Heb daar zelf ook een keer gezeten, niks aan het handje geweest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk, maar waarom in vak H, waarom bij de HKN.. dan lok je het wel uit.
Ik dacht eerst dat het NEC'ers zelf waren, 't leek me sterk dat Feyenoorders daar gingen zitten. Maargoed blijkbaar toch wel
Precies, niet zeiken want andersom zou het ook zo gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja, je weet dat wanneer je op eigen vervoer gaat, zulke dingen kunnen gebeuren...
Wat lul jij, Feyenoord was met een grote groep in nijmegen (f3r) en NEC cafe werd de hele tijd dooor de ME omsingeld, ook tijdens de wedstrijd, en in het stadion was ook gevochten in vak j of k tussen nec en Feyenoord maar flink klop gekregen volgens mij snap jij het niet zo maar goed .quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En toch flink klop krijgen van NEK? Hadden jullie de huisvrouwenafdeling mee ofzo.
Vak H, was dat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:01 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Wat lul jij, Feyenoord was met een grote groep in nijmegen (f3r) en NEC cafe werd de hele tijd dooor de ME omsingeld, ook tijdens de wedstrijd, en in het stadion was ook gevochten in vak j of k tussen nec en Feyenoord maar flink klop gekregen volgens mij snap jij het niet zo maar goed .
laten we het er op houden dat 2 missers bij ons achterin ons de punten kost,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrok er wel van dat NEC Feyenoord zo 'wegspeelde' bij vlagen.
De wilskracht aan het einde was echt weer des Feyenoords, met een geniale Kuijt-goal.
wie niet? iedereen heeft toch een hekel aan diequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef cazzie het volgende:
[..]
ik verlies overig liever van jullie uit rotterdam dan van die mokumse neuzen.
TV Rijnmond Sport, mits je dat kan ontvangen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
Staan de goals nog ergens?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef Greetings het volgende:
Is het gebruikelijk dat het "legioen" zo stil is als het slecht gaat?![]()
Gaan jullie altijd massaal weg, als er nog 3 minuten blessuretijd gespeelt moet worden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef Greetings het volgende:
Is het gebruikelijk dat het "legioen" zo stil is als het slecht gaat?![]()
Ik iig niet. Ik heb er ook niks van gemerkt moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaan jullie altijd massaal weg, als er nog 3 minuten blessuretijd gespeelt moet worden?
Nee, want het was andersom....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Luni het volgende:
Zou ik maandag mijn oldschool t-shirt weer aan kunnen met de tekst: Eerst necten we NAC, en toen nacten we NEC?
Met 8 man tegen 'n grote groep van zo'n 50.Ach,die jongens die tikken hebben gekregen hoor je niet klagen,ze kunnen er wel om lachen.Hoop alleen dat NEK nu ook voortaan los naar R'dam komt,kaartjes zijn altijd te regelen.Kijken of ze dan ook zo'n "helden" zijn....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En toch flink klop krijgen van NEK? Hadden jullie de huisvrouwenafdeling mee ofzo.
Scherp, maar het was nog vroegquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:00 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, want het was andersom....
http://www.feyenoordgoals(...)tingnecfeyenoord.wmvquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
Staan de goals nog ergens?
Ben je een held als je zo stom bent om in een harde-kern vak te gaan zitten? Ik noem dat eerder dom.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:33 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Met 8 man tegen 'n grote groep van zo'n 50.Ach,die jongens die tikken hebben gekregen hoor je niet klagen,ze kunnen er wel om lachen.Hoop alleen dat NEK nu ook voortaan los naar R'dam komt,kaartjes zijn altijd te regelen.Kijken of ze dan ook zo'n "helden" zijn....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |