aanschaven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
what else is new. het is nou eenmaal zo.
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaven
ohja shit. het is nog vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef gateway het volgende:
[..]
aanschaven?aanschaffen heet dat!
En die file's, ach.. heb er niet zon last van
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:51 schreef Duvel het volgende:
Je hoeft dus niet in de file te staan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Idd, je kan ook 1,5 uur in de trein staan![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
...dan komen er weer een stelletje boomknuffelaars...
JA! Wat weet jij er nou van, eikelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Het is 25km, dat is op zich nog aan te fietsen maar het is wel een eind elke dag. (50km totaal dus) en bovendien zit ik midden in een verbouwing van mijn woning en moet ik ook steeds een hoop spullen meesjouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rustig aan Metro2005,er zijn ergere dingen.![]()
Je kan met de fiets (gezond!!!) of het openbaar vervoer.
Of je koopt een motorfietsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
what else is new. het is nou eenmaal zo.
als je niet in de file wilt staan moet je maar de ov pakken of een personal helicopter aanschaffen
dat is ook een goeie. een motor aanschaffenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Of je koopt een motorfiets![]()
Vanmorgen stond de complete A22 weer eens klem (De A22 is niet zo heel lang, maar toch...), maar ik had er weinig last van!
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA! Wat weet jij er nou van, eikel![]()
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Sakura het volgende:
alweer zo'n nonsense roeper die gaat lopen beweren dat die 80km zone voor meer file's zorgen.
Alsof je er voorheen tijdens de spits harder kon rijden dan 80![]()
Idd, de onderzoeken die laatst naar buiten zijn gebracht zijn ook nep...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel die niet in feiten gelooft![]()
Zelfs de verkeersinformatiedienst bevestigd dat het veel en veel drukker is geworden (op sommige plekken tot 95% (!) meer filedruk)
Maar nee hoor, het zit allemaal tussen mijn oren![]()
Ach so, ik rij er maar 45000 per jaar, en rara ik heb er toch meer last van dan voorheenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ach, noem het ervaring, noem het gezond verstand, noem het inzicht, noem het logisch nadenken, geef het maar een naampje of zo.
En dat nog even los van het feit dat ik minimaal rond de 50.000 km per jaar rijd
En dat is dus een beetje waarom ik liever niet met de motor tussen een file door rij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Alleen goed opletten voor die $*#&$ die van baan wisselen zonder in hun spiegels te kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |