??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef de_priester het volgende:
ik wist niet dat ze zichzelf wilde ombrengen met slaappillen, en dat der hond der dus wakker wilde maken.... maar toen ze niet wakker werd door te likken er wakker probeerde te maken op de verkeerde manier.... Honden voelen aan als er iets fout zit denk ik...
arm hondje eigenlijk
oh, linkje: http://en.wikipedia.org/wiki/Isabelle_Dinoirequote:Some reports have claimed that her daughter has said the dog was trying to wake Dinoire after she took sleeping pills in a suicide attempt. The hospital has denied this.
Goh, ik dacht al...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:38 schreef Adieu het volgende:
duh, de telegraaf is een krant met fotoos erin en die staan stil he!
goh!
De hond is afgemaakt, onder protest van de familie van de vrouw. Dat wil ook wel wat zeggen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef de_priester het volgende:
ik wist niet dat ze zichzelf wilde ombrengen met slaappillen, en dat der hond der dus wakker wilde maken.... maar toen ze niet wakker werd door te likken er wakker probeerde te maken op de verkeerde manier.... Honden voelen aan als er iets fout zit denk ik...
arm hondje eigenlijk
dank je, en daar kunnen we ook beter bji laten...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef schatje het volgende:
Zie Eerste gezichtstransplantatie uitgevoerd (ook foto van de hondenbeet in het gezicht) in LIF.
En verder loopt er ook een topic in NWS: Vrouw bedankt artsen na gezichtstransplantatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |