Trusten Snaptiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben het iig beu nu, duik m'n bed in. ZIe het morgenochtend allemaal weer wel![]()
Alvast welterusten allemaal![]()
Hij is een beetje druk maar wel, een gozer met het hart op de tongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:12 schreef newsman het volgende:
Werd echt totaal duf van die theo, jesus wat een zak.
Ja die ken ik en is lekker scherp op de tongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van harte Henk, maak er wat van hè
Heb je de Dijon mosterd weleensl geprobeerd?
Dan weet je ineens waar Abraham z'n mosterd haalt...![]()
Mooi, geniet er met volle mosterd-teugen van Henk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja die ken ik en is lekker scherp op de tong![]()
dank je voor de felicitatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je maar Dijon mosterd moeten kopen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Wat een vaag gebeuren hier. Volg er niets meer van.![]()
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan had je maar Dijon mosterd moeten kopen...![]()
Tuurlijk wel, doe eens quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:17 schreef newsman het volgende:
Henk ik ga janken, wil je me niet tegenkomen
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Wat een vaag gebeuren hier. Volg er niets meer van.![]()
Hij is mooier dan die ik heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
Yolande:
[afbeelding]
Zo wordt ie dan..........via iconresizer![]()
Een goedemorgen newsman, welkom op het knalfeest van Henkquote:
Met hele kleine beetjes moet je beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterd![]()
Mosterd moet je ook léren proeven, net als wijn en bier...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterd![]()
Je kan het adres als webicon instellen in je profiel als je wilt.quote:
Dizzy ben je er eindelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy probeert het nog es op fok! en gaat anders elders Henk Felidingesen
eeeeeeeeeuhhhhhhhhhhhhhhh hoe weet jij dat, heb je de bijbel gelezen ????????????. Nou ik sta er versteld vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy probeert het nog es op fok! en gaat anders elders Henk Felidingesen
Ik weet alles hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
[..]
eeeeeeeeeuhhhhhhhhhhhhhhh hoe weet jij dat, heb je de bijbel gelezen ????????????. Nou ik sta er versteld van![]()
Geluktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En onze mighty pirate houdt alles in de gaten en vat het samen daar waar nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hé Dizzy-lizzy-wizzy-wazzy, alles shizzle?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande is druk bezig met het uitbesteden van haar avatar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
en je vergeet te zeggen dat Jolande druk is met het uitbesteden van haar ava
![]()
Dank je en voor jou ook, ik weet niets van je probleem maar dat lost zich wel op tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:26 schreef newsman het volgende:
Henk vele mooie jaren he, laat er nog maar veel komen
Komt wel goed Henk, jij bent jarig he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je en voor jou ook, ik weet niets van je probleem maar dat lost zich wel op toch![]()
![]()
Wij zijn er positief over en neem dat maar over![]()
![]()
Goed ben ik hehquote:
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaanquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
En onze mighty pirate houdt alles in de gaten en vat het samen daar waar nodig![]()
![]()
![]()
Knuffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed ben ik heh![]()
Ik weet 20 SC-topics samen te vatten in 1 post![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yolande is druk bezig met het uitbesteden van haar avatar.![]()
Wie had het lef om Jolanda te tikken en geen Yolande????Wie Wie en ik ga je vlag in de fik steken man oO<quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sletquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik laat Henk zijn wensen in vervulling gaan (voor zover ik het kan natuurlijk)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaan![]()
![]()
Doen we een dikke knuffelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
was ff iets te snel aan het typen. Dan zal ik maar snel naar mijn bedje gaan.
Over 2,5 uur loopt die wekker al weer af![]()
Truste allemaal, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Henk en Yolande maak er samen nog een héééle gezellige dag van.![]()
![]()
Dit is echt de eerste verjaardag die ik zo begin en ben er van onder de indruk, een beetje stil eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |