Ik zie je lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
[afbeelding]
OT: is mijn avatar eigenlijk zichtbaar? Of heb ik 'm gewoon nog steeds in mijn cache staan?
hij doet 't hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
[afbeelding]
OT: is mijn avatar eigenlijk zichtbaar? Of heb ik 'm gewoon nog steeds in mijn cache staan?
Dat weet je zeker?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef maartena het volgende:
De oude zijn weg en komen niet meer terug....
Ze proberen het stil te houden om massale paniek te voorkomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frollo het volgende:
Irritant dat daar dan weer niks over gezegd wordt in MED...
Om te voorkomen dat uitzinnige users de Fok!-burelen bestormen en Feyenoordvlaggen verbranden.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze proberen het stil te houden om massale paniek te voorkomen.
Helaas, ik zie het opgespoten gezicht van Berlusconi.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
Is mijn avatar eigenlijk zichtbaar? Of heb ik 'm gewoon nog steeds in mijn cache staan?
Hoop werk he?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef xman het volgende:
Oh ok..dat wist ik niet..
Ben zo terug met een nieuwe icoon.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
Is mijn avatar eigenlijk zichtbaar?
stil zijn, niet fucken met cowbellquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef FoXje het volgende:
Jouw usericon is maar dom. Kun je die niet vervangen door een rood kruisje oid?
Het werd ergens in Feedback vermeld. Daarom zijn er nu topics die zoeken naar usericonen, uit caches, archive.org websites, google, etc, etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frollo het volgende:
Dat weet je zeker?
Irritant dat daar dan weer niks over gezegd wordt in MED...
More cowbell!quote:
quote:
hey waar is je avatar naar toe?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
test
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |