijke" bewijs dat Mighty Mo echt bestaan heeft.
pi_34833596
......leegte.........
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:12:48 #296
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34833616
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dat veel christenen tegenwoordig zich niet zo strikt aan de Bijbel houden, betekent niet dat ik geen kennis van de Bijbel heb.
Zelfs in de huidige Bijbels staat dat varkensvlees en alcohol verboden is. Maar welke Christen houdt zich daaraan?
Volgens mij weet jij echt niet wat in de Bijbel staat. Het in het Oude Testament wordt alcohol verboden voor Nazareers (simson) en ook varkensvlees is onrein.

In het Nieuwe Testament (na de komst van Jezus) wordt over eten gezegt dat ook andere vlees gegeten mag worden (droom van Petrus).

Hier wordt zowieso veel op het GOt forum gezegt over de Bijbel door mensen die alleen de kaft hebben gezien.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:13:42 #297
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34833650
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:12 schreef fjs het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij echt niet wat in de Bijbel staat. Het in het Oude Testament wordt alcohol verboden voor Nazareers (simson) en ook varkensvlees is onrein.

In het Nieuwe Testament (na de komst van Jezus) wordt over eten gezegt dat ook andere vlees gegeten mag worden (droom van Petrus).

Hier wordt zowieso veel op het GOt forum gezegt over de Bijbel door mensen die alleen de kaft hebben gezien.
En dat je maagd moet blijven tot aan je huwelijk
pi_34833707
nog steeds geen bewijs.............zal ik het anders aan een echte moslim gaan vragen, stukovich?
pi_34833725
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef Thuodor het volgende:

[..]

Ach er zijn zoveel bijbelse waarheden(Jezus enige boodschapper, drie-eenheid etc.) die de koran weer tegenspreekt. ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant erkennen moslims Jezus als profeet, aan de andere kant blijft het vreemd dat zijn openbaringen/teksten niet als heilig worden gezien door moslims. Waarom eerst een imperfecte profeet neerzenden om er vervolgens nog een andere perfecte profeet achteraan te zenden?

Mijn vermoeden: Mohammed heeft bij het bedenken van zijn boek inspiratie opgedaan bij de verhalen die hem reeds bekend waren en het niet zo nauw genomen met bronvermelding etc.
trug van weggeweest
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:16:03 #300
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34833729
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Godslasteraar het volgende:
waar is dat lichaam dan? interessant voor medish onderzoek.
Wel eens gehoort van Hemelvaart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')