quote:
als het echt een nurtmeisje is, zal ze smelten voor alle niet-negatieve sociale communicatie haar kant opquote:
Je bedoeld zeker man -k girlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef Developersrus het volgende:
RTFM? of type man girl in de shell...
Just Plug & Playquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef vamos1 het volgende:
hey meisje,.. volgens mij zijn wij wel compatibel,..![]()
![]()
En dan kom je erachter dat ze haar MAC-adres gespoofed heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Lucille het volgende:
Hoi, waar woon je? Wat is je MAC adres?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Check m'n l33t skillz0rz b4b3, dan gaan we naar 127.0.0. met m'n r0flc0pt0rz"
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat versta je precies onder een nerdmeisje?
Als dit zijn doel getroffen heeft, heb je de volgende opties:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Brilaap het volgende:
"Als je 1337 (uitspreken als één drie drie zeven) bent zullen we dan bier drinken, pizza eten en een spelleltje C&C doen?"
En al voorzien van een nurtjongenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef SwiffMeister het volgende:
@Syrena:
Internet = 1337, computers ook
jouw pc is echt wel vetter dan de mijnesamewone ?
ok, nu dat achter de rug is: Neuquen?![]()
trouwens laat maar, heb net je profiel getjekt en je bent beetje oud![]()
mwahahahahahahahaquote:Een nerd gebruikt soms technologie zoals computers op een aparte manier, of een manier waarvoor het niet bedoeld is. Voorbeelden zijn:
Een foto met een schijnbaar transparant computerscherm. Door het beeldscherm even weg te zetten en dan een foto te nemen en deze vervolgens als bureaubladachtergrond te gebruiken, lijkt het alsof het scherm transparant is, terwijl de iconen en vensters op het scherm wel zichtbaar zijn.
De computer in een aquarium met olie dompelen om een stille computer te krijgen (let op: de computer kan stuk gaan, en de harde schijven worden meestal niet in de olie gedompeld).
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Check m'n l33t skillz0rz b4b3, dan gaan we naar 127.0.0.1 met m'n r0flc0pt0rz"
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :Squote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:49 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mwahahahahahahaha
vooral dat 2e voorbeeld
dan.. ben je echt een nerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :S
En dat werkt primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :S
waarschijnlijk hoef je haar ook niet meer te versieren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal tegen me vriendin: hoiiimaarja zij is geen nerd
Heb ik dan goffedomme gister voor niks die slingers gehaald bij de Blokker ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:26 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoef je haar ook niet meer te versieren.
Sjit...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
puik plan, ik ga ook een napalm variant maken!
Heb jij al je eigen .rar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we tubgirl.jpeg nadoen?
Connection reset by peerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En op haar grafsteen:
"Goodbye Host, you've been disconnected from Server"
Someday i will find that peer and reset HIS connectionquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Connection reset by peer
Vervelende kerel
Als je me niet mag, stuur dan gewoon dreigmail ofzo...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek"
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Mijn portscanner zag dat je nog een poort open had staan.. Mag ik die exploiten?![]()
Je adres staat niet in je profielquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als je me niet mag, stuur dan gewoon dreigmail ofzo...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als je me niet mag, stuur dan gewoon dreigmail ofzo...
dat, en als je een beetje opgelet had wist je waar die zin op sloegquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Je adres staat niet in je profiel![]()
Halloquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
dat, en als je een beetje opgelet had wist je waar die zin op sloeg
Tof! Die high-density 100/1000BASE-T Summit7i stackable switch van Extreme Networks is echt geil!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
Voor alle andere pics; klik HIER
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef L.Mo het volgende:
asl?
DHCP/BOOTP?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga een DDOS attack op port 69 starten
Ja niet aan versieren beginnen want je bent aartslelijk!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef juiced het volgende:
Jaaa! En we gaan weer verder met een nieuw deel van de edele kunst van het versieren! De vorige HOWTO's zijn hier te vinden:
Hoe versier ik een [afhaalsjineesmeisje]?
Hoe versier ik een kaartenscheurmeisje?
Vandaag kwam ik in aanraking met een nurtmeisje op m'n werk. Ze heeft een uur tegenover me gezeten en ik heb geen woord tegen d'r durven zeggen. Ik dacht dat ze op een gegeven moment vast wel een ingewikkelde computervraag aan me zou stellen, waarop ik dan de held zou uithangen. En waarop ik haar dan vervolgens mee uit zou vragen, om dan de liefde te bedrijven en uiteindelijk te trouwen. Maar nee...in plaats daarvan begint ze tegen een of andere lul tof te doen en Active Directory uit te leggen. Het bleek dus een nurtmeisje te zijn. Wel een mooie hoor!
Dit is natuurlijk allemaal bullshit, maar ik moest er gewoon aan denken. Wat nou als ik ooit een nurtmeisje tegenkom? Wat zeg ik dan? Ik had deze hilarische () dubbelzinnigheden al verzonnen!:
- "Ejjjjjjj meisje....versta jij de kunst van Blowfish encryptie?"
- "Ej meisje, zullen we NATten!?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie nog tips?
"dot com"quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef kingjotte het volgende:
vind je het erg als ik in je dot com?
doCmd.Open(legs)
volgens mij heb jij nog wel een slotje vrij
zullen we even private gaan?
mag ik even een testrun bij je draaien?
Ik ben IRL heus niet oranje hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja niet aan versieren beginnen want je bent aartslelijk!!!!![]()
Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ben IRL heus niet oranje hoor!![]()
WTF bedoel je man? Oh nu snap ik het je bent zelf ook een nurtquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ben IRL heus niet oranje hoor!![]()
kun jij ook nog iets anders als mensen om hun uiterlijk afzeiken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja niet aan versieren beginnen want je bent aartslelijk!!!!![]()
Ik kan nog zoveel Dennis-Bergkamp-On-Crack, maar dat hoef jij niet te weten. Heb je eigenlijk al een vriendin?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun jij ook nog iets anders als mensen om hun uiterlijk afzeiken?
Ja natuurlijk man! Denk je nou echt dat ik in het echt net zo pr0n ben als op de foto in m'n fotoboek?! Ik heb m'n bril, beugel en puisten weggepoetst. Anders wordt ik natuurlijk niet serieus genomen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
WTF bedoel je man? Oh nu snap ik het je bent zelf ook een nurt![]()
Maare zeg eens eerlijk, die bek in je fotoboek...die is gefotosoept he....toch ?
IIG slimmer dan jij.....En knapper maar wat bedoel je metquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man! Denk je nou echt dat ik in het echt net zo pr0n ben als op de foto in m'n fotoboek?! Ik heb m'n bril, beugel en puisten weggepoetst. Anders wordt ik natuurlijk niet serieus genomen!
Je bent trouwens die eerste die het ziet. Volgens mij ben je een van de slimste!![]()
Is dat alles?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
IIG slimmer dan jij.....En knapper
Ooooooh neeeeee!!! Gekkie! WHAHAHAAHAA!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
...
Je bedoelt toch niet dat je denkt dat die kerel in je fotoboek knap is.......Toch![]()
Ja en jij bent zo lelijk dat je niet eens een fotoboek (met foto) durft te maken zullen we er nu over ophouden en weer gewoon OT gaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:59 schreef TranceAction het volgende:
Nee maar effe serieus...Als jij die gast bent uit je fotoboek heb je echt een opmerkelijk smerige kop
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:59 schreef TranceAction het volgende:
Nee maar effe serieus...Als jij die gast bent uit je fotoboek heb je echt een opmerkelijk smerige kop
Oke dan is het goed. Ik was al van plan om je op te geven voor Extreme Makeover.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:59 schreef juiced het volgende:
[..]
Ooooooh neeeeee!!! Gekkie! WHAHAHAAHAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb nu wel in de gaten hoe diep ik nu zak want in de verte zie ik jouw kop al verschijnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef juiced het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt niet in de gaten hoe diep je nu zakt.![]()
Ja, je mist iets.![]()
![]()
Doe het alsjeblieft!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Ik was al van plan om je op te geven voor Extreme Makeover.
...
Wat een leuke grap!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee ik heb nu wel in de gaten hoe diep ik nu zak want in de verte zie ik jouw kop al verschijnen![]()
Nou ik heb ze al gebeld en ze vertelden me: heee we zijn Extreme Makeover niet Extreme Fakeoverquote:
Ik wou dat het een grap wasquote:
Hoppaaaa! En WEER een leuke grap! Jij bent echt tof!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik wou dat het een grap was![]()
*proest!*quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nou ik heb ze al gebeld en ze vertelden me: heee we zijn Extreme Makeover niet Extreme Fakeover![]()
Weet ik en ik zou willen dat ik van jou hetzelfde kon zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:09 schreef juiced het volgende:
[..]
Hoppaaaa! En WEER een leuke grap! Jij bent echt tof!
Hou op! Ik pies in m'n broek!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Weet ik en ik zou willen dat ik van jou hetzelfde kon zeggen![]()
En jij bent zo lelijk dat je met carnaval alleen 2 elastieken om je oren hoeft te doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo lelijk dat je niet eens een fotoboek (met foto) durft te maken zullen we er nu over ophouden en weer gewoon OT gaan?![]()
Reason: TTL Expiredquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En op haar grafsteen:
"Goodbye Host, you've been disconnected from Server"
Ik moest net naar de WC rennen, omdat ik in m'n broek scheet van het lachen om jou! En dan kom ik terug en dan moet ik weer om je schijten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jij bent zo lelijk dat je met carnaval alleen 2 elastieken om je oren hoeft te doen
Hee gaaf masker man waar heb je die gekocht![]()
Vertel me eens hoe kom je aan het idee dat ik grapjes aan het vertellen ben? Als ik zeg dat jij zo lelijk bent dat het verboden is om met jou te trouwen, dan meen ik dat echt. Dat jij er misschien om moet lachen doet niets af van het waarheidsgehalte.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik moest net naar de WC rennen, omdat ik in m'n broek scheet van het lachen om jou! En dan kom ik terug en dan moet ik weer om je schijten!![]()
PS. Ik zou graag willen dat je gewoon grapjes tegen mij blijft vertellen, ik ben nogal jaloers aangelegd.
Joh, ga voor de spiegel aan je pik rukken.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Vertel me eens hoe kom je aan het idee dat ik grapjes aan het vertellen ben? Als ik zeg dat jij zo lelijk bent dat het verboden is om met jou te trouwen, dan meen ik dat echt. Dat jij er misschien om moet lachen doet niets af van het waarheidsgehalte.
Dat is een idee, maar jou zou ik adviseren om dit niet te doen. Ik denk niet dat je spiegel het zou overleven.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:44 schreef juiced het volgende:
[..]
Joh, ga voor de spiegel aan je pik rukken.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef Thy... het volgende:
Stuur dr een valentijnskaartjemailtje:
roses are #FF0000
violets are #0000FF
all my base
are belong to you
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |