Achter het goal (dus naast het uitvak) zaten bijna alleen maar Feyenoorders hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik had de uitgebreide versie hier graag gehoord.
Wat moet je uberhaupt als fan van de uitpartij in een thuisvak.
En toch flink klop krijgen van NEK? Hadden jullie de huisvrouwenafdeling mee ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:25 schreef yozd het volgende:
[..]
Achter het goal (dus naast het uitvak) zaten bijna alleen maar Feyenoorders hoor.
Tenminste in vak A en Z (waar ik zat) wel in ieder geval!
nou ik stond met ong 15 man feyenoord (geen hoolies oid) op de bus te wachten, komt er ineens een groep nek hoolies aan waar je naar van werd. Was geen houden aan. Toen ik terugkwam bij de bushalte stonden er al een paar van de groep die eerst stond, waarvan sommige best harde klappen gehad hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
net terug
lange zijde was bij die hazenkamp zooi
zo te zien paar feyenoorders tegen te veel van nec
Je stond ook bij die bushalte. Helden, joh...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou ik stond met ong 15 man feyenoord (geen hoolies oid) op de bus te wachten, komt er ineens een groep nek hoolies aan waar je naar van werd. Was geen houden aan. Toen ik terugkwam bij de bushalte stonden er al een paar van de groep die eerst stond, waarvan sommige best harde klappen gehad hebben.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:38 schreef Cart_man het volgende:
Onverdiende overwinning. Dat NEC en Feijenoord geen goede verstandhouding hebben, zoals zovaak wordt gesuggereerd, blijkt na vandaag maar weer, kankerlijers. Volgend jaar mag heel die kankerstad kapot van mij.![]()
U zei?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En toch flink klop krijgen van NEK? Hadden jullie de huisvrouwenafdeling mee ofzo.
Die "rellen" waren aan de andere kant.. daar kom je toch nie bij (wist niet eens wat er eigenlijk aan de hand was). En buiten heb ik eigenlijk niks gemerktquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En toch flink klop krijgen van NEK? Hadden jullie de huisvrouwenafdeling mee ofzo.
psvquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk, maar waarom in vak H, waarom bij de HKN.. dan lok je het wel uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij omdat naast het uitvak alleen maar feyenoorders zaten dan na de 1-2 vonden ze dat niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |