Idd, Sneijder is alleen maar een teringleijer!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Nashje het volgende:
Laatste nieuws:
- Sneijder: "ploeg mist leider."
En Feyenoord is een kutclub, lekker belangrijk dus wat wij van elkaars club en spelers vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, Sneijder is alleen maar een teringleijer!
Vond je het zelf wel een geslaagde grap of niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Grappig, kneus.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je onderschrift staat nog steeds in de verkeerde volgorde!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef Nashje het volgende:
Grappig, kneus.
Ik vind het grappigquote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verliezen van WillemII?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
He, beginnen we weer.![]()
Voorspellingen tegen Willem II dan maar. Ik denk 0-2.
Och, mogen we nu helemaal niks meer zeggen of wat?quote:
Als je nou gewoon even een week lang er knetterkort opzit en desnoods voor al het gekut gaat bannen, dan ben je van het hele gezeik afquote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
He, beginnen we weer.![]()
Voorspellingen tegen Willem II dan maar. Ik denk 0-2.
Als je zegt dat je tegen feyenoord bent misschien nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou tijdens Ajax - Sparta in een ajaxvak zit en ga juichen voor Sparta... heb ik dan echt een probleem? Ik ben een beetje huiverig om te gaan.
Ligt er een beetje aan welk vakquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou tijdens Ajax - Sparta in een ajaxvak zit en ga juichen voor Sparta... heb ik dan echt een probleem? Ik ben een beetje huiverig om te gaan.
Die kan sowieso inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef jna het volgende:
Of begin te zingen: Sparta is de club van rotterdammm
quote:Jaap Stam boos op lakse Hiddink en PSV
6/2/2006 20:45
EXCLUSIEF - Jaap Stam en zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zijn teleurgesteld in slechte verliezer PSV. De toekomstige Ajacied baalt ervan dat de Eindhovenaren hem afschilderen als geldwolf, terwijl dat aspect juist geen rol van betekenis speelde in zijn keuze voor Ajax.
Guus Hiddink was in eerste instantie de eerste die hem concreet polste voor een terugkeer komend seizoen. De coach van de Eindhovenaren wilde met Stam nog 'praten over de technische invulling van zijn rol', terwijl Stam wilde dat PSV eerst zaken deed met AC Milan.
Ajax meldde zich inmiddels eveneens en bewandelde wel vlot de juiste route, waarna Stam toehapte. Het verwijt vanuit Brabant dat de voormalige international voor de centen voor De Arena had gekozen, weerspreekt Stam. Hij verdient per jaar zelfs twee ton minder bij Ajax dan hij bij PSV aan salaris zou incasseren.
Ze zijn gewoon jaloers....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |