Op dat moment kun je trouwens ook nog "whehe, je zei 'komen' " erin gooien, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd. Maar gewaagde variaties zijn okey.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Zij: "Oja, daar kom je immers voor."
Ha ha ha! Wat een kutgrap.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef juiced het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reactie's tot nu toe! Hier heb ik tenminste wat aan. M'n vrienden zeggen namelijk altijd: vergeet het maar.![]()
Tegen dat meisje dan he.
Mooie zin hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef juiced het volgende:
In die 3 seconden kan zoveel gebeuren, maar het gebeurt maar nooit.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ho oud is ze TS ?
Ik bedoel, je bent nu toch al vaak zat naar de Sneak Preview geweest. Maakt niet zoveel uit als ze je afwijst.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Electrocute het volgende:
Heb Lef.
Doet er niet toe. Dit is ONZ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Vraag of ze eens met je naar de Bios wil
Ik heb nu die cleautefoto verwijderd!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Skaai het volgende:
Als ie dat flesje ijsvrij en die glijerige glimlach thuislaat, maakt ie best wel kans.
maakt niet uit. Staat al een vervanger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef juiced het volgende:
[..]
Eeuuh...ja sorry, dan istie hier natuurlijk ook weg.![]()
Attentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
maakt niet uit. Staat al een vervanger.
mijn tieten wat doe je!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Gewoon direct op haar afstappen en vragen of je haar tieten mag zien.
Zij: "Ja, hallo, je bent mijn vriendje niet!"
Jij: "Nee klopt, maar ik wil alleen een sneak preview"
*Flash*
Randdebielquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:20 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
neem een puppy mee. Vrouwtjes zijn gek op jonge hondjes. Als je dan met d'r praat maak je de puppy HARDSTIKKE DOOD.
Zal ik jou poten eens brekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
alleen z'n voorpootjes breken dan?
Dat is inderdaad net even subtieler. Misschien kan ze dat wel waarderen, subtiliteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
alleen z'n voorpootjes breken dan?
Bent u soms in de war met F&F? dit is ONZ dus ophorken martin gausquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Gewoon direct op haar afstappen en vragen of je haar tieten mag zien.
Zij: "Ja, hallo, je bent mijn vriendje niet!"
Jij: "Nee klopt, maar ik wil alleen een sneak preview"
*Flash*
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef Taproot het volgende:
Ik zou het als volgt aanpakken. Ik zou me op mn paasbest kleden, voor één keer in het jaar een hemd dragen (ik heb zo van die kleurrijke indiase hemden) en daaronder een roos verstoppen![]()
Dan, als je naar haar toestapt om je kaartje te laten verscheuren dan zeg je: ik heb iets bij voor jou en je tovert die roos vanonder je hemd vandaan (laat deze dan wel verpakken in plastic of zo anders blijven die krengendoornen nogal haken).
Dan gewoon genieten van de verbazing en gevleidheid op haar gezicht en je vraagt haar of ze geen zin heeft om zelf ook eens een filmpje te gaan kijken; want je hebt op voorhand 2 kaartjes gekocht voor een superromantische film![]()
Ik ben geen professional of zo, zie op het gebied van verleiden nog wat groen achter mn oren. Maar ik maak wel altijd wilde plannen die ik nooit ten uitvoer (durf) breng (en)![]()
Ik denk dat ze zich allessinds heel gevleid zal voelen![]()
Succes
en vervolgens wordt ze ontslagen omdat ze onder werktijd film gaat kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef Taproot het volgende:
Ik zou het als volgt aanpakken. Ik zou me op mn paasbest kleden, voor één keer in het jaar een hemd dragen (ik heb zo van die kleurrijke indiase hemden) en daaronder een roos verstoppen![]()
Dan, als je naar haar toestapt om je kaartje te laten verscheuren dan zeg je: ik heb iets bij voor jou en je tovert die roos vanonder je hemd vandaan (laat deze dan wel verpakken in plastic of zo anders blijven die krengendoornen nogal haken).
Dan gewoon genieten van de verbazing en gevleidheid op haar gezicht en je vraagt haar of ze geen zin heeft om zelf ook eens een filmpje te gaan kijken; want je hebt op voorhand 2 kaartjes gekocht voor een superromantische film![]()
Ik ben geen professional of zo, zie op het gebied van verleiden nog wat groen achter mn oren. Maar ik maak wel altijd wilde plannen die ik nooit ten uitvoer (durf) breng (en)![]()
Succes
Inzet - 10quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef thefunny het volgende:
Of maak een metalen kaartje wat op papier lijkt en geef haar een ijzerzaag.
Ik zou je vreselijk hard in je gezicht uitlachen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef Taproot het volgende:
Indiaas kleurrijk hemd [...] Rozen [...] Superromantische film [...]
Maar bij jou zou ik ook niet die moeite doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zou je vreselijk hard in je gezicht uitlachen.
/fotoboek scant...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zou je vreselijk hard in je gezicht uitlachen.
Als ik je meesterplan zo bekijk moet je onromantische vrouwmenschen zoals ik maar dankbaar zijn voor het redden van je laatste restjes ego.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:57 schreef Taproot het volgende:
[..]
Maar bij jou zou ik ook niet die moeite doen.
Kijk, zulke van die ijskoude onromantische vrouwmenschen zoals gij zijn de reden dat deze wereld naar de kloten gaat en dat de romantiek langzaam maar zeker doodbloedt, en ik menig romantisch plan soms tot spijt nooit ten uitvoer heb gebracht.
Ik dank u.
Hoezo, omdat je gratis blowjobs geeft ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik je meesterplan zo bekijk moet je onromantische vrouwmenschen zoals ik maar dankbaar zijn voor het redden van je laatste restjes ego.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jij het graag zou hebben. Moeten mannen bij jou aankomen met gewaagde kinky uitspraken? Of maakt het allemaal niet uit wat ze zeggen en worden ze zowiezo uitgelachen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik je meesterplan zo bekijk moet je onromantische vrouwmenschen zoals ik maar dankbaar zijn voor het redden van je laatste restjes ego.
Nee, omdat hij door leerzame afwijzing kan kiezen voor een leven als kluizenaar in de Andes om daar vervolgens de hele dag vreemde objecten in zijn anus te stoppen en kinderliedjes te zingen. Natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:09 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoezo, omdat je gratis blowjobs geeft ?
Ik heb mijn mannen graag stoerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jij het graag zou hebben. Moeten mannen bij jou aankomen met gewaagde kinky uitspraken? Of maakt het allemaal niet uit wat ze zeggen en worden ze sowieso uitgelachen?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dude, je hebt m'n halfhorse.gif verneuktquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef Skaai het volgende:
Guys, het is maar het meisje van de bioscoop
Dat jij nou zulke hoogbegaafde humor hebt, daar kan ik dus niks aan doen. Sommige mensen denken dat al mijn posts grappig moeten zijn met mijn naam, dat is gewoon een nick, ik kon niks beters vinden op dat moment.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef rashudo het volgende:
[..]
Inzet - 10
Uitvoering - 5
Resultaat - 0
Je doet je naam geen eer aan.
"Mevrouw, hoe staat u tegenover onvrijwillige spontane molestatie?"
"Huh, wat?"
"Wacht, laat ik het eens demonstreren."
Succes gegarandeerd.
Ik ben geen dude en dat verneuken heeft die pokke Fok avatar resizer gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:30 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dude, je hebt m'n halfhorse.gif verneukt
Kan je wat harder praten, ik versta je niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat jij nou zulke hoogbegaafde humor hebt, daar kan ik dus niks aan doen. Sommige mensen denken dat al mijn posts grappig moeten zijn met mijn naam, dat is gewoon een nick, ik kon niks beters vinden op dat moment.
Ik kan je geen ongelijk geven, het is lang geleden dat ik nog zo'n treffende illustratie van het woord "hautain" tegenkwam.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:17 schreef Taproot het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik zie wat voor een karakter, wat voor een eigendunk er zich onder dat geoxideerde strooien dakje van je schuilt, zou ik eerder stellen dat mijn ego me NIET gevleid of gered zou moeten voelen met zulk een "aanwinst". Verdere woorden ga ik niet aan je vuil maken, je weet hoe ik over vrouwen denk waarvoor je nooit goed genoeg kan doen, en die een gebaar van liefde op zulk een koude wijze zouden tenietdoen.
Veel plezier nog, ik hoop (eigenlijk mag ik dat niet hopen voor die arme man) dat je ondanks zo n houding nog een prins op het witte paard zal tegenkomen.
Ja en zoek je maar een lekker stoere neanderthaler, die vuistslagen uitdeeld ipv rozen.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Moet je zeggen: Laat mij ook eens wat scheuren
![]()
OMG, de dochter van Harmke? Ze heeft een pukkel of een piercing in haar onderlip, hoe rebels.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, het is lang geleden dat ik nog zo'n treffende illustratie van het woord "hautain" tegenkwam.
Je ziet het al aan haar kop.
[afbeelding]
hmzz ik zou het er niet op wagenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef Kiteless het volgende:
Vraag of ze mee gaat naar de EO-jongerendag !
Ik snap jouw type niet. Maar dat is ook niet erg. ALs we uiteindelijk allemaal maar plezier hebben in ons leven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:17 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb mijn mannen graag stoer![]()
Als een potentiele kandidaat me niet eens gewoon mee uit durft te vragen dan hoeft het al niet meer. Alles wat de ghostwriter van Shakespeare leuk leek vind ik walgelijk.
"eeeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen!"quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef C2C het volgende:
neem 2 kaartjes mee als het rustig is en vraag aan dr of ze geen zin heb om mee te gaan
Meer picsquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, het is lang geleden dat ik nog zo'n treffende illustratie van het woord "hautain" tegenkwam.
Je ziet het al aan haar kop.
[afbeelding]
Ow, ik zie dat ze wel goede voornemens voor 2006 heeft:
..
5. Maximaal 1 man per maand afwerken
..
13. Niet meer met vreemde mannen (Ieren) op een hotelkamer belanden
..
20. Een stageplaats in Ierland scoren![]()
TS wil toch alleen neukenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef Taproot het volgende:
Succes
Vraag Kees dan ff, die kent 't een en ander van pallets.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:32 schreef Woutey het volgende:
Koop een pallet kaartjes en laat haar scheuren, kun je vijf minuten bij haar zijn!
Eeuuhh....ik weet niet eens meer om welk meisje het ging.quote:Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef SjonLok het volgende:
En, gelukkig getrouwd met d'r ondertussen?
wat een deceptiequote:Op zondag 3 december 2006 02:34 schreef juiced het volgende:
[..]
Eeuuhh....ik weet niet eens meer om welk meisje het ging.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |