Stijlvolquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En ik eindig elke presentatie met een slide waarop staat: Gemaakt met Apple's Keynote, terwijl er dan een Apple logo naar beneden komt stuiteren met het opstartgeluidje erbij![]()
.
Dat gaat me dan persoonlijk weer iets te ver hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies, dat is hier ook zo. Ik doe werkelijk alles met m'n iBook. Krijg ook na presentaties ook altijd te horen dat het er zo mooi etc. uitziet
.
En ik eindig elke presentatie met een slide waarop staat: Gemaakt met Apple's Keynote, terwijl er dan een Apple logo naar beneden komt stuiteren met het opstartgeluidje erbij![]()
. Promoten lukt al aardig, zijn er opeens veel meer geïnteresseerd in Mac
Tja, het was zegmaar iets wat een vriend van me er opeens in had gedaan, en nu moest het elke keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat gaat me dan persoonlijk weer iets te ver hoor![]()
Je hebt mail.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Niets schandaligs aan. iMac G3 of PM G3?
iMac G3quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Niets schandaligs aan. iMac G3 of PM G3?
Draai je Mac OS X ?quote:
Dan zou je een keer iets meer dan mp3 moeten gaan doen op dat trage beest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef Marty26 het volgende:
jah ik draai nog OS X ook :$ wel wat traag overgens... Maar ik heb gelezen dat als je bij die oude G3tjes jumpertje verzet dat die nog wel eens harder wil gaan lopen.
@audrey
Hey is vintage ja
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Geqxon het volgende:
Mijn eerst mac ervaring was een iMac G4
En ik herinner mij er helemaal niks van. Werden die eigenlijk altijd al standaard met OSX verkocht?
De laatste welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Geqxon het volgende:
Mijn eerst mac ervaring was een iMac G4
En ik herinner mij er helemaal niks van. Werden die eigenlijk altijd al standaard met OSX verkocht?
Had ik die maar die zijn tofquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ècht hip ben je natuurlijk met een iBook G3 "clamshell"
[afbeelding]
Mén, die heeft het zelfs gehaald tot in Sex & The City, over hipheid gesproken. (quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die vind ik dus echt niet mooi, persoonlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |