Maar PSV scoorde één keer meer. Stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:![]()
ja en onterecht Utrecht was beter
Tja, dat is het huidige PSV, de tegenstander het spel laten maken en dan keihard toeslaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]![]()
ja en onterecht Utrecht was beter
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, dat is het huidige PSV, de tegenstander het spel laten maken en dan keihard toeslaan
Huilen doe je maar in je eigen tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was gewoon onterecht , kutgrens!
Slapen , hij zag nooit als psv buitenspel stondquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat deed de grens? Komop man, dat kun je niet menen!
Wat een boefje zeg...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Slapen , hij zag nooit als psv buitenspel stond
ik verwacht eigenlijk niet dat hij volgend jaar nog bij ons speelt.quote:9/2/2006 - Onderhandelde Chelsea met Milan over Alex?
(Gepost door RvN)
Italiaanse media melden dat Chelsea directeur Peter Kenyon begin deze week in Milaan was voor besprekingen. Volgens enkele kranten zou hij gesproken hebben over de mogelijke verkoop van Alex aan de Italiaanse topclub. Andere Italiaanse media melden dat Milan ook in gesprek zou zijn over de Braziliaanse verdediger Cris van Olympique Lyon. De strijd zou gaan tussen die twee spelers. Voor Cris wordt echter een transfersom tussen de 15 en 20 miljoen euro genoemd in de wandelgangen.
PSV Netwerk
Zoals bekend zou ook PSV Alex graag willen overnemen van Chelsea. PSV hoopt daarbij in te spelen op de Braziliaan zelf die Chelsea zou moeten overtuigen hem aan PSV te verkopen.
Ik ook niet, de kans dat PSV hem kan kopen lijkt mij nihil, en Chelsea zal hem niet graag nog een seizoen aan PSV verhuren als hem dat toch geen plaats in het nationaal elftal oplevert.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk niet dat hij volgend jaar nog bij ons speelt.
Na het WK in Duitsland stoppen beide centrale verdedigers van Brazilie met hun interland carriere.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, de kans dat PSV hem kan kopen lijkt mij nihil, en Chelsea zal hem niet graag nog een seizoen aan PSV verhuren als hem dat toch geen plaats in het nationaal elftal oplevert.
Mathijsenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Wie zien jullie eventueel als vervanger van Alex?
Zomer, Kruiswijk, Luirink, Wisgerhof, Dingsdag, *buitenlander. Mathijsen zou natuurlijk een uitstekende vervanger zijn, maar zijn haalbaarheid voor PSV lijkt me een utopie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Wie zien jullie eventueel als vervanger van Alex?
Kruiswijk zie ik ook graag komen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer, Kruiswijk, Luirink, Wisgerhof, Dingsdag, *buitenlander. Mathijsen zou natuurlijk een uitstekende vervanger zijn, maar zijn haalbaarheid voor PSV lijkt me een utopie.
Daarnaast zie ik graag Leiwakabessy komen. Hij viel me al eerder op, maar gisteren speelde hij die Castelen volledig uit de wedstrijd. Dan kun je wel wat als linksback.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |