Op dat moment kun je trouwens ook nog "whehe, je zei 'komen' " erin gooien, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd. Maar gewaagde variaties zijn okey.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Zij: "Oja, daar kom je immers voor."
Ha ha ha! Wat een kutgrap.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef juiced het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reactie's tot nu toe! Hier heb ik tenminste wat aan. M'n vrienden zeggen namelijk altijd: vergeet het maar.![]()
Tegen dat meisje dan he.
Mooie zin hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef juiced het volgende:
In die 3 seconden kan zoveel gebeuren, maar het gebeurt maar nooit.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ho oud is ze TS ?
Ik bedoel, je bent nu toch al vaak zat naar de Sneak Preview geweest. Maakt niet zoveel uit als ze je afwijst.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Electrocute het volgende:
Heb Lef.
Doet er niet toe. Dit is ONZ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Vraag of ze eens met je naar de Bios wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |