quote:
als het echt een nurtmeisje is, zal ze smelten voor alle niet-negatieve sociale communicatie haar kant opquote:
Je bedoeld zeker man -k girlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef Developersrus het volgende:
RTFM? of type man girl in de shell...
Just Plug & Playquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef vamos1 het volgende:
hey meisje,.. volgens mij zijn wij wel compatibel,..![]()
![]()
En dan kom je erachter dat ze haar MAC-adres gespoofed heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Lucille het volgende:
Hoi, waar woon je? Wat is je MAC adres?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Check m'n l33t skillz0rz b4b3, dan gaan we naar 127.0.0. met m'n r0flc0pt0rz"
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat versta je precies onder een nerdmeisje?
Als dit zijn doel getroffen heeft, heb je de volgende opties:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Brilaap het volgende:
"Als je 1337 (uitspreken als één drie drie zeven) bent zullen we dan bier drinken, pizza eten en een spelleltje C&C doen?"
En al voorzien van een nurtjongenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef SwiffMeister het volgende:
@Syrena:
Internet = 1337, computers ook
jouw pc is echt wel vetter dan de mijnesamewone ?
ok, nu dat achter de rug is: Neuquen?![]()
trouwens laat maar, heb net je profiel getjekt en je bent beetje oud![]()
mwahahahahahahahaquote:Een nerd gebruikt soms technologie zoals computers op een aparte manier, of een manier waarvoor het niet bedoeld is. Voorbeelden zijn:
Een foto met een schijnbaar transparant computerscherm. Door het beeldscherm even weg te zetten en dan een foto te nemen en deze vervolgens als bureaubladachtergrond te gebruiken, lijkt het alsof het scherm transparant is, terwijl de iconen en vensters op het scherm wel zichtbaar zijn.
De computer in een aquarium met olie dompelen om een stille computer te krijgen (let op: de computer kan stuk gaan, en de harde schijven worden meestal niet in de olie gedompeld).
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Check m'n l33t skillz0rz b4b3, dan gaan we naar 127.0.0.1 met m'n r0flc0pt0rz"
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :Squote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:49 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mwahahahahahahaha
vooral dat 2e voorbeeld
dan.. ben je echt een nerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :S
En dat werkt primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
serieus, ik kwam laatst op tweakers een pc tegen die met een soort frituur/soja olie werd gekoeld :S
waarschijnlijk hoef je haar ook niet meer te versieren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal tegen me vriendin: hoiiimaarja zij is geen nerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |