Naja t was een opmerking van mij die totaal niet gemeen bedoeld was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had inderdaad de discussie niet gevolgd en daardoor begreep ik Joey's posts niet.Ik had dus niet zo gemeen moeten reageren.
![]()
en hoe loopt de winkel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
sorry, kwam net terug van de winkel
plato wilt meer dan knuffelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t was een opmerking van mij die totaal niet gemeen bedoeld was.
Knuffelen?![]()
Ik dacht dus dat hij wel gemeen bedoeld was, maar ik was niet goed ingelezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t was een opmerking van mij die totaal niet gemeen bedoeld was.
Knuffelen?![]()
qloon!quote:
niet, ding blijft maar op zijn plekquote:
weet je dat nu pas?quote:
Joey haalt zn leuter uit Phenoquote:
* AirwiN denkt met weemoed terug aan het Spinvis topic...quote:
het interesseert me niet zoquote:
niks van gevoeldquote:
Komt omdat je niet klein bentquote:
dat kan 2 dingen zijn, of hij was zo klein, of jij hebt zo'n groot gatquote:
[vertaling]Ze vragen of je bouwvakker je al anaal mag uitwonen[/vertaling]quote:
Of hij is gevoelloos.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen zijn, of hij was zo klein, of jij hebt zo'n groot gat
quote:
Graag!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[vertaling]Ze vragen of je bouwvakker je al anaal mag uitwonen[/vertaling]
T gaat niet om de grootte t gaat om wat je ermee kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen zijn, of hij was zo klein, of jij hebt zo'n groot gat
meer oefenen op je vriendin maar. Heb je je strippenkaart richting abortuskliniek al klaarliggen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T gaat niet om de grootte t gaat om wat je ermee kan
Vrij weinig blijkbaar![]()
Relaxed gozerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een kenker hoer is die arual, ik boodschappen doen, zij zich laten uitwonen door Joey![]()
Tyfus zooi, vorige keer verloren toen ik over t strand aant wandelen was. Moest nog 3 stempels... Nu kan ik opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
meer oefenen op je vriendin maar. Heb je je strippenkaart richting abortuskliniek al klaarliggen?
kenkerquote:
hoeveel airmiles krijg je daarbij?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
meer oefenen op je vriendin maar. Heb je je strippenkaart richting abortuskliniek al klaarliggen?
Bij een volle kaart een gratis beurt van de secretaresse! Hoe kun je zoiets kwijtraken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tyfus zooi, vorige keer verloren toen ik over t strand aant wandelen was. Moest nog 3 stempels... Nu kan ik opnieuw beginnen![]()
watskeburt?quote:
de enige beurt waar ik airmiles krijg is een tankbeurt, dus ik zou het niet wetenquote:
Te vertalen met:quote:
Weet ik veel, had de kaart ff aan mn meisje gegeven omdat ik mn Big Mac wilde opeten. Was dat wijf nog helemaal suf van de narcosequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een volle kaart een gratis beurt van de secretaresse! Hoe kun je zoiets kwijtraken?
Zal t ff aan mn vader vragen, die heeft er meer ervaring meequote:
wat heeft ze doen besluiten om jou te houden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal t ff aan mn vader vragen, die heeft er meer ervaring mee![]()
je probeert Airwin kwijt te raken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
*MissMSX is now known as vibri
Dag eervolle vermelding in jouw signature!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
*MissMSX is now known as vibri
Niemand wilde me adopteren dus hield ze me maar...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:01 schreef fembol het volgende:
[..]
wat heeft ze doen besluiten om jou te houden?
niet genoegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal t ff aan mn vader vragen, die heeft er meer ervaring mee![]()
Ze lieten het zelfs zover komen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand wilde me adopteren dus hield ze me maar...
Lief is ze he![]()
Ik heb t over mn vriendinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef fembol het volgende:
[..]
Ze lieten het zelfs zover komen!
Het probleem had eerder getackeld kunnen worden..
Wat brengt jou eigenlijk hier? Is er nieuws over je relatie met Bertus?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef fembol het volgende:
[..]
Ze lieten het zelfs zover komen!
Het probleem had eerder getackeld kunnen worden..
maar wel bijna goed gespeld, dus dan mag hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef liefie_ het volgende:
ik voel me een beetje schuldig
ik ben aan t spijbelen
bertusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat brengt jou eigenlijk hier? Is er nieuws over je relatie met Bertus?
>:O Bertus?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bertus SteigerPijper?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bertus?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
hoe heette ie dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef fembol het volgende:
[..]
Bertus?
Bertus Staigerpaip?
Nee, eigenlijk niet.
Alles zijn gangetje.....
Alleen van de vrouw van de drummer!quote:
Behoorlijk kut iddquote:
Ok jij mag zn vrouw, ik neem hemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen van de vrouw van de drummer!![]()
foto's?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok jij mag zn vrouw, ik neem hem![]()
wilde eigenlijk Mark, maar neem genoegen met Travis
quote:
quote:
van wie?quote:
en wie is wie? en waar si dat vrouwtje?quote:
en mokkels.nl staat toevallig geheel op je server thuis?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie mokkels.nl
Mijn idee!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
hmz zij mag bij mij ook wel t een en ander komen schoonmaken![]()
Mark is de middelste, travis de linker... Vrouwtje zie foto onderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wie is wie? en waar si dat vrouwtje?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
en mokkels.nl staat toevallig geheel op je server thuis?
Zie ik eruit als een IT'er die een server heeft thuis?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
en mokkels.nl staat toevallig geheel op je server thuis?
ik heb nog afwas staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
heb je last van spinnewebben en verstopte buizen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
Told yaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je last van spinnewebben en verstopte buizen?
thnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mark is de middelste, travis de linker... Vrouwtje zie foto onder
het heeft niet geholpenquote:
Sorryquote:
Print dat plaatje uit, hang het bij je afwas en je bent er met plezier!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
het heeft niet geholpenstaat er nog steeds
ik klik nietquote:
krijg er kippevel van.. *ril*quote:
Ik heb iets tegen injectienaalden. Horrorfilms, bloed, rotten etc interesseert me geen zier, maar enkel de gedachte aan een injectienaald.....quote:
Ik heb alleen de OP gelezen, de rest hoef ik niet zo nodig te lezen.quote:
ik ook...quote:
Neenquote:
Geduld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dag eervolle vermelding in jouw signature!
HalloVibri
!
hmmm dit topic staat ook nog eens in SEXquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen injectienaalden. Horrorfilms, bloed, rotten etc interesseert me geen zier, maar enkel de gedachte aan een injectienaald.....
je bent toch geschift als je zomaar voor de kick met naalden gaat spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm dit topic staat ook nog eens in SEX...
Cool!quote:
ja best wel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent toch geschift als je zomaar voor de kick met naalden gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |