quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik wilde trouwens Boterbier doen maar jullie zijn vast geen Harry Potter fans
Klinkt smerig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...quote:
ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Verstandige keuze.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Beterschap Stofje!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?
Goddank ben ik een vlugge duiker...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank ben ik een vlugge duiker...
Adolecenten heet zoiets...quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen gepast antwoord op bedenken
Zwaartekracht ende zeau.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Gelukkig ben ik dan ook een 'zij'quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |