quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef 2609 het volgende:
denk je nou echt dat het iemand wat interesseert dat je je stoort aan een weblog? of dat je een op paris hilton valt? en er dan ook nog fotos bijzetten
weet jehet intereseert mij in ieder geval helemaal niks
![]()
mwa daar ben ik het dus niet zo mee eensquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef buzzer het volgende:
it's so fucking simple: dan lees je ze toch niet ?
er zijn mensen die wel graag weblogs lezen, nou laat ze
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen hebben vaal ook niet door hoe gevaarlijk het is om te veel over jezelf bloot te geven op internet!
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen hebben vaal ook niet door hoe gevaarlijk het is om te veel over jezelf bloot te geven op internet!
Wees blij dat ze niet een weblog over jou bijhouden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef 2609 het volgende:
denk je nou echt dat het iemand wat interesseert dat je gister een nieuwe broek gekocht hebt? of dat je een leuke feest gehad hebt? en er dan ook nog fotos bijzetten
![]()
jah dat zou wat servers kosten met al die miljarden bezoekersquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet een weblog over jou bijhouden.
Dat is geen weblog maar een zeer slecht gemaakte sitequote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ohheb er dan toch echt maling aan
wat is dat voor een idiootquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja enquote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat is geen weblog maar een zeer slecht gemaakte site![]()
neequote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Men, ik hou zelfs een weblog bij over mijn hattrick team
Ben ik nu een loser?![]()
Zo triest dat ik er enorm om moet lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hattrick+Weblog+slechte variatie op intel logo = Loser^3quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Men, ik hou zelfs een weblog bij over mijn hattrick team
Ben ik nu een loser?![]()
Ik kijk er dan ook niet naar. Maar ik vraag me natuurlijk nog steeds af wat mensen ermee denken te bereiken. Waarschijnlijk aandacht trekken ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef Faratjuh het volgende:
Ik vind het ook niet leuk ofzo, maar dan kijk je inderdaad toch niet.
Beter dan foto's van Paris Hilton in je eigen fotoboek.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef 2609 het volgende:
en er dan ook nog fotos bijzetten
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Beter dan foto's van Paris Hilton in je eigen fotoboek.
nou dat zal dan wel aan jou liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Koenholio het volgende:!
En nu hou ik ook op, ben het toch (bijna) nooit eens met je.![]()
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig interreseert zich iedereen in de dingen die ik doe
+5 scherpe quotequote:
tss USnewbiequote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
TRIEST, zeer triest......quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
quote:denk je nou echt dat het iemand wat interesseert dat je gister een nieuwe broek gekocht hebt? of dat je een leuke feest gehad hebt? en er dan ook nog fotos bijzetten
weet je het intereseert mij in ieder geval helemaal niks
quote:mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!
quote:
We hebben iemand die jaloers isquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef 2609 het volgende:
dat valt hartstikke mee
Da's nou net de grap van een beetje blog. Mensen maken het voor zichzelf. Om 'en public' hun sores en bezigheden te etaleren. Geen enkele blogger is bezig om veel hits te trekken en het gaat dus niet omn het grote publiek, alleen een select groepje in de omgeving van een blogger kijkt er wel eens op en daar is m.i. niets mis mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef 2609 het volgende:
denk je nou echt dat het iemand wat interesseert dat je gister een nieuwe broek gekocht hebt? of dat je een leuke feest gehad hebt? en er dan ook nog fotos bijzetten
![]()
Dat vind ik nou een mooie definitie voor het fenomeen weblog.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef thaleia het volgende:
...talentloos gezwam over oninteressante bezigheden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |