Ik was verrast door het bestaan van een 12" 1 Ghz...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou al je vragen zitten beantwoorden? Maak ik er ergens kans op?
Binnen een jaar na aanschaf van je hardwarequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je achteraf ook AppleCare nemen?
Sorry? Je moet toch juist blij zijn dat je niet voor Apple van dat soort walgelijke reparaties moet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:16 schreef Furious het volgende:
Geqxon, ga je weer terugvallen met je oude vlarden anti-Apple zinnen?
Jezus. Daar moet ik een lening op zich voor nemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christeneziele, AppleCare voor een iBook kost gewoon 320 euro. Da's niet niks.
Een reparatie van een iBook kost 800 euro, dus jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christeneziele, AppleCare voor een iBook kost gewoon 320 euro. Da's niet niks.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een reparatie van een iBook kost 800 euro, dus ja
Ja precies. Dat betekent dus dat als je laptop na het verstrijken van de garantieperiode van 1 jaar, kapot gaat, hij gelijk total loss is. Want voor 800 euro koop je zo goed als een nieuwe. Dat is exact de situatie waarin ik en Vork nu zitten. Volkomen kut.quote:
Gefeli, ik heb em ook al aan 3 mensen aangesmeerd en die zijn nu ook aan het wachten op hun bestellingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hartelijke dank voor uw bestelling
Zo...nu wachten op de nieuwe Intel iMac![]()
iMac 20-inch 2-GHz Intel Core Duoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gefeli, ik heb em ook al aan 3 mensen aangesmeerd en die zijn nu ook aan het wachten op hun bestelling
De buitenbehuizing is inderdaad veel steviger. Ik heb overigens mijn iBook 12" G4 800 MHZ twee keer moeten retourneren naar Apple, een keer betrof het een overleden harde schijf en een keer een logic board dan wel videokaart probleem vergelijkbaar met de befaamde G3 serie. Beide keren was binnen garantie en beide keren had ik hem binnen een week terug. Dat terwijl mijn iBook in Amerika gekocht is en in Nederland gebruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:
Gelukkig heeft mijn ruim 1 jaar oude PowerBook nog geen verkeerde klap gegeven. Ik lees toch veel meer mensen die aan het kloten zijn met hun iBook + reparatieafhandelijk dan dat ik dat hoor van PowerBooks (Furious' debacel even daar gelaten)
En dat terwijl ik altijd dacht dat die iBooks degelijker zijn door hun felexibele kunststof behuizing
ook dat dock?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is het al sinds Windows 2.0.
Nothing to see here, move along.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |