Nope helaas net geen miljoen... we staan nu op 997.516,86 zal dus morgen worden...quote:When do you reach the 1.000.000?
You wil reach this goal in 0 days.
dus eigenlijk haal je met het upgraden van de clusters , de dip van de komende 2 weken wel weer inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef devzero het volgende:
Ik blijf bij R@H; het specifiek "aanpakken" van 1 ziekte (en dan nog wel zo'n bekende als HIV) vind ik toch minder interresant dan een algemene aanpak van rosetta naar de structuur van proteines. Ook omdat ik momenteel help bij een seminar over proteines
Maar "mijn" pctjes gaan er straks even 2 weken uit (hoewel een aantal er al uitlagen ivm upgrade van de clusters). Als ik straks terug ben uit Pittsburg hoop ik alles weer aan de praat te krijgen en dan wordt het tijd om los alcoholicos in te halen![]()
Vandaag de 1 miljoen?
Blijf dan toch ook gewoon in Florida man!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef devzero het volgende:
Even de groeten van uit een ijskoud Pittsburgh, waar de sneeuw nog ligt en het overdag vriest (terwijl het thuis in FL net boven de 20 is).
Wat hij zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef mcintosh het volgende:
Blijf dan toch ook gewoon in Florida man!
Ja wat ik zeiquote:
in de zomer lijk het mij persoonlijk niks, te warm.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat ik zei
Als ik mocht kiezen... 364 dagen heerlijke warmte en misschien 1 dagje de sneeuw opzoeken op 1e kerstdag ofzo![]()
das vervelend, maar niks aan te doen.... Of heb je al nieuwe plannen??quote:Op maandag 27 februari 2006 23:53 schreef valing het volgende:
[..]
in de zomer lijk het mij persoonlijk niks, te warm.
maar daar hebben ze natuurlijk airco voor
Ontopic:
ik ben een schaapje kwijt![]()
ze vonden het op school niet leuk dat ik op een server rosetta had draaien![]()
Nou...van die 364 zijn er een aantal met temperaturen onder de 20 en een aantal boven de 35 graden, dus dan blijven er hooguit 200 heerlijk warme dagen overquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat ik zei
Als ik mocht kiezen... 364 dagen heerlijke warmte en misschien 1 dagje de sneeuw opzoeken op 1e kerstdag ofzo![]()
We missen in ieder geval de 2 aanvoerders even, en dat scheelt zowat de helft, zo niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Eronymus het volgende:
Zo wat slecht... gisteren een 6e plaats met maar 4.567,25 waar is iedereen mee bezig?
ja das jammer.... En ik doe nog wel mee, mjah, jobs van 11 uur en langer.... lijkt niet op te schieten....quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We missen in ieder geval de 2 aanvoerders even, en dat scheelt zowat de helft, zo niet meer![]()
Ik had een stuk of 10 jobs van 15 uur, maar die bleken maar 8 uur te duren, nu heb ik ze ook van 11 uur, eens kijken hoelang daar werkelijk over gedaan wordt..quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef gateway het volgende:
[..]
ja das jammer.... En ik doe nog wel mee, mjah, jobs van 11 uur en langer.... lijkt niet op te schieten....
het zou rosetta sieren voor wat meer competitie te zorgen door jobs max 2 uur te maken of zo opgemiddelde pc snelheidquote:
je kan het instellen he, als je wilt krijg je kortere jobsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het zou rosetta sieren voor wat meer competitie te zorgen door jobs max 2 uur te maken of zo opgemiddelde pc snelheid
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
met rosette gaan we vanavond nog de 10miljoen grens halen
sob bedoelde ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]10 miljoen hebben we als DPC al een tijdje binnen hoor
Ach leuk, ik laat het gewoon lekker draaien allemaal, af en toe een ander project, beetje sparen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef DjDev het volgende:
Ik stop binnekort met R@H denk ik..
Ik vind het niet meer zo leuk..
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach leuk, ik laat het gewoon lekker draaien allemaal, af en toe een ander project, beetje sparen...
Je moet het een beetje leuk maken voor jezelf
Ja klopt, de glans is er een beetje vanaf, alhoewel ik vind dat we het ontzettend goed doen, 3e plek op Rosetta, met zicht op de 2e plek...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....
Ik vond het programma van FAD er ook iets "liever" uitzien enzo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, maar bij FAD was de strijd leuker, meer users binnen fokschaap enzo.... moet zeggen dat sinds het nieuws kwam dat FAD zou stoppen het hele fokschaap gebeuren beetje ingezakt is.... nu 3 verschillende projecten enzo....
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
Speciaal voor de hongerige schaapjes en de nachtbrakers heeft gateway besloten om voor donuts en koffie te zorgen! En wie zei dat fokschaap geen hechte gemeenschap was
[afbeelding]
Mmmm ik geloof dat frut666 op dit moment Gateway van koffie aan het voorzien isquote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
Speciaal voor de hongerige schaapjes en de nachtbrakers heeft gateway besloten om voor donuts en koffie te zorgen! En wie zei dat fokschaap geen hechte gemeenschap was
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef devzero het volgende:
...misschien stiekem een paar aanslingeren voor een mini flushje
Ja dat wasssiequote:Op zondag 5 maart 2006 10:15 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mmmm ik geloof dat frut666 op dit moment Gateway van koffie aan het voorzien is
Maareh de kroegtocht was gezellig en de kleine kaboutertjes met die hele grote hamers zijn minder tof.![]()
Nou, euhm, in je hoofd ?? Die zo stampen.......quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Eronymus het volgende:
Was gezelli gisteren![]()
uhhh kabouters waar dan![]()
Euhm zou ik darvoor zorgen??? Ik weet van niksquote:Op zondag 5 maart 2006 03:49 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]
foto's komen nog (een aantal heb ik er, maar daarop is hoofdzakelijk Fjolle te zien) en de rest komt nog van de fotograaf die er wasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef devzero het volgende:
Ohja, de kroegentocht. Krijgen we de fotoos nog te zien?
zag net dat computers op werk amper gebruikt worden...misschien stiekem een paar aanslingeren voor een mini flushje
muziek was idd goedquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Eronymus het volgende:
Yeah foto's van de FOKschaap fotograaf![]()
Wat een pech kabouters weg! Maaruh 't was gezelli, goeie muziek....![]()
Ow Fjolle als de kids over olifant beginnen moet je ze maar de duplo geven
Mooi werkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn sob schaapje is even in spaarstand , wil leuke flush voor ons neerzetten , want p16 elke dag was ik ook wel even beu
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Fjolle het volgende:
???? Olifant ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |