dan zullen het er wel 3 a 4 zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
2 slokjes voor jou, mogen er ook 3 of 4 zijn
![]()
Neuuuu jij doet nooit iets verkeerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee. Kon gewoon internetten. Maar Fok kwam ik niet meer op. Vroeg me al af of ik iets gruwelijks verkeerds had gedaan. Al zou ik dat nooit doen natuurlijk.![]()
Waarom wil je dat allemaal weten Newsman?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:31 schreef newsman het volgende:
Maar wat ik wilde je vragen Melke, waarom vind je autisme erg?
van mij mag je, heb alleen geen idee of Henk dan de wip nog gebruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan zullen het er wel 3 a 4 zijn.![]()
kan ook het hele glas zijn.
![]()
Vanavond niet nu gaan we zuipen en zijn verjaardag vierenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
van mij mag je, heb alleen geen idee of Henk dan de wip nog gebruikt![]()
Autisme is een behoorlijk nare handicap. Dat is per definitie toch erg?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:31 schreef newsman het volgende:
Maar wat ik wilde je vragen Melke, waarom vind je autisme erg?
Gewoon een vraag, je lijkt me slimquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom wil je dat allemaal weten Newsman?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
En ik ga het gewoon niet doen verdomme.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Vanavond niet nu gaan we zuipen en zijn verjaardag vieren![]()
![]()
Doka ff andere zenderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:34 schreef doka het volgende:
[..]
Autisme is een behoorlijk nare handicap. Dat is per definitie toch erg?
Zomaar uit het niets een vraag over autisme? Vrij apart. Wat vindt jij ervan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, je lijkt me slim![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Komt maar 1 keer voor in je leven![]()
Jawel, maar de passagiers keken zo raar naar ons (op elke kant van de smart staat RET Rotterdam) dus we zijn maar opgehouden met vieren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
onderweg in de Smart nog niet begonnen met vieren dan
![]()
Wat ik weet van deze prachtige mensen is dat zijn gevoel voor empathie hebben, maar perfect zijn in het onderwerp wat zoeken Melke.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets een vraag over autisme? Vrij apart. Wat vindt jij ervan?
Zal ik het ff voor je doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:28 schreef Yolande het volgende:
Sjet even een vraagje tussendoor kan jij een plaatje mooi klein maken? ik heb nu een avatar die een beetje erg blokkerig is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jawel, maar de passagiers keken zo raar naar ons (op elke kant van de smart staat RET Rotterdam) dus we zijn maar opgehouden met vieren.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat ik weet van deze prachtige mensen is dat zijn gevoel voor empathie hebben, maar perfect zijn in het onderwerp wat zoeken Melke.
Tuurlijk.... zie hierboven....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:39 schreef Yolande het volgende:
Sjet mag ik je een gunst vragen over mijn avatar??
Jij hebt er echt een hoop werk van gemaakt, hardstikke bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:38 schreef Sjet het volgende:
Zo, hehe.... eindelijk.....
Henk;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jolande, misschien heb je hier iets aan om je avatar kleiner te maken http://iconresizer.phserver.net/quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:39 schreef Yolande het volgende:
Sjet mag ik je een gunst vragen over mijn avatar??
Uitstekend!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
heel graag zal ik het origineel naar je sturen?
De mensen zien de gevoelens van een ander niet, maar weten alles van wat ze echt leuk vinden Melke.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Ik volg je voor geen meter. Wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen?
hebbes..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uitstekend!
Ik zet heel ff m'n mail in m'n profiel....
Hey... voor Henkie altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt er echt een hoop werk van gemaakt, hardstikke bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morwen bedankt, bij deze ken ik wel een mopje, die van Brr ik ben zo geil Brr ik ben zo geil, ik ga de kippen neukenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jolande, misschien heb je hier iets aan om je avatar kleiner te maken http://iconresizer.phserver.net/
Ja zit ik nu te genieten, 10 jaar voorbij van mijn nieuwe levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Klopt en daar moet je dan ook zuinig mee zijn hè. Goed opslaan in je geheugen
![]()
Je hebt verschillende vormen hoor. Maar hoezo hebben we het hier eigenlijk over? Wil je iets duidelijk maken ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:43 schreef newsman het volgende:
[..]
De mensen zien de gevoelens van een ander niet, maar weten alles van wat ze echt leuk vinden Melke.
Waarom lees ik nu toch weer tegen de KLIPPEN opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Morwen bedankt, bij deze ken ik wel een mopje, die van Brr ik ben zo geil Brr ik ben zo geil, ik ga de kippen neuken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik ook niet of die dat bij de ava van Yolande doet,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Die doet het altijd zelfs na een Fokshutdown, alleen weet ik niet of hij de ava van Yolande netjes resized![]()
Sjet is een kanjer, die gaat dat vast helemaal goed maken![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Die doet het altijd zelfs na een Fokshutdown, alleen weet ik niet of hij de ava van Yolande netjes resized![]()
Sjet is een kanjer, die gaat dat vast helemaal goed maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |