Trusten Snaptiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben het iig beu nu, duik m'n bed in. ZIe het morgenochtend allemaal weer wel![]()
Alvast welterusten allemaal![]()
Hij is een beetje druk maar wel, een gozer met het hart op de tongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:12 schreef newsman het volgende:
Werd echt totaal duf van die theo, jesus wat een zak.
Ja die ken ik en is lekker scherp op de tongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van harte Henk, maak er wat van hè
Heb je de Dijon mosterd weleensl geprobeerd?
Dan weet je ineens waar Abraham z'n mosterd haalt...![]()
Mooi, geniet er met volle mosterd-teugen van Henk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja die ken ik en is lekker scherp op de tong![]()
dank je voor de felicitatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je maar Dijon mosterd moeten kopen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Wat een vaag gebeuren hier. Volg er niets meer van.![]()
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan had je maar Dijon mosterd moeten kopen...![]()
Tuurlijk wel, doe eens quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:17 schreef newsman het volgende:
Henk ik ga janken, wil je me niet tegenkomen
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Wat een vaag gebeuren hier. Volg er niets meer van.![]()
Hij is mooier dan die ik heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
Yolande:
[afbeelding]
Zo wordt ie dan..........via iconresizer![]()
Een goedemorgen newsman, welkom op het knalfeest van Henkquote:
Met hele kleine beetjes moet je beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterd![]()
Mosterd moet je ook léren proeven, net als wijn en bier...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Ik lust geen mosterd![]()
Je kan het adres als webicon instellen in je profiel als je wilt.quote:
Dizzy ben je er eindelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy probeert het nog es op fok! en gaat anders elders Henk Felidingesen
eeeeeeeeeuhhhhhhhhhhhhhhh hoe weet jij dat, heb je de bijbel gelezen ????????????. Nou ik sta er versteld vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk is Jarig, newsman heeft spijt, ilona feliciteerd Henk, Snaptnix heeft problemen met Fok, Sjet is aan het photoshoppen, er zijn er een heleboel slapen en op de streams is niks te zien. Zo moeilijk is het niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy probeert het nog es op fok! en gaat anders elders Henk Felidingesen
Ik weet alles hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
[..]
eeeeeeeeeuhhhhhhhhhhhhhhh hoe weet jij dat, heb je de bijbel gelezen ????????????. Nou ik sta er versteld van![]()
Geluktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En onze mighty pirate houdt alles in de gaten en vat het samen daar waar nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hé Dizzy-lizzy-wizzy-wazzy, alles shizzle?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande is druk bezig met het uitbesteden van haar avatar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
en je vergeet te zeggen dat Jolande druk is met het uitbesteden van haar ava
![]()
Dank je en voor jou ook, ik weet niets van je probleem maar dat lost zich wel op tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:26 schreef newsman het volgende:
Henk vele mooie jaren he, laat er nog maar veel komen
Komt wel goed Henk, jij bent jarig he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je en voor jou ook, ik weet niets van je probleem maar dat lost zich wel op toch![]()
![]()
Wij zijn er positief over en neem dat maar over![]()
![]()
Goed ben ik hehquote:
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaanquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
En onze mighty pirate houdt alles in de gaten en vat het samen daar waar nodig![]()
![]()
![]()
Knuffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed ben ik heh![]()
Ik weet 20 SC-topics samen te vatten in 1 post![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yolande is druk bezig met het uitbesteden van haar avatar.![]()
Wie had het lef om Jolanda te tikken en geen Yolande????Wie Wie en ik ga je vlag in de fik steken man oO<quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sletquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik laat Henk zijn wensen in vervulling gaan (voor zover ik het kan natuurlijk)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaan![]()
![]()
Doen we een dikke knuffelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
was ff iets te snel aan het typen. Dan zal ik maar snel naar mijn bedje gaan.
Over 2,5 uur loopt die wekker al weer af![]()
Truste allemaal, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Henk en Yolande maak er samen nog een héééle gezellige dag van.![]()
![]()
Dit is echt de eerste verjaardag die ik zo begin en ben er van onder de indruk, een beetje stil eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mocht niet van Fok! en dat zonder ban , op Fok! that is! maar ik ben er eindelijk weer en Henk, van harte dat je nog vele Wensen in vervulling mag laten gaan, en Yolande, dat jjij ook maar vele wensen in vervulling laat gaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie had het lef om Jolanda te tikken en geen Yolande????Wie Wie en ik ga je vlag in de fik steken man oO<
Slaap lekker Melke.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:37 schreef melke het volgende:
Ik ga er vandoor. Dag mensen![]()
En een fijne en leuke verjaardag vandaag Henk![]()
Doeiii
Doeidoei, melkequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:37 schreef melke het volgende:
Doeiii
Perfect ik ben weer helemaal bijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed ben ik heh![]()
Ik weet 20 SC-topics samen te vatten in 1 post![]()
![]()
Trusten Melkequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:37 schreef melke het volgende:
Doeiii
Nou Morwen vind ik vaag klinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doeidoei, melke![]()
Hopelijk tot snel weer, jij blijft 1 van mijn eerste BBliefdes![]()
Nu mag ik weer he, Theo Big Bossquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
Hihi samen zijn we 100 en een halfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 februari 2006 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
We zijn (sprekend voor mezelf) zijn oprecht blij voor je en gunnen je nog veel mee samen met Yolande![]()
quote:
honderd is een raar getal dat half doet nog veel meer fijne dingen met jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihi samen zijn we 100 en een half![]()
![]()
En ze is er weer hoor, ons rijmelijmekanjertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zelfs op zijn ouwe dag vind ik Henk J, nog okee olee olee
samen met Yolande want die doet er aan mee
hee begin nog maar netquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ze is er weer hoor, ons rijmelijmekanjertje![]()
melke is mijn kuikentje, gewoon een grapjequote:
Jij ziet de fijne dingen van het levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
honderd is een raar getal dat half doet nog veel meer fijne dingen met je![]()
Ik word verwend ik heb nu ineens 2 mooie avatars...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Yolande, wil je eens kijken wat die webicon doet die ik je gegeven heb? Als je het niks vind prima verder, maar ik wil graag even zien hoe het eruit ziet?
Nee lieverd ik maakte deze keer een grap, als je vraagt ga eens koeien melken zit ze aan de varkens pffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke is mijn kuikentje, gewoon een grapje![]()
Niet zo serieus heh![]()
Meestal wel en op een jaardag kun je 2 dingen doen, janken om wat je niet hebt en janken om wat je wel hebt, jank om dat 2e dan zit je goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij ziet de fijne dingen van het leven![]()
![]()
Kom jij nog later uit je werk dan wij ?quote:
Weltruste en bedankt..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef Sjet het volgende:
Zo beste mensen... ik ga ook maar eens slapen![]()
Kan al haast niet meer typen![]()
Trusten allemaal![]()
![]()
Daaaag Pirate![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef Sjet het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
Daaaag Pirate![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daaaaaaaaag Sjet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef Sjet het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
Daaaag Pirate![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helaas, maar volgende week wordt alles anders* mis vliegtuig smiley*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom jij nog later uit je werk dan wij ?![]()
![]()
Ik mag jou wel, en die vent van je ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meestal wel en op een jaardag kun je 2 dingen doen, janken om wat je niet hebt en janken om wat je wel hebt, jank om dat 2e dan zit je goed![]()
![]()
En deze is weer van Sjet.. deze is minder blokkerig. niet boos worden hoor Morwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik word verwend ik heb nu ineens 2 mooie avatars...dit is de jouwe.
A, dies lief, je avaquote:
Wij zijn ook heel af en toe wel eens moogbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, en die vent van je ook![]()
![]()
Nee, joh, ik was gewoon benieuwd. Heb je het adres gebruikt van de iconresizer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
En deze is weer van Sjet.. deze is minder blokkerig. niet boos worden hoor Morwen.![]()
Jawel maar die was ook vrij korrelig, deze is mooi "glad"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, dies lief, je ava![]()
De mijne deed het niet waarschijnlijk......?
Ik heb iets meer met vrouwen, dus ik mag jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel af en toe wel eens moogbaar![]()
Hij wat vaker dan ik![]()
Pfff gelukkig, nee heb ik niet gedaan ambtenaar he, een beetje luiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, joh, ik was gewoon benieuwd. Heb je het adres gebruikt van de iconresizer?
daarom moog ik jou ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb iets meer met vrouwen, dus ik mag je![]()
![]()
en ik ben jarig dus ik mag dat
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben de jongste en dat blijf ik en verwend![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:59 schreef newsman het volgende:
Bye bye aan Dizzy-Lizzy en an de rest van iedereen, slaap lekker.
Welterusten newsman, en sterkte waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:59 schreef newsman het volgende:
ja hij is mooi he? Sjet is echtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:03 schreef Morwen het volgende:
Ik heb even gekeken, Yolande, en het ziet er idd niet uitDeze is veel beter
![]()
Slaap lekker newsman![]()
![]()
Niet op de streams hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoor ik nou Frau Holt op zoek naar eten?
Slaap goed Newsmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:59 schreef newsman het volgende:
klonk ff of ze je jaardags taart op wilde bunkeren, of op zn minst een hoek dr uitquote:
hebben jullie het dan nog gedaan in die smart???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Pfff gelukkig, nee heb ik niet gedaan ambtenaar he, een beetje lui![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |