aanschaven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
what else is new. het is nou eenmaal zo.
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaven
ohja shit. het is nog vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef gateway het volgende:
[..]
aanschaven?aanschaffen heet dat!
En die file's, ach.. heb er niet zon last van
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:51 schreef Duvel het volgende:
Je hoeft dus niet in de file te staan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staan![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
...dan komen er weer een stelletje boomknuffelaars...
JA! Wat weet jij er nou van, eikelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Het is 25km, dat is op zich nog aan te fietsen maar het is wel een eind elke dag. (50km totaal dus) en bovendien zit ik midden in een verbouwing van mijn woning en moet ik ook steeds een hoop spullen meesjouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rustig aan Metro2005,er zijn ergere dingen.![]()
Je kan met de fiets (gezond!!!) of het openbaar vervoer.
Of je koopt een motorfietsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaffen
dat is ook een goeie. een motor aanschaffenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Of je koopt een motorfiets![]()
Vanmorgen stond de complete A22 weer eens klem (De A22 is niet zo heel lang, maar toch...), maar ik had er weinig last van!
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA! Wat weet jij er nou van, eikel![]()
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Idd, de onderzoeken die laatst naar buiten zijn gebracht zijn ook nep...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooft![]()
Zelfs de verkeersinformatiedienst bevestigd dat het veel en veel drukker is geworden (op sommige plekken tot 95% (!) meer filedruk)
Maar nee hoor, het zit allemaal tussen mijn oren![]()
Ach so, ik rij er maar 45000 per jaar, en rara ik heb er toch meer last van dan voorheenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.
En dat nog even los van het feit dat ik minimaal rond de 50.000 km per jaar rijd
En dat is dus een beetje waarom ik liever niet met de motor tussen een file door rij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
Ah, de moslim-insteek. Inshallah. Accepteren en wachten tot Allah een keer zin heeft om je leven beter te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaffen
Euh, dus jij bent de enige van Nederland die NIET heeft gemerkt dat de files alleen maar langer zijn geworden sinds die 80km/u regel? Hoe doe jij dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Sakura het volgende:
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken,
Ik geef datgene wat jij doet het naampje 'uit je nek lullen'. Jij mag het best 'inzicht', of 'logisch nadenken' noemen hoor, als dat voor jou hetzelfde betekent...quote:geef het maar een naampje of zo.
Idd. Volgens mij is hij zo`n halfbakken stropdassen figuur die schaapachtig op de rechterbaan blijft rijden met een gangetje van 70, terwijl achter hem de files ophopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Euh, dus jij bent de enige van Nederland die NIET heeft gemerkt dat de files alleen maar langer zijn geworden sinds die 80km/u regel? Hoe doe jij dat?
[..]
Ik geef datgene wat jij doet het naampje 'uit je nek lullen'. Jij mag het best 'inzicht', of 'logisch nadenken' noemen hoor, als dat voor jou hetzelfde betekent...
prima meneer de wereldverbeteraar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ah, de moslim-insteek. Inshallah. Accepteren en wachten tot Allah een keer zin heeft om je leven beter te maken.
Ik zou liever zien dat men eens iets deed. Het gaat om knelpunten. Die moet je aanpakken. En er zijn nog andere dingen die je kunt doen. Maar om de één of andere reden worden die dingen niet gedaan. Volgens mij omdat de ministers er te weinig prestige mee kunnen krijgen. Elk verkeersproject moet om de één of andere reden een prestigeproject zijn. Had ik al gezegd dat dat allemaal begonnen is toen er vrouwen op de post van verkeer & waterstaat terecht kwamen? Begonnen met Hanja Maij-Weggen.
In 1994 leek het leed eventjes geleden, met weer eens een kerel op V&W, maar helaas. Sindsdien alleen nog maar vrouwen (op LPF-er De Boer na, maar daar had ik toch al weinig van verwacht).
Ik ook, als ik een 1e klas kaartje koopquote:
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterreinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef avotar het volgende:
Vertrek gewoon wat eerder naar je werk huilie...
dan ga je alternatief rijden of zo.. djeezzz..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterrein![]()
Dan zou ik voor 7u weg moeten gaan ofzo, mja dan ben ik half 8 aanwezig, zit je daar een uur van te voren terwijl je niks kan doen (helpdesk gaat pas om half 9 open)
En ik doe wat aan de files: ik heb een huis gekocht inde buurt van mijn werk (3km er vandaan) Reden: FILES
WTF! Jij hebt zulke werktijden en je klaagt! Mên!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterrein![]()
Dan zou ik voor 7u weg moeten gaan ofzo, mja dan ben ik half 8 aanwezig, zit je daar een uur van te voren terwijl je niks kan doen (helpdesk gaat pas om half 9 open)
En ik doe wat aan de files: ik heb een huis gekocht inde buurt van mijn werk (3km er vandaan) Reden: FILES
Inderdaad, want die nemen 'voor het gemak' niet de weers en seizoens invloeden mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, de onderzoeken die laatst naar buiten zijn gebracht zijn ook nep...
Diegene die ze gemaakt hebben weten ook niet waar ze over praten...![]()
alternatief rijden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef avotar het volgende:
[..]
dan ga je alternatief rijden of zo.. djeezzz..
heb jaren van bergen op zoom naar den haag gereden... en dat lukte mij ook altijd..
dus en je fucking verhuist.. waarom klaag je dan nu nog..?
jup .. binnendoor oid..quote:
Ik woon in Spijkenisse -> geen alternatieve routequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Adieu het volgende:
files? zeg gewoon BESTANDEN vieze nerd.......
was er geen ongeluk gebeurd aan het eind van de A13 bij den haag...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:02 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Leuke grap zeg. Ik hoop dat je er zelf wel om kunt lachen.
Maar goed, TS heeft het over het stukje waar de A16 overgaat op de A20 en daarna A13. Ik moest daar vanmorgen ook langs en zag daar de fijne mededeling dat er richting Den Haag 16 (!!!!) km. file stond, om kwart over negen 's morgens.
Ik kon er nog net snel afschieten en via de Willem-Alexanderpolder naar het centrum rijden. Die 80 kilometerstrook is een drama. Iedereen gaat daar op de rem staan omdat de controle zo streng is. En wat krijg je dan bij drukte? Juist, een kettingreactie, zodat de achterste auto's minuten lang stilstaan. Maar nee hoor, "dat komt niet door de 80-kilometerstrook."
Ik hoop dat dit project net als de ''I Love"-campagne snel als mislukt wordt beschouwd en dat het weer gewoon 100 (en het liefst 120) wordt.
De files duren bijna 2x zo lang door het 80 stukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:19 schreef avotar het volgende:
[..]
was er geen ongeluk gebeurd aan het eind van de A13 bij den haag...?
anyway... dan ga je toch met de trein oid...
je gaat die kant op dus je weet dat je files hebt.. wellicht maakt het 80 km stuk wat uit.. maar meer dan 10 minuten zal het je echt niet kosten hoor..
Je houdt gewoon niet van de natuurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Xitami het volgende:
Buiten dat gaat iedereen op die 80km stukken met een gangetje van 60 rijden omdat ze doodsbang zijn dat ze door de trajectcontrole gegrepen worden. Ook zo fijn als je dan de linkerbaan pakt en daar rustig met 80 voorbij komt, gaat iedereen meteen flippen van omgz je rijdt te hard!
Laat me raden: jij staat er niet 2x per dag in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Kiegie het volgende:
Kom op, stelletje mietjes, stel je niet zo aan over die files.
Die 80 km/u is een prima regeling: minder vervuiling (als er geen files staan) en evenveel vervuiling als er wél files staan. En láten die files nu wat langer zijn dan eerst:
- dit vlakt de frisseluchtwinst buiten de filetijd nog niet uit
- het is nog maar de vraag of de 80 km/u de (belangrijkste) reden is
- zo ja, dan nóg is dat wellicht tegen te gaan als de automibilisten zich wat minder neurotisch zouden gedragen, en
- moet je de mensen ook de tijd geven om eraan te wennen.
Zo, en nu weer lekker de autootjes wassen, opdat ze mooi glimmend in de rij kunnen staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |