aanschaven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
what else is new. het is nou eenmaal zo.
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaven
ohja shit. het is nog vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef gateway het volgende:
[..]
aanschaven?aanschaffen heet dat!
En die file's, ach.. heb er niet zon last van
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:51 schreef Duvel het volgende:
Je hoeft dus niet in de file te staan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staan![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
...dan komen er weer een stelletje boomknuffelaars...
JA! Wat weet jij er nou van, eikelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Het is 25km, dat is op zich nog aan te fietsen maar het is wel een eind elke dag. (50km totaal dus) en bovendien zit ik midden in een verbouwing van mijn woning en moet ik ook steeds een hoop spullen meesjouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rustig aan Metro2005,er zijn ergere dingen.![]()
Je kan met de fiets (gezond!!!) of het openbaar vervoer.
Of je koopt een motorfietsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaffen
dat is ook een goeie. een motor aanschaffenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Of je koopt een motorfiets![]()
Vanmorgen stond de complete A22 weer eens klem (De A22 is niet zo heel lang, maar toch...), maar ik had er weinig last van!
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA! Wat weet jij er nou van, eikel![]()
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Idd, de onderzoeken die laatst naar buiten zijn gebracht zijn ook nep...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooft![]()
Zelfs de verkeersinformatiedienst bevestigd dat het veel en veel drukker is geworden (op sommige plekken tot 95% (!) meer filedruk)
Maar nee hoor, het zit allemaal tussen mijn oren![]()
Ach so, ik rij er maar 45000 per jaar, en rara ik heb er toch meer last van dan voorheenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.
En dat nog even los van het feit dat ik minimaal rond de 50.000 km per jaar rijd
En dat is dus een beetje waarom ik liever niet met de motor tussen een file door rij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
Ah, de moslim-insteek. Inshallah. Accepteren en wachten tot Allah een keer zin heeft om je leven beter te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaffen
Euh, dus jij bent de enige van Nederland die NIET heeft gemerkt dat de files alleen maar langer zijn geworden sinds die 80km/u regel? Hoe doe jij dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Sakura het volgende:
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken,
Ik geef datgene wat jij doet het naampje 'uit je nek lullen'. Jij mag het best 'inzicht', of 'logisch nadenken' noemen hoor, als dat voor jou hetzelfde betekent...quote:geef het maar een naampje of zo.
Idd. Volgens mij is hij zo`n halfbakken stropdassen figuur die schaapachtig op de rechterbaan blijft rijden met een gangetje van 70, terwijl achter hem de files ophopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Euh, dus jij bent de enige van Nederland die NIET heeft gemerkt dat de files alleen maar langer zijn geworden sinds die 80km/u regel? Hoe doe jij dat?
[..]
Ik geef datgene wat jij doet het naampje 'uit je nek lullen'. Jij mag het best 'inzicht', of 'logisch nadenken' noemen hoor, als dat voor jou hetzelfde betekent...
prima meneer de wereldverbeteraar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ah, de moslim-insteek. Inshallah. Accepteren en wachten tot Allah een keer zin heeft om je leven beter te maken.
Ik zou liever zien dat men eens iets deed. Het gaat om knelpunten. Die moet je aanpakken. En er zijn nog andere dingen die je kunt doen. Maar om de één of andere reden worden die dingen niet gedaan. Volgens mij omdat de ministers er te weinig prestige mee kunnen krijgen. Elk verkeersproject moet om de één of andere reden een prestigeproject zijn. Had ik al gezegd dat dat allemaal begonnen is toen er vrouwen op de post van verkeer & waterstaat terecht kwamen? Begonnen met Hanja Maij-Weggen.
In 1994 leek het leed eventjes geleden, met weer eens een kerel op V&W, maar helaas. Sindsdien alleen nog maar vrouwen (op LPF-er De Boer na, maar daar had ik toch al weinig van verwacht).
Ik ook, als ik een 1e klas kaartje koopquote:
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterreinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef avotar het volgende:
Vertrek gewoon wat eerder naar je werk huilie...
dan ga je alternatief rijden of zo.. djeezzz..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterrein![]()
Dan zou ik voor 7u weg moeten gaan ofzo, mja dan ben ik half 8 aanwezig, zit je daar een uur van te voren terwijl je niks kan doen (helpdesk gaat pas om half 9 open)
En ik doe wat aan de files: ik heb een huis gekocht inde buurt van mijn werk (3km er vandaan) Reden: FILES
WTF! Jij hebt zulke werktijden en je klaagt! Mên!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik eerder vertrek (een uur van te voren is toch genoeg zou je denken) dan sta ik vast in spijkenisse omdat dan al het gepeupel aan het werk gaat op het industrieterrein![]()
Dan zou ik voor 7u weg moeten gaan ofzo, mja dan ben ik half 8 aanwezig, zit je daar een uur van te voren terwijl je niks kan doen (helpdesk gaat pas om half 9 open)
En ik doe wat aan de files: ik heb een huis gekocht inde buurt van mijn werk (3km er vandaan) Reden: FILES
Inderdaad, want die nemen 'voor het gemak' niet de weers en seizoens invloeden mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, de onderzoeken die laatst naar buiten zijn gebracht zijn ook nep...
Diegene die ze gemaakt hebben weten ook niet waar ze over praten...![]()
alternatief rijden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef avotar het volgende:
[..]
dan ga je alternatief rijden of zo.. djeezzz..
heb jaren van bergen op zoom naar den haag gereden... en dat lukte mij ook altijd..
dus en je fucking verhuist.. waarom klaag je dan nu nog..?
jup .. binnendoor oid..quote:
Ik woon in Spijkenisse -> geen alternatieve routequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Adieu het volgende:
files? zeg gewoon BESTANDEN vieze nerd.......
was er geen ongeluk gebeurd aan het eind van de A13 bij den haag...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:02 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Leuke grap zeg. Ik hoop dat je er zelf wel om kunt lachen.
Maar goed, TS heeft het over het stukje waar de A16 overgaat op de A20 en daarna A13. Ik moest daar vanmorgen ook langs en zag daar de fijne mededeling dat er richting Den Haag 16 (!!!!) km. file stond, om kwart over negen 's morgens.
Ik kon er nog net snel afschieten en via de Willem-Alexanderpolder naar het centrum rijden. Die 80 kilometerstrook is een drama. Iedereen gaat daar op de rem staan omdat de controle zo streng is. En wat krijg je dan bij drukte? Juist, een kettingreactie, zodat de achterste auto's minuten lang stilstaan. Maar nee hoor, "dat komt niet door de 80-kilometerstrook."
Ik hoop dat dit project net als de ''I Love"-campagne snel als mislukt wordt beschouwd en dat het weer gewoon 100 (en het liefst 120) wordt.
De files duren bijna 2x zo lang door het 80 stukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:19 schreef avotar het volgende:
[..]
was er geen ongeluk gebeurd aan het eind van de A13 bij den haag...?
anyway... dan ga je toch met de trein oid...
je gaat die kant op dus je weet dat je files hebt.. wellicht maakt het 80 km stuk wat uit.. maar meer dan 10 minuten zal het je echt niet kosten hoor..
Je houdt gewoon niet van de natuurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Xitami het volgende:
Buiten dat gaat iedereen op die 80km stukken met een gangetje van 60 rijden omdat ze doodsbang zijn dat ze door de trajectcontrole gegrepen worden. Ook zo fijn als je dan de linkerbaan pakt en daar rustig met 80 voorbij komt, gaat iedereen meteen flippen van omgz je rijdt te hard!
Laat me raden: jij staat er niet 2x per dag in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Kiegie het volgende:
Kom op, stelletje mietjes, stel je niet zo aan over die files.
Die 80 km/u is een prima regeling: minder vervuiling (als er geen files staan) en evenveel vervuiling als er wél files staan. En láten die files nu wat langer zijn dan eerst:
- dit vlakt de frisseluchtwinst buiten de filetijd nog niet uit
- het is nog maar de vraag of de 80 km/u de (belangrijkste) reden is
- zo ja, dan nóg is dat wellicht tegen te gaan als de automibilisten zich wat minder neurotisch zouden gedragen, en
- moet je de mensen ook de tijd geven om eraan te wennen.
Zo, en nu weer lekker de autootjes wassen, opdat ze mooi glimmend in de rij kunnen staan!
Klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laat me raden: jij staat er niet 2x per dag in.
Als je dat elke dag meemaakt wordt je het wel spuugzat hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:31 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat heeft dat er mee te maken?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
Maargoed, ik mag blijkbaar niet meer klagen in mijn klaagbaak topic
nah.. zo voelt het maar..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De files duren bijna 2x zo lang door het 80 stukdus dat is meer dan 10 minuten hoor.
En de trein rijdt lekker op tijd wil je zeggenhehe, en bovendien heb ik geen treinstation in Spijkenisse ter beschikking. En de metro is ook niet alles
(zwak uitgedrukt)
Op het stuk naar den haag bij voorburg mocht je altijd 100, geen 70...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef Sakura het volgende:
[..]
Inderdaad, want die nemen 'voor het gemak' niet de weers en seizoens invloeden mee.
Zoweizo is het volslagen belachelijk te veronderstellen dat er meer files ontstaan op plaatsen waar tijdens de spits nog niet eens 50 gereden word als die gebieden ipv max 100 plots max 80 krijgen.
Maar voor de kop-in-het-zand figuren hier, denk even mee (of doe iig een poging dat zaagsel eens los te slaan)
80KM zone vanaf prins clausplein naar den haag.
Dit is een zone van niet meer dan een km of 5 waarop een wegvlak volgt waar je altijd al niet harder mocht dan 70.
Ook stond je daar tijdens de spits altijd al vast, om de simpele reden dat dat helemaal geen file is, maar de rij voor de stoplichten bij binkhorstlaan/voorburg en den haag.
Conclusie is dus niet anders dan dat dit geen enkele invloed kan hebben op de file's.
80 Km zone op de parralel weg bij Utrecht.
Daar heeft men tijdens de spits nog nooit de 80 kunnen halen door de vele op en afritten.
Dus ook daar de conclusie dat er geen enkele file meer door kan ontstaan.
100Km gebied ten hoogte van Utrecht op de doorgaande A12
Ook hier geld dat er tijdens de spits nooit de 100 gehaald kon worden.
En ook hier geld dat het slechts een stukje wegvlak is van rond de 8 Km waarop er altijd al een 100 Km baanvlak volgt.
Houden we nog over de 80 Km zone op de A10.
Daar hoef ik hoop ik toch niets over te zeggen. File's zolang de A10 al bestaat.
Conclusie is dus niets anders dan dat er niet 1 file extra onstaan is door de 80 Km zone's en dat alles terug te verwijzen is op het toenemende aantal auto's op de weg, de vakantie periode's die afgelopen zijn en de weersinvloeden.
Je vergeet dat er het grootste deel van de dag géén file staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Het uitlaatgasprobleem is niet verdwenen en ook nog eens erger geworden omdat bijna de helft van de A13 vast staat in de spits...
stuk bij Rotterdam was ik idd vergeten omdat dat al zolang een 80 zone is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op het stuk naar den haag bij voorburg mocht je altijd 100, geen 70...
Daar stond het inderdaad altijd vast, dat klopt, dus nut heeft die 80km zone niet.
Utrecht, geen idee, kom ik praktisch nooit...
Je vergeet trouwens de mooiste, de A13.
Daar is het ingevoerd om de omwonende uit de uitlaatgassen te houden, wat niet gelukt is omdat de A20 (geloof ik) ook 80km is geworden en er maar 1 invoegstrook daar naar toe is vanaf de A13, en laat het daar nou altijd vast staan...
Daarbij komt dat iedereen steevast in de ankers gaat wanneer diegene de 80km zone nadert, dus een gevaar kan opleveren voor de rest van het verkeer. Waardoor er weer files kunnen ontstaan, wat dus ook gebeurd.
Het uitlaatgasprobleem is niet verdwenen en ook nog eens erger geworden omdat bijna de helft van de A13 vast staat in de spits...
Hoe bedoel je goed geregeld...![]()
Dat wordt weer teniet gedaan door de vele malen langere files.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Je vergeet dat er het grootste deel van de dag géén file staat.
En dan heeft die 80 km/u wel degelijk effect.
Tsja, maar die bestaan dus niet, zijn dezelfde files die er altijd al stonden. Dus uiteindelijk toch een goede oplossing daar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat wordt weer teniet gedaan door de vele malen langere files.
Idd! Dat is zo irritant, van dat de mensen eerst normaal 100 rijden of zelfs iets harder, durven ze nu geen 80 meer te rijden, maar moeten ze allemaal 70 rijden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Xitami het volgende:
Buiten dat gaat iedereen op die 80km stukken met een gangetje van 60 rijden omdat ze doodsbang zijn dat ze door de trajectcontrole gegrepen worden.
Je let ook wel goed op he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tsja, maar die bestaan dus niet, zijn dezelfde files die er altijd al stonden. Dus uiteindelijk toch een goede oplossing daar.
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tsja, maar die bestaan dus niet, zijn dezelfde files die er altijd al stonden. Dus uiteindelijk toch een goede oplossing daar.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Idd! Dat is zo irritant, van dat de mensen eerst normaal 100 rijden of zelfs iets harder, durven ze nu geen 80 meer te rijden, maar moeten ze allemaal 70 rijden...![]()
Sinds die invoering zit de A12 van Gouda tot aan Den Haag gewoon vast. En dan zeggen ze mooi 7 km van Gouda tot aan Bleijswijk en 13 km van Bleijswijk tot aan Bezuidenhout...., zeg dan gewoon 20 km!
En dan denken ze dat het stoppen en gas geven continu zo'n lekker effect heeft op het milieu... ze moeten die 80 km zone alleen laten gelden na spitstijdendan heeft het tenminste nut
Klopt, de vakanties waren namelijk afgelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je let ook wel goed op he.
Files zijn explosief toegenomen sinds de invoering. tot 95% drukker op sommige trajecten.
Droom jij lekker verder, die waren al afgelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Klopt, de vakanties waren namelijk afgelopen![]()
Heb jij kinderen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Klopt.
En het is ook niet zo verrassend dat de automobilisten het maar niks vinden.
Niemand houdt ervan beknot te worden in z'n vrijheid.
Maar ja.
Als je beweert dat door die 80 km zone komt, is dat idd heel erg mega groot ongelofelijk vet gelul.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Droom jij lekker verder, die waren al afgelopen
Ik zit elke dag op de weg, en ik kom elke dag bij dat 80 stuk. Ga mij nou niet vertellen dat het niet drukker is geworden sinds de invoering wat dat is gelul
Idd en hoe je ook door Nederland rijdt die klote dingen kom je echt bijna overal tegenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
Als je dat elke dag meemaakt wordt je het wel spuugzat hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |