quote:De vrouw die een gezichtstransplantatie heeft ondergaan nadat ze door haar hond was gebeten, heeft de nabestaanden van haar donor bedankt tijdens een persconferentie.
De 38-jarige Francaise Isabelle Dinoire, moeder van twee kinderen, raakte vorig jaar ernstig verminkt toen haar hond, een labrador, haar in het gezicht had gebeten terwijl ze lag te slapen. Ze onderging de eerste gezichtstransplantatie ooit.
Gelet op de reconstructie van haar gezicht is die hond veel langer bezig geweest dan 1 valse bijt (wat genoeg is om wakker te worden).quote:haar in het gezicht had gebeten terwijl ze lag te slapen
Ja idd! Ben ook érg benieuwd naar before foto's, want zo valt er niets te vergelijken en zo kun je ook niet echt zeggen of het er nu mooi uitziet oid.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Commander_Koen het volgende:
Zijn er ook echte "before" foto's? Ik bedoel dan pas kan je zien wat ze echt hebben gedaan.
Dat was niet één beet van die hond.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:25 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Zo zag het uit toen het open lag.![]()
Ja ik zeg maar gewoon altijd hoe het isquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
tja, ook een manier om je "bewondering" te uitten...
wat had jij verwacht dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef kooba het volgende:
[..]
Ja ik zeg maar gewoon altijd hoe het is
mensen niet? (vraag maar aan meisje nulde)quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
En daarom neem ik dus nooit honden. Onbetrouwbare beesten zelfs als ze op het eerste gezicht tam lijken.
Mensen houdtje niet, althans niet op de manier waarop je honden houdt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mensen niet? (vraag maar aan meisje nulde)
Ik verwacht helemaal niks; ik zeg alleen dat het er niet uit ziet. Ik neem aan dat je dát toch met me eens bent of niet? >:Oquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
wat had jij verwacht dan?
huid bestaat uit meerdere lagen waar ook nog eens spieren en verschillende soorten zenuwen door lopen. zoiets voor elkaar krijgen is een klein wonder...
de vrouw had zelf ook een zelfmoordpoging gedaan met slaaptabletten, en haar hond probeerde haar wakker te maken, aldus de dochterquote:Op maandag 6 februari 2006 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
Huuuuuu, ik lees nu pas dat het gezicht komt van een vrouw die zelfmoord had gepleegd.
Wát een bizar idee.
Hoop niet dat ze in de buurt bij familie/kenissen van de zelfmoordenares woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |