???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef Eronymus het volgende:
uhh d'r klopt wat niet met OP zo te zien....
dan staat ie al fout op wikiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:35 schreef Eronymus het volgende:
in de wiki OP staan de afbeeldingen fouturl ipv img
been there done thatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef Fjolle het volgende:
@ morpheus_at_work: Geef jij ook in het oude topic een link naar deze?
ik heb 't gefixed als je zin hebt mag je OP editen, makkelijkste is helemaal (heb ook archetta link weggehaald en topic nr op 1 rij gezetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan staat ie al fout op wiki
link naar fokschaapje kan ook weg,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ik heb 't gefixed als je zin hebt mag je OP editen, makkelijkste is helemaal (heb ook archetta link weggehaald en topic nr op 1 rij gezet![]()
Gedaan en heb iedereen maar even captain gemaakt, wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef gateway het volgende:
mcintosh, kan jij http://www.dutchpowercows.org/subteam.php?id=645 even updaten???
maar dat zijn lang niet alle leden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gedaan en heb iedereen maar even captain gemaakt, wel zo makkelijk
Klopt, maar ik kan niemand aan het team toe voegen, dat moet iedereen zelf doen...!!!!11!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef gateway het volgende:
[..]
maar dat zijn lang niet alle leden!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gedaan en heb bijna iedereen maar even captain gemaakt, wel zo makkelijk
quote:
hmmzz, dus ik moe tme aanmelden bij DPC? ja gedaan, ksta erbijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan niemand aan het team toe voegen, dat moet iedereen zelf doen...!!!!11!
Donequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef gateway het volgende:
[..]
maar dat zijn lang niet alle leden!
Goed zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Done
Overigens heb ik 1500 punten ofzo geflusht
mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Done
Overigens heb ik 1500 punten ofzo geflusht
iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef valing het volgende:
link naar fokschaapje kan ook weg,
chris heef het namelijk doorgelinkt naar de fokschaap site
we kunnen vanaf *NU* gaan sparen tot de 13de, end at dan de Valentijnsfluh noemen????quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef Eronymus het volgende:
geen spaaracties meer......
Jij viespeuk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef devzero het volgende:
Als niemand meer de stats post, dan doe ik het wel even, als is het alleen maar om die ene mooi paal![]()
alsof jij je stoort aan die paal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef gateway het volgende:
alsof jij je stoort aan die paal!Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik stoor me absoluut niet aan die paal
![]()
Ja ja zo kan ie wel weer..dalijk krijg ik weer op mijn kop![]()
op jouw kop? van wie??quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:31 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ik weet heten nee ik stoor me absoluut niet aan die paal
![]()
Ja ja zo kan ie wel weer..dalijk krijg ik weer op mijn kop
* Bruce117 ziet zichzelf niet tussen de leden staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef Fjolle het volgende:
@ morpheus_at_work: Geef jij ook in het oude topic een link naar deze?
zoals gezegd, je moet jezelf daarbij zetten (aanmelden op dat forum, en dan inloggen en jezelf bij subteam fokschaap zetten)quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 ziet zichzelf niet tussen de leden staan![]()
sorry, niet gelezen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef gateway het volgende:
[..]
zoals gezegd, je moet jezelf daarbij zetten (aanmelden op dat forum, en dan inloggen en jezelf bij subteam fokschaap zetten)
mooiquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
sorry, niet gelezen.
Maar sta er nu dus wel tussen
Zal ik daar dan even voor zorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
valling en ik zijn weer 1 plek gestegen met sob in de overall stats , van plekje 94 naar 93
met beetje mazzel nemen we vandaag plek 92 over
jeempie je hebt even gespaard , goed man , 200+ kquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal ik daar dan even voor zorgen
Alhoewel, ik weet niet hoe snel de stats updaten? Heb net ff wat geflushed.
Bijna 300kquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jeempie je hebt even gespaard , goed man , 200+ k
Whehe, ik ga 7 dagen sparen nu, misschien kunnen we wel een keer nummer 1 staanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
herstel 300k voor mcintosh, nog 800k en we gaan dagelijks een plekje stijgen
dit was van 3 dagen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Whehe, ik ga 7 dagen sparen nu, misschien kunnen we wel een keer nummer 1 staan
Ja geloof het welquote:
ik blijf iedereen horen klagen over die barcode gevallen , is voor mij d ereden geweest om even te stoppen met rosettaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef Eronymus het volgende:
Hela ik heb nog 3 jobs in queue en 2 jobs die net begonnen zijn... (1 en 10% momenteel) haal ik dat voordat m'n wekker gaat om 8:55?? (heb 't binnenhalen jobs gestopt).
Zou het dan toch lukken om alle jobs eindelijk op te ruimen? Geen irri deadlines meer, vooral die van 14-2![]()
en die production abino die duren hier 9 uur ongeveer (hij zget bijna 11 voordta ie begint, en nu op 60% is het 9 uur..)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:21 schreef Eronymus het volgende:
Mooi m'n queue is lekker leeg, tijd voor nieuwe jobs. Ik heb trouwens helemaal geen problemen met Barcode jobs gehad. Alleen de Production abinitio jobs die langer dan 16 uur duren springen op error.
Goed zo.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef mistermaniac het volgende:
*heeft zich ook aangemeld, nu alleen nog ff wachten op een mailtje van DPC om fokschaap te kunnen joinen etc...
Welkom!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef mistermaniac het volgende:
*heeft zich ook aangemeld, nu alleen nog ff wachten op een mailtje van DPC om fokschaap te kunnen joinen etc...
zet jij de massage stoel vast klaar met de lekker drankjes , nu hij binnen is krijgt hij natuurlijk de fokschaap behandelingquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef mcintosh het volgende:
Hey een nieuw lid, das ff geleden! We need more
De stoel is kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zet jij de massage stoel vast klaar met de lekker drankjes , nu hij binnen is krijgt hij natuurlijk de fokschaap behandeling
Je kunt BOINC installeren als service, dan is er niks van te zien. En met die foutmelding kunnen ze je bij Tweakers vast wel helpen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef gateway het volgende:
mensen, mijn desktop draait tijdelijk geen boinc meer.... steeds problemen na een paar dagen dat hij zegt:" Boinc manager could not connected to boinc client, would you like to try agian"
zeer irritant, en het boinc ding blijft op de taakbalk staan na het opstarten, je moet eerst boinc openen en weeer sluiten voordat ie weggaat, en me pa zeurt steeds vaker over wat meot dat ding en waarom en en en.....
Dus: tijdelijk off, dus mijn daily gaaat heeeeeel hard zakken....
mocht je pc toch wat willen draaien sob dan gezellig meequote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef gateway het volgende:
mensen, mijn desktop draait tijdelijk geen boinc meer.... steeds problemen na een paar dagen dat hij zegt:" Boinc manager could not connected to boinc client, would you like to try agian"
zeer irritant, en het boinc ding blijft op de taakbalk staan na het opstarten, je moet eerst boinc openen en weeer sluiten voordat ie weggaat, en me pa zeurt steeds vaker over wat meot dat ding en waarom en en en.....
Dus: tijdelijk off, dus mijn daily gaaat heeeeeel hard zakken....
positief foutjequote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
sob gekke dingen
geen idee wat er vandaag aan de hand is maar ik zou 1miljoen geflusht moeten hebben , dat kan ik nooit gedaan hebben , of zit er een bonus in van een prime :S
snap er geen sikke pit van , vanmorgen nog op een 40000 en nu op 1 miljoen
Nou voor een nummer 1 positie moet ik nog wel even doorsparen hoor... zit denk ik pas op een krappe half miljoen.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef valing het volgende:
[..]
positief foutjelaat mcintosh ook maar even flushen en we hebben de #1
![]()
owjah, en als service, dan kan je er niet meer bij (handig) en ik wil wel als ik iets doe warbij ik denk dat boinc stoort boinc uit kunnen schakelenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kunt BOINC installeren als service, dan is er niks van te zien. En met die foutmelding kunnen ze je bij Tweakers vast wel helpen.
Maar it's up to you, zou zonde zijn..
Zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef devzero het volgende:
Gaat er nog iemand de stats van gisteren posten
komen de 10 dagen stijgen we iedere dag een plekje overal en met jou spaarkonijn uit de hogehoed staan we binnen notime 10 plekken omhoogquote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou voor een nummer 1 positie moet ik nog wel even doorsparen hoor... zit denk ik pas op een krappe half miljoen.
Toch wel een verkapt valentijns cadeautje hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef DjDev het volgende:
2. (1) 121.404,21 Maggie 3.515,07 (2) 14,5 %
3. (1) 121.165,33 Timmo 2.036,38 (3) 14,5 %
quote:
Eind deze maand ga ik 2 weekjes werken bij iemand van ons project in Pittsburgh. In die tijd laat ik mijn schaapjes op stal, dus even amper output van mij en Maggie. Maar we gaan ze wel inhalen, helaas niet in 47 dagen.quote:When do you get them...47 days subteam Los Alcoholicos![]()
dat kan sneller... tenzij iedereen stop cq overstapt..... dus grazen maar
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef devzero het volgende:
Toch wel een verkapt valentijns cadeautje he
Ik denk donderdag een schaap uit de hoed te toverenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komen de 10 dagen stijgen we iedere dag een plekje overal en met jou spaarkonijn uit de hogehoed staan we binnen notime 10 plekken omhoog
okeejquote:Op maandag 13 februari 2006 07:24 schreef gateway het volgende:
hmmzz, ik moet maar eens kijken.... Wou het gisteren gelijk de-instaleren, maar dat heb ik niet gedaan...
En me pa zeurt over eht algemeen over alles wat ik de taakbalk naast de klok staat, dus wat dat betreft ben ik het wel gewend, maar hij stoort zich meer aan het lawaai van de fans (die op 100% cpu natuurlijk lekker staan de blazen!)
Mal schauen / eens kijken / Let's see wat we doen.....
dank voor je 250000 puntjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk donderdag een schaap uit de hoed te toveren
okeej, nieuwe install gedaan, en tot nu toe draait ie (heb nog geen reboot gedaan) Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef gateway het volgende:
[..]
okeej
Net helemaal opnieuw geinstalleerd...... en alweer.... Boinc manager could not connect to a boinc client....... Enja, had alles ingesteld enzo... hij draaide, tot na een reboot....
Ja GVDquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dank voor je 250000 puntjes![]()
daarmee op 86 overall gekomen , al gaat 85 er ook wel aan over paar uurtjes
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja GVD
Dat had ruim het dubbele moeten zijn, ik heb volgens mij per ongeluk een job weggemieterd
PC reboot.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
damnquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
PC reboot.
SOB ging niet door met oude job maar startte nieuwe.
Nieuwe was klaar, waarna ik het register moest editten om SOB met die oude te laten beginnen, alleen had ik eerst moeten flushen voordat ik dat deed, maar dat hadden ze er niet bij verteld![]()
Inderdaad, 2 dagen down the drain, ma goed, niks meer aan te doenquote:
voor weinig pcs doen we het best goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 dagen down the drain, ma goed, niks meer aan te doen
Maar we staan wel 85
Met hoeveel PC's draai jij eigenlijk? Twee?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor weinig pcs doen we het best goed
elke week stijgen we nog
meestal 1 soms 2 , over een tijdje misschien 3quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met hoeveel PC's draai jij eigenlijk? Twee?
Netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef mistermaniac het volgende:
Zoo nu met 2 pc's
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/hosts_user.php?userid=58318
Ik zal me er binnenkort weer mee gaan bemoeien, komt het wel weer goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef devzero het volgende:
Ligt het aan mij of is de output vandaag wel erg laag. Ook de cureseekers hebben maar een matig dagje. Of missen er nog een paar updates? in ieder geval ben ik vorton voorbij
ik doe mun best met 2 machine'squote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef devzero het volgende:
Ligt het aan mij of is de output vandaag wel erg laag. Ook de cureseekers hebben maar een matig dagje. Of missen er nog een paar updates? in ieder geval ben ik vorton voorbij
Mooi!! gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
en we zijn weer 1 plek overall gestegen met sob
Ik ben weer ff naar Rosettaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
en we zijn weer 1 plek overall gestegen met sob
2 oude pc's die ik niet op rosetta kan zetten ivm systeem eisenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaag met fokschaap gestegen met 3 plekken naar de 82ste plek (nu nog 83 maar wordt wel 82)
fokschaap doet het niet slecht als nieuw komeling , dagelijk rond de 14de plaats dagelijks , zeker met maar 2,1 gebruikers , geen idee wat voor pc valling heeft mee hobbelen , maar alle kleine beetje helpen , heb je nog een trage pc over laat hem lekker sobben
je doet het vandaag beter dan ik , sob crashte en begon aan nieuw unitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef valing het volgende:
[..]
2 oude pc's die ik niet op rosetta kan zetten ivm systeem eisen
die van mij is de laatste tijd ook al een aantal keer opeens opgehoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet het vandaag beter dan ik , sob crashte en begon aan nieuw unit
hoppa gelijk -67000 punten
vandaag is het leuke competitie geweest tussen ons 2 , aardig gelijk opgegaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef valing het volgende:
[..]
die van mij is de laatste tijd ook al een aantal keer opeens opgehouden![]()
Puur hypothetisch of nietquote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef devzero het volgende:
stel dat Maggie en ik zouden samen werken
weenie, ut viel me gewoon op....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Eronymus het volgende:
Helaas,deze keer ga ik geen wiki bouwen
![]()
en is er wel behoefte aan? Gaan we als fokschaap nog meer projecten doen en onze power opsplitsen?
Een oude rot in het vak?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Fish_ het volgende:
Toch mis ik dat oude scherm van seti wel een beetje na de komst ban BOINC..... dat was gewoon kult
Leuk dat je meedoetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het goed is doe ik nu ook mee
Ik hoop maar dat ik het goed heb gedaan, anders hoor ik het wel.
Ik heb alles stap voor stap opgevolgd. Heb nu een heel ander programma lopen. Vorige keer toen ik mee deed was het helemaal andersHet scherm met die dingen erin is anders
Ik vind het boeiend om te zien dat ze zo bezig zijn met zoeken
![]()
Ik ben benieuwd
Vind het een uitdaging om zoiets op de pc te laten runnen
Volgens mij heb ik het dus goed gedaan. Team nummer 92 en de donater is niet mijn eigen naam maar iets daarvoor nog.
Alleen vindt hij niets, ben net bezig maar heb nog geen resultaat geboekt![]()
Klopt, maar ik vindt het idee nog steeds erg slim. De grootste CPU ter wereld ;-)quote:
Die met de rode ding erin. Een hele andere dan de vorige. Het installeren van deze ging beter, alleen hoop ik dat ik dus echt meedoe nu. In het team. Maar daar kom ik nog wel achter. Als ik morgen nog steeds geen resultaat zie van onderzoek, dan ga ik wel wat anders zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet
Welk programma heb je precies draaien?
Je mag natuurlijk de hele dag kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ineens kreeg ik een verandering
Ik keek naar die vorming van dat ding.
En van de 202 dagen ging het naar 6 dagen
Eerst ging het 202 dagen duren, en daarna 6 dagen
Wat is dit
Ineens ook 100 frames completed van de 10,000
Moet ik de hele dag naar de beweging gaan kijken
Of ....
![]()
Klopt find a drug doet niks meer, maar je doelt waarschijnlijk op Folding @ Homequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
FaD Draait niemand meer van het team , uitgestorven project
die namen hebben ze ook veels te dicht bij elkaar gekozenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt find a drug doet niks meer, maar je doelt waarschijnlijk op Folding @ Home
Hoop dat je goed kan OC-enquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef devzero het volgende:
Hmm, mijn laptopje heeft te vaak uit gestaan de laatste tijd en nu heb ik 7 jobs van ongeveer 15 uur per stuk...die morgen allemaal af moeten zijn
Hee tof, alles binnen? Hoelang ging je nou? Een half jaar of was dat nog variabel. Naja, we zullen je urenlange monologen missen op ircquote:
Visum is goedgekeurd, reisverzekering geregeld, credit card binnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:41 schreef devzero het volgende:
Hee tof, alles binnen? Hoelang ging je nou? Een half jaar of was dat nog variabel. Naja, we zullen je urenlange monologen missen op irc![]()
Mooi dat alles rond is, en je toch je best doet je pc zoveel mogelijk voor FOKSCHAAP te laten doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Visum is goedgekeurd, reisverzekering geregeld, credit card binnen.
Gaat zo'n half jaar worden, afhankelijk van m'n geld. Ow op heenweg heb ik stopover in singapore op de terugweg hongkong. Verder ga ik ook nog nieuw zeeland, kom aan bij christchurch en ga terug vanaf auckland.
M'n spullen moet ik nog regelen, oa fototoestel.... (twijfel nog wou canon powershot A620, kan iemand wat anders aanbevelen?). Auto moet ik nog bekijken, ga wat kopen daar. Ik ga zondag kamer leeghalen, heb een onderhuurder gevonden. Nog genoeg te doen.![]()
Ow en om beetje ontopic te blijven, ik denk dat ik boinc op 1 dag of minder zet. Als ie dan thuis aanstaat kan ie nog wat doen. Hopelijk kan ie jobs op tijd afkrijgen. De computer gaat 1 maand de huiskamer in. Misschien dat ie verplaatst word als ik weg ben.
Nope helaas net geen miljoen... we staan nu op 997.516,86 zal dus morgen worden...quote:When do you reach the 1.000.000?
You wil reach this goal in 0 days.
dus eigenlijk haal je met het upgraden van de clusters , de dip van de komende 2 weken wel weer inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef devzero het volgende:
Ik blijf bij R@H; het specifiek "aanpakken" van 1 ziekte (en dan nog wel zo'n bekende als HIV) vind ik toch minder interresant dan een algemene aanpak van rosetta naar de structuur van proteines. Ook omdat ik momenteel help bij een seminar over proteines
Maar "mijn" pctjes gaan er straks even 2 weken uit (hoewel een aantal er al uitlagen ivm upgrade van de clusters). Als ik straks terug ben uit Pittsburg hoop ik alles weer aan de praat te krijgen en dan wordt het tijd om los alcoholicos in te halen![]()
Vandaag de 1 miljoen?
Blijf dan toch ook gewoon in Florida man!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef devzero het volgende:
Even de groeten van uit een ijskoud Pittsburgh, waar de sneeuw nog ligt en het overdag vriest (terwijl het thuis in FL net boven de 20 is).
Wat hij zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef mcintosh het volgende:
Blijf dan toch ook gewoon in Florida man!
Ja wat ik zeiquote:
in de zomer lijk het mij persoonlijk niks, te warm.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat ik zei
Als ik mocht kiezen... 364 dagen heerlijke warmte en misschien 1 dagje de sneeuw opzoeken op 1e kerstdag ofzo![]()
das vervelend, maar niks aan te doen.... Of heb je al nieuwe plannen??quote:Op maandag 27 februari 2006 23:53 schreef valing het volgende:
[..]
in de zomer lijk het mij persoonlijk niks, te warm.
maar daar hebben ze natuurlijk airco voor
Ontopic:
ik ben een schaapje kwijt![]()
ze vonden het op school niet leuk dat ik op een server rosetta had draaien![]()
Nou...van die 364 zijn er een aantal met temperaturen onder de 20 en een aantal boven de 35 graden, dus dan blijven er hooguit 200 heerlijk warme dagen overquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat ik zei
Als ik mocht kiezen... 364 dagen heerlijke warmte en misschien 1 dagje de sneeuw opzoeken op 1e kerstdag ofzo![]()
We missen in ieder geval de 2 aanvoerders even, en dat scheelt zowat de helft, zo niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Eronymus het volgende:
Zo wat slecht... gisteren een 6e plaats met maar 4.567,25 waar is iedereen mee bezig?
ja das jammer.... En ik doe nog wel mee, mjah, jobs van 11 uur en langer.... lijkt niet op te schieten....quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We missen in ieder geval de 2 aanvoerders even, en dat scheelt zowat de helft, zo niet meer![]()
Ik had een stuk of 10 jobs van 15 uur, maar die bleken maar 8 uur te duren, nu heb ik ze ook van 11 uur, eens kijken hoelang daar werkelijk over gedaan wordt..quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef gateway het volgende:
[..]
ja das jammer.... En ik doe nog wel mee, mjah, jobs van 11 uur en langer.... lijkt niet op te schieten....
het zou rosetta sieren voor wat meer competitie te zorgen door jobs max 2 uur te maken of zo opgemiddelde pc snelheidquote:
je kan het instellen he, als je wilt krijg je kortere jobsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het zou rosetta sieren voor wat meer competitie te zorgen door jobs max 2 uur te maken of zo opgemiddelde pc snelheid
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
met rosette gaan we vanavond nog de 10miljoen grens halen
sob bedoelde ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]10 miljoen hebben we als DPC al een tijdje binnen hoor
Ach leuk, ik laat het gewoon lekker draaien allemaal, af en toe een ander project, beetje sparen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef DjDev het volgende:
Ik stop binnekort met R@H denk ik..
Ik vind het niet meer zo leuk..
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach leuk, ik laat het gewoon lekker draaien allemaal, af en toe een ander project, beetje sparen...
Je moet het een beetje leuk maken voor jezelf
Ja klopt, de glans is er een beetje vanaf, alhoewel ik vind dat we het ontzettend goed doen, 3e plek op Rosetta, met zicht op de 2e plek...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....
Ik vond het programma van FAD er ook iets "liever" uitzien enzo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
Speciaal voor de hongerige schaapjes en de nachtbrakers heeft gateway besloten om voor donuts en koffie te zorgen! En wie zei dat fokschaap geen hechte gemeenschap was
[afbeelding]
Mmmm ik geloof dat frut666 op dit moment Gateway van koffie aan het voorzien isquote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
Speciaal voor de hongerige schaapjes en de nachtbrakers heeft gateway besloten om voor donuts en koffie te zorgen! En wie zei dat fokschaap geen hechte gemeenschap was
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef devzero het volgende:
...misschien stiekem een paar aanslingeren voor een mini flushje
Ja dat wasssiequote:Op zondag 5 maart 2006 10:15 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mmmm ik geloof dat frut666 op dit moment Gateway van koffie aan het voorzien is
Maareh de kroegtocht was gezellig en de kleine kaboutertjes met die hele grote hamers zijn minder tof.![]()
Nou, euhm, in je hoofd ?? Die zo stampen.......quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Eronymus het volgende:
Was gezelli gisteren![]()
uhhh kabouters waar dan![]()
Euhm zou ik darvoor zorgen??? Ik weet van niksquote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]
foto's komen nog (een aantal heb ik er, maar daarop is hoofdzakelijk Fjolle te zien) en de rest komt nog van de fotograaf die er wasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef devzero het volgende:
Ohja, de kroegentocht. Krijgen we de fotoos nog te zien?
zag net dat computers op werk amper gebruikt worden...misschien stiekem een paar aanslingeren voor een mini flushje
muziek was idd goedquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Eronymus het volgende:
Yeah foto's van de FOKschaap fotograaf![]()
Wat een pech kabouters weg! Maaruh 't was gezelli, goeie muziek....![]()
Ow Fjolle als de kids over olifant beginnen moet je ze maar de duplo geven
Mooi werkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn sob schaapje is even in spaarstand , wil leuke flush voor ons neerzetten , want p16 elke dag was ik ook wel even beu
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Fjolle het volgende:
???? Olifant ????
Mooi, goed nieuws voor de verandering voor ons teampjequote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Op een peeceetje op het werk heb ik ook laten grazen. PC gebruik ik om nieuwe gebruikersaccounts op te testen. Alle andere tijd mag hij gaan zoeken. Staat al heel het weekend aan dus ik hoop dat ik wat ga stijgen in de stats.
mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Op een peeceetje op het werk heb ik ook laten grazen. PC gebruik ik om nieuwe gebruikersaccounts op te testen. Alle andere tijd mag hij gaan zoeken. Staat al heel het weekend aan dus ik hoop dat ik wat ga stijgen in de stats.
inderdaad kon op de rossetta site ook al niks vinden.... hopelijke is het tijdelijk want desktop draait nu maar op halve kracht! helemaal niet meer.....no jobs...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef devzero het volgende:
Ja, ik krijg dezelfde fout nu ik een paar clients probeer aan te slingeren. Er staat niets op de rosetta home page, dus het zal (hopenlijk) wel tijdelijk zijn.
Je doet ook alles voor je postcount hequote:
Erg handig dat nieuwe icoontje trouwensquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 meldt zich ook weer eens tussen de rest van de schaapjes
bah in het engels.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Fjolle het volgende:
Voor alle R@H-schaapjes: Via de onderstaande link worden een hoop vragen beantwoord en resultaten uitgelegd:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/forum_thread.php?id=1177
Deze wordt zeer regelmatig bijgewerkt.
Voor alle niet R@H-schaapjes: stem op R@H via de bovenstaande link van Valing
Sorry, te lange pagina en te weinig tijd. Misschien dat er iemand (of ik) een korte samenvatting kan gaan geven (als ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:34 schreef gateway het volgende:
[..]
bah in het engels.....Iemand die een NL vertalign wil maken
zou fijn zijn hehe.... (nietd at ik verwacht dat iemand het doet maarjah. In elk geval fijn dat men daar oplossignen kan vinden voor problemen
Heren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Soepkip-je het volgende:
En heren ^^ gaan jullie allemaal SoB stemmen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Soepkip-je het volgende:
En heren ^^ gaan jullie allemaal SoB stemmen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Soepkip-je het volgende:
En heren schaapjes ^^ gaan jullie allemaal SoB stemmen
Ik heb het al gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef gateway het volgende:
hmmzzz.// zal ik dan toch maar SoB gaan stemmen??
dat is idd wel mooi, kan mooi op de pc van mijn gf runnen dan (daar deed boinc / rah moeilijk)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan![]()
Vooral omdat het een vrij licht prog. is en dat vind ik wel fijn
Perfect dat je stemt maar je moet je keuze wel in het VET weergeven anders gaat ie wellicht verloren !!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is idd wel mooi, kan mooi op de pc van mijn gf runnen dan (daar deed boinc / rah moeilijk)
heb ik toch al gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Perfect dat je stemt maar je moet je keuze wel in het VET weergeven anders gaat ie wellicht verloren !!
En MORPHEUS je 'moet' je stem nog aanpassen
ik doe niet onder de naam maw mee aan sobquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef mcintosh het volgende:
Morpheus, ik zag dat je gestemd hebt op SOB voor de stampede...
Zonder van je stem, want ze checken aan welk project je nu meedoet, en op je eigen project mag je niet stemmen, dus gaat je stem verloren...
Ik zou em dus veranderen, en zou, als je dat doet, even aangeven in het topic
OKé, ik dacht dat je alleen nog SOB deed...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik doe niet onder de naam maw mee aan sob
en aan rosetta wel
das inderdaad niet echt iets voor tweakers.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ze nou slim waren hadden ze gewoon een stem applicatie gemaakt , of mailtje sturen of wat dan ook , dat gekut in het topic slaat ook nergens op op tweak
De stemming kan dan te zeer worden beinvloed denk ik, aangezien je dan gasten hebt die achter een proxy zitten ofzo en dan meerdere keren kunnen stemmen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:43 schreef gateway het volgende:
[..]
das inderdaad niet echt iets voor tweakers.....
ach nu kun je ook 10x registreren en 10x stemmenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De stemming kan dan te zeer worden beinvloed denk ik, aangezien je dan gasten hebt die achter een proxy zitten ofzo en dan meerdere keren kunnen stemmen...
af en toe flush ik nog wel is wat al is het minimaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
OKé, ik dacht dat je alleen nog SOB deed...
Lijkt me niet mogelijk, aangezien er gecontroleerd gaat worden aan welk project je nu meedoet, dan val je snel genoeg door de mand.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach nu kun je ook 10x registreren en 10x stemmen
Je hoeft toch niet aan een project mee te doen om te kunnen stemmen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Lijkt me niet mogelijk, aangezien er gecontroleerd gaat worden aan welk project je nu meedoet, dan val je snel genoeg door de mand.
Je bedoeld dat er nieuwe mensen op de stampede af kunnen komen? Ja dat zou kunnen, maar dat zullen er nu er nog gestemd wordt nog niet ontzettend veel zijn. Gewoon de dagelijkse aanwas denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet aan een project mee te doen om te kunnen stemmen?
Mijn flush wordt het dubbelequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef valing het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn eerste #1 binnen Fokschaap op RAH
![]()
![]()
eigenlijk flushed de rest gewoon te weinig![]()
ja ik doe mijn best, maar meer dan dat kan ik niet doen! (en mijn output moet hoger zijn dan normaal, want de laptop loopt al een paar nachten mee wat normaal niet zo is...)quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef valing het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn eerste #1 binnen Fokschaap op RAH
![]()
![]()
eigenlijk flushed de rest gewoon te weinig![]()
Ik zeg alvast, welkom thuis devzeroquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:54 schreef devzero het volgende:
Ik ben net begonnen met langzaam aan het opstarten en ik hoop vrijdag toch samen met Maggie iets van 15 a 20K te hopen flushen voor de ...
* Devzero komt weer thuis flush
doe dan maar rosetta als het dan gekozen moet wordenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:19 schreef Eronymus het volgende:
Vertonen je schaapjes afkickverschijnselen??![]()
Vandaag heb je al 1.925,59 puntjes, moet het nog meer zijn?
Stampede gaat tussen Rosetta en Folding![]()
Moet je langere jobs selecterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef mcintosh het volgende:
Potverdikie mijn jobs gaan erg hard, zo kan ik natuurlijk nooit lekker flushen
Ik heb niks ingsteld, ik kreeg ze eerst van 15 uur, die bleken maar 8 uur te duren, toen kreeg ik ze van 11 uur, die bleken 8 uur te duren en nu krijg ik ze van 2 uur duren, die 2 uur blijken te duren.quote:
Je kunt gewoon aantal uur opgeven van de jobs, dacht dat 8 uur standaard is (als je niks in geeft) en de time to completion is slechts een indicatie. Heb het hier op 4 uur staan en het klopt wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb niks ingsteld, ik kreeg ze eerst van 15 uur, die bleken maar 8 uur te duren, toen kreeg ik ze van 11 uur, die bleken 8 uur te duren en nu krijg ik ze van 2 uur duren, die 2 uur blijken te duren.
Ben al bijna aan het einde van mijn jobs van de 2e BOINC install op mijn PC, heb er nog 1 over.
Maar ik dacht dat je wel kon instellen dat je korte jobs wil krijgen, maar niet dat je alleen lange krijgt?
ja alleen is die zo traag en batterij slurpend dat het niet aan te raden isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef JapyDooge het volgende:
ik ga ook weer es meedoenop moment 1 maar over paar dagen 3 pc's die mee kunnen doen
is er ook een PocketPC Versie?
hehe naja wel leuk om te weten, overdag op mn werk ligt mn pocketpc namelijk toch de hele dag aan de laderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja alleen is die zo traag en batterij slurpend dat het niet aan te raden is
Top! Een nieuw schaap! Of eigenlijk 3!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef JapyDooge het volgende:
ik ga ook weer es meedoenop moment 1 maar over paar dagen 3 pc's die mee kunnen doen
is er ook een PocketPC Versie?
Welkom welkom!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:32 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
hehe naja wel leuk om te weten, overdag op mn werk ligt mn pocketpc namelijk toch de hele dag aan de laderalle beetjes helpen toch
TOp, bedankt voor de invitequote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef iisschots het volgende:
Er is een DPC BBQ georganiseerd op 17 juni. Voor alle leden van DPC dus ook de schaapjes
Volg de link voor meer info.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1118202
hmmzz... tsjah.. klinkt wel leuk maa rken niemandquote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef iisschots het volgende:
Er is een DPC BBQ georganiseerd op 17 juni. Voor alle leden van DPC dus ook de schaapjes
Volg de link voor meer info.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1118202
das stimmtquote:Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef iisschots het volgende:
Je kent mij toch, is altijd gezellig![]()
Je kan dan altijd mensen leren kennen
hoe zit dat nou met die flush?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef devzero het volgende:
waarom flushen mijn schaapjes nou weer niet....naja ik kijk wel als ik straks thuis ben, hoewel ik bang ben dat het dan niet in de stats van vandaag komt
Ik spaarquote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef valing het volgende:
[..]
hoe zit dat nou met die flush?
komt er nog wat output bij van iemand?
Devzero? Maggie?Timmo? Fjolle?
zijn alle schaapjes vermoeid?
aan de stats te zien wel, dus:doorgrazen!
Rustig maar mien jong, nog 2 dagenquote:
En 1 van de andere clusters is nog niet beschikbaar.quote:One of the users, Ahmad Faraj, plans to do some timing studies on this cluster. So can you avoid using the cluster from Saturday until (and including) Wednesday? Thanks.
Ow op die mountainbike met 23 versnellingen !quote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En 1 van de andere clusters is nog niet beschikbaar.
Zeg, vindt Ahmad het wel goed dat je zomaar zijn naam op Fok! zet?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef devzero het volgende:
One of the users, Ahmad Faraj, plans to do some timing studies on this cluster. So can you avoid using the cluster from Saturday until (and including) Wednesday? Thanks.
Tsja, ik pluk dat bericht ook maar van een mailing list (met een select aantal subscribersquote:Op maandag 13 maart 2006 21:30 schreef Maggie het volgende:
Zeg, vindt Ahmad het wel goed dat je zomaar zijn naam op Fok! zet?
Mooi mooi, na de stampede zal ik weer es meehelpen, stop ik niet voor we in de top 30 staanquote:Op maandag 13 maart 2006 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
komende 2 weken gaat fokschaap met sob ook aantal plekken stijgen overall , zitten aantal users binnen de 11-12 miljoen grens doe we deze week wel zullen passeren
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef devzero het volgende:
KEESsie... gefeliciteerd met je nummer 1
Doe dat, en dan flushen we vanavond laat samen voor de stats van morgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:27 schreef gateway het volgende:
wh000t ik ben door de jobs heen!!
ff kijken of ik er meer kan inladen....
daily top 10 is haalbaar met 3 usersquote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mooi mooi, na de stampede zal ik weer es meehelpen, stop ik niet voor we in de top 30 staan
inladen lukt niet???? (of doe ik iets verkeerd?? hoe moest dat ookalweer??)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Doe dat, en dan flushen we vanavond laat samen voor de stats van morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |