Heb ze allemaal wel eens gezien. Overigens speelt de eerste bij HSV, me die lastige naam, met fifa 2006 wel heel goedquote:
FIFA 2006 is so outdated. PES5 all the way, baby.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb ze allemaal wel eens gezien. Overigens speelt de eerste bij HSV, me die lastige naam, met fifa 2006 wel heel goed![]()
Nee overal op het middenveld kan hij spelen, een standard fan in me msn zegt dat hij een vrije rol heeft en overal looptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Conceicao is toch een aanvaller...
En bovendien geen international meer
PES 5 vind ik vrij irritant spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
FIFA 2006 is so outdated. PES5 all the way, baby.
Volgens dat gerucht was het dan ook zo dat de betreffende speler een international mocht zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Conceicao is toch een aanvaller...
En bovendien geen international meer
Ja het schijnt een eigen baasje (lees vervelend ventje) te zijn...Ik hoef hem niet bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee overal op het middenveld kan hij spelen, een standard fan in me msn zegt dat hij een vrije rol heeft en overal loopt![]()
Kanu :`)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef Urquhart het volgende:
Of ze gaan in op die open sollicitatie van Kanu in de Telegraaf
Volgens die Standard fan is het wel een aanwinst voor Ajax, hij is nogal fanatiek namelijk..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja het schijnt een eigen baasje (lees vervelend ventje) te zijn...Ik hoef hem niet bij Ajax
En Van Gaal ziet Ajax als 'zijn' club.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef Nashje het volgende:
Als het om Davids gaat, bestaat er denk ik mogelijk een kans dat Van Gaal terugkeert. Aangezien Davids Van Gaal als 'zijn' trainer ziet.
Geen woorden maar daden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Van Gaal ziet Ajax als 'zijn' club.
Spannend!
Mooi, Maduro uit dat centrum van de verdediging halen aubquote:Hatem Trabelsi terug in Amsterdam
Dinsdag 7 februari, door SV, Amsterdam, 16.19u GMT+01.00, FC Update
Hatem Trabelsi keert vandaag terug bij de selectie van Ajax-trainer Danny Blind. De Tunesiër werd afgelopen zaterdag met zijn land uitgeschakeld in het toernooi om de Afrika Cup en is inmiddels teruggevlogen naar Nederland.
Of Trabelsi direct bij de selectie van Ajax zal horen voor het duel met Willem II, dat voor woensdag op het programma staat, is twijfelachtig. Verwacht wordt dat Trabelsi pas komend weekend, wanneer de Amsterdammers het opnemen tegen ADO Den Haag, weer in actie zal komen voor de hoofdstedelingen.
Tunesië, de titelverdediger, verloor in de kwartfinale van de Afrika Cup na strafschoppen van Nigeria.
1x is al teveel *kots*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.
ik zeg het niet vaak
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mooi, Maduro uit dat centrum van de verdediging halen aub
Die gaat nooit naar Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht dat Rosicky juist verkocht was voor 6 miljoen aan een andere club? Atletico Madrid volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |