Op dat moment kun je trouwens ook nog "whehe, je zei 'komen' " erin gooien, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd. Maar gewaagde variaties zijn okey.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Zij: "Oja, daar kom je immers voor."
Ha ha ha! Wat een kutgrap.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef juiced het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reactie's tot nu toe! Hier heb ik tenminste wat aan. M'n vrienden zeggen namelijk altijd: vergeet het maar.![]()
Tegen dat meisje dan he.
Mooie zin hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef juiced het volgende:
In die 3 seconden kan zoveel gebeuren, maar het gebeurt maar nooit.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ho oud is ze TS ?
Ik bedoel, je bent nu toch al vaak zat naar de Sneak Preview geweest. Maakt niet zoveel uit als ze je afwijst.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Electrocute het volgende:
Heb Lef.
Doet er niet toe. Dit is ONZ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Electrocute het volgende:
Laat eerst eens een foto van jezelf zien, dan vertel ik wel hoe hoog ik je kansen inschat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Vraag of ze eens met je naar de Bios wil
Ik heb nu die cleautefoto verwijderd!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Skaai het volgende:
Als ie dat flesje ijsvrij en die glijerige glimlach thuislaat, maakt ie best wel kans.
maakt niet uit. Staat al een vervanger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef juiced het volgende:
[..]
Eeuuh...ja sorry, dan istie hier natuurlijk ook weg.![]()
Attentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
maakt niet uit. Staat al een vervanger.
mijn tieten wat doe je!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Gewoon direct op haar afstappen en vragen of je haar tieten mag zien.
Zij: "Ja, hallo, je bent mijn vriendje niet!"
Jij: "Nee klopt, maar ik wil alleen een sneak preview"
*Flash*
Randdebielquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:20 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
neem een puppy mee. Vrouwtjes zijn gek op jonge hondjes. Als je dan met d'r praat maak je de puppy HARDSTIKKE DOOD.
Zal ik jou poten eens brekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
alleen z'n voorpootjes breken dan?
Dat is inderdaad net even subtieler. Misschien kan ze dat wel waarderen, subtiliteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
alleen z'n voorpootjes breken dan?
Bent u soms in de war met F&F? dit is ONZ dus ophorken martin gausquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Gewoon direct op haar afstappen en vragen of je haar tieten mag zien.
Zij: "Ja, hallo, je bent mijn vriendje niet!"
Jij: "Nee klopt, maar ik wil alleen een sneak preview"
*Flash*
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef Taproot het volgende:
Ik zou het als volgt aanpakken. Ik zou me op mn paasbest kleden, voor één keer in het jaar een hemd dragen (ik heb zo van die kleurrijke indiase hemden) en daaronder een roos verstoppen![]()
Dan, als je naar haar toestapt om je kaartje te laten verscheuren dan zeg je: ik heb iets bij voor jou en je tovert die roos vanonder je hemd vandaan (laat deze dan wel verpakken in plastic of zo anders blijven die krengendoornen nogal haken).
Dan gewoon genieten van de verbazing en gevleidheid op haar gezicht en je vraagt haar of ze geen zin heeft om zelf ook eens een filmpje te gaan kijken; want je hebt op voorhand 2 kaartjes gekocht voor een superromantische film![]()
Ik ben geen professional of zo, zie op het gebied van verleiden nog wat groen achter mn oren. Maar ik maak wel altijd wilde plannen die ik nooit ten uitvoer (durf) breng (en)![]()
Ik denk dat ze zich allessinds heel gevleid zal voelen![]()
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |