Holy shit dat is snelquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd
Very nice![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Tijn het volgende:
Ze laten me vast zo lang wachten omdat ik 'em via de onderwijs-store heb gekocht
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef iDex het volgende:
macbook zal ispy24 al wel hebben toch?
Ik ook; twaalf om precies te zijn. Ik had er al twaalf dus nu heb ik voor elk uur van de dag een PB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef i-spy24 het volgende:
Heb trouwens pas nog een nieuwe PB erbij gekocht dusss..
12 maar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook; twaalf om precies te zijn. Ik had er al twaalf dus nu heb ik voor elk uur van de dag een PB.
![]()
Ik vind dat dat heel aardig gaat eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Marty26 het volgende:
Mensen Allemaal graag OT blijven he! het is een Apple SC!
Dank u voor de medewerking
Laat de foto's eens zien? Toe..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook; twaalf om precies te zijn. Ik had er al twaalf dus nu heb ik voor elk uur van de dag een PB.
![]()
Kreeg er klachten overquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind dat dat heel aardig gaat eigenlijk
Het is wat mij betreft heel simpel: de PPC gaat eruit, dus als je nu een machine koopt en daar een paar jaar mee vooruit wil, is dat geen PPC.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef i-spy24 het volgende:
Trouwens begrijp enerzijds wel waarom mensen graag die nieuwe PB willen maar anderzijds is ook al naar buiten gekomen dat het met die snelheid waar Jobs het over had echt wel meeviel en verder e.e.a ook aan schorte ivg de huidige generatie PB's.
Daar heeft meneer het zelf naar gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kreeg er klachten overin FB dus vandaar ff de melding.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef i-spy24 het volgende:
Onzin. Wat geweest is geweest. Dat hebben de FOK beleidsbepalers al medegedeeld en het nodige al weggehaald om deze onzin te stoppen. Als sommigen dan nog doorgaan en willen blijven etteren voor het minste geringste dan wordt daar tegenopgetreden. Dit is een AC geen vete chat om door te etteren.
Als jij na al die fanta-verhalen van je in je derde of vierde post in SC gelijk weer van wal steekt dat je onlangs een nieuwe PB hebt gekocht dan vraag je er m.i. om.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef i-spy24 het volgende:
Onzin. Wat geweest is geweest. Dat hebben de FOK beleidsbepalers al medegedeeld en het nodige al weggehaald om deze onzin te stoppen. Als sommigen dan nog doorgaan en willen blijven etteren voor het minste geringste dan wordt daar tegenopgetreden. Dit is een AC chat en geen vete chat om door te etteren.
ON-TOPIC:
zal me niks verbazen als de 2GHZ PB's dit jaar al uitkomen of tenminsten met een G5 processor erin want die G4 begint nu echt oud te worden.![]()
Er komt geen PowerBook met een G5. Nooit. Het lukt ze gewoon niet. Dat is een van de belangrijkste redenen geweest om voor Intel te kiezen en ook de reden dat de MacBook zo snel is uitgebracht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef i-spy24 het volgende:
ON-TOPIC:
zal me niks verbazen als de 2GHZ PB's dit jaar al uitkomen of tenminste met een G5 processor erin want die G4 begint nu echt 'oud' te worden.![]()
Ik ga hier verder niet op in omdat het een AC is en jullie zo alleen maar je zin krijgen met dit soort terugkerende vragen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 om 14:40 uur schreef 'Walter_Sobchak' het volgende:
Als jij na al die fanta-verhalen van je in je derde of vierde post in SC gelijk weer van wal steekt dat je onlangs een nieuwe PB hebt gekocht dan vraag je er m.i. om.
Ik heb een mac mini. en nee hij doet het nog primaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Als je verder serieus nog vragen hebt: i-spy24@hotmail.com.
Vertel heb jij eigenlijk wel een Mac en zoja wat voor 1 en is die niet aan revisie/vervanging toe?
Ik had er twee, ik heb er nu een en morgen/overmorgen weer twee. Die zijn dus niet aan revisie toe maar ik denk dat de CPU en HD in jouw bol de millenniumbug niet hebben overleefd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Als je verder serieus nog vragen hebt: i-spy24@hotmail.com.
Vertel heb jij eigenlijk wel een Mac en zoja wat voor 1 en is die niet aan revisie/vervanging toe?
Ik ook. Verderop zit een lelijke HP-laptop en de eigenaar kijkt jaloers naar mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom, waarom, waarom denkt iedereen hier toch de hele tijd dat het echt leuk is om de honderdste keer gewoon nóg een keer een opmerking over Gexqon/ispy24/boskleedjes te maken ? Dat je dan op reageren drukt en denkt "Hee, als ik nou iets zeg over EXIFdata, dan moet iedereen vast ontzettend hard lachen !" Rot toch op.
En niemand is specifiek schuldig, het is meer dat iedereen hier maar op elkaar blijft happen.
---. Wireless in de Universiteitsbieb.
.
Ja, zo werkt "the real world" helaas nog vaakquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
de verregaande intolerantie van de Universiteit hier voor alles dat geen Windows of Internet Explorer is
Zit je ook op de Uithof ? Ik zit in Centrumgebouw Noord mee te zweven op het netwerk uit de bieb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ook. Verderop zit een lelijke HP-laptop en de eigenaar kijkt jaloers naar mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |