Zou goed kunnen, hij zal langzamerhand wel uit het elftal van Tottenham gaan verdwijnen omdat ook zij verder moeten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
heerlijke vage berichten dit. kunnen we lekker over de naam speculeren met zijn allen. Denk zelf aan Davids
Edgar Davids? Clarence Seedorf? Mark van Bommel? Rafael van der Vaart? Of een buitenlander?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
heerlijke vage berichten dit. kunnen we lekker over de naam speculeren met zijn allen. Denk zelf aan Davids
Omdat ook zij verder moeten? Edgar Davids zit er nog maar enkele maanden en wordt zéér gewaardeerd, de Spurs zullen hem niet zomaar kwijtwillen en hem zeker een contractverlenging aanbieden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij zal langzamerhand wel uit het elftal van Tottenham gaan verdwijnen omdat ook zij verder moeten.
Dat meen je toch niet? Langzamerhand uit het elftal verdwijnen...? Man, die gozer zit er net. Serieus hoor, een opmerking als deze is toch te belachelijk voor woorden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij zal langzamerhand wel uit het elftal van Tottenham gaan verdwijnen omdat ook zij verder moeten.
Had die niet soort relatie met Ajax die Huntelaar met feyenoord had/heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Theo Janssen
Is een stuk goedkoper dan Landzaat, en ik vind hem nog beter ook (op zn debiele kop na dan)
Neem nog een erwtensoep!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Theo Janssen
Is een stuk goedkoper dan Landzaat, en ik vind hem nog beter ook (op zn debiele kop na dan)
Phillip Cocu, denk ik.quote:
Dat heb je correct gelezen. Champions League voetbal enzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Las ik nou trouwens dat ajax - psv op zaterdagavond is?
Yepquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Las ik nou trouwens dat ajax - psv op zaterdagavond is?
Ik kan mij voorstellen dat ze het op 410 ook niet helemaal meer weten, want tegen Utrecht gingen ze juist erg lekker achter de ploeg staan (er was een feestje tenslotte) en dan krijg je zo'n wanprestatie voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef Suijk het volgende:
Netjes uitgelegd devv05, ik begrijp je beweegredenen wel, al ben ik het er ook niet helemaal mee eens dat dit de juiste 'actie' is. Wat dan wel, weet ik ook niet, ik zou graag willen dat het hele stadion gewoon achter het team staat, de hele wedstrijd lang. Ik schaam me nu soms gewoon de oren van mijn kop.
Dan ben je een van de weinige, geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Landzaat een overschatte voetballer
En wat zegt dat dan helemaal? Ken jij zijn situatie daar?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:20 schreef Roeni3 het volgende:
Het uberhaupt noemen van Davids is toch te absurd voor woorden? Die zit net bij de Spurs en wil daar echt nog niet weg hoor.
Kom op, enig realisme is wel goed, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |