Ff terug naar de basisschool.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
allah is een sumerische god , een uit velen , komt voort uit Rammanu
(dus eigenlijk is de god van mohammed niet jonger dan de god van de abraham , dus er is niks geript)
er waren destijds meerdere stammen , die elk hun eigen god hadden.
mohammed maakte hier behoorlijk een einde aan.
het geloof in 1 god hete destijds atheisme.
dat de huidige tijd het een andere betekenis aan gegeven heeft , tja...
Juist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Godslasteraar het volgende:
the·ïs·me (het ~)
1 levensbeschouwing die uitgaat van het bestaan van een in de wereld werkende God die als Schepper boven de mens staat
- a - is een ontkennend voorvoegsel.
atheisme betekend dus letterlijk niet theistisch, dus iemand die niet ''uitgaat van het bestaan van een in de wereld werkende God die als Schepper boven de mens staat''
gewoon effe een woordenboek schecken
Het schrift is zelfs driemaal onafhankelijk van elkaar uitgevonden, voorzover men nu weet. In idd Sumerië, China en Mexico. (of in ieder geval in die gebieden).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
goh een woordenboek , wanneer zijn woordenboeken uitgevonden?
niet in de sumerische beschaving iig.
Als je beiden groepen een gepaste straf geeft, is het probleem opgelost, je geeft het zelf aan.. Wat verdedig je hier dan nog..?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
ik liep overstraat overal van die geweldadige nederlandse voetbal supporters men , echt niet normaal , wat denken ze hier nou mee te bereiken? hoe naief kun je zijn. je schiet er geen reet mee op.
en zo schiedde mijn avond.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
goh een woordenboek , wanneer zijn woordenboeken uitgevonden?
niet in de sumerische beschaving iig.
jij bent echt domquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Geloof jij maar wat jij wilt geloven.
Zo ontzettend leuk om iemand, die alle waarheid in pacht denkt te hebben, te zien beweren dat Mohammed een atheïst is en dat atheïsme het geloof in 1 god betekent
Geef me aub 1 (één) bron waarin staat dat atheïsme toen ten tijde van Mohammed hetzelfde betekende als theïsme nu.
Ongelofelijk![]()
Je hebt geen bron kan ik dus hieruit concluderen?quote:Op maandag 13 februari 2006 05:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij bent echt dom
dat is wat ongelovelijk is.
ga toch snel weer een post maken met handje klap smilies of watever
en leef lekker verder in je wereldje dat enkel voor ninurta in stand gehouden word
ik ben enkel nog benieuwd wie dit domme gedoe gaat winnen
ninurta of el
maar jij bent de dom om te begrijpen waar dat over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |