abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34865909
Geloven ze Steef wel en Hank niet. Dan heb je toch een probleem, lijkt me eigenlijk. Een groot probleem zelfs. Dat die Peter Hank niet kent is niet raar JF, want Hank is geen persoon. Slechts vernoemd naar een persoon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 februari 2006 @ 15:24:29 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34865929
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Why die smilie?
die hele Hank discussie vind ik alleen al omdat er zelfs een topic aan is opgeofferd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34865953
Hank blijft ook zeker bestaan totdat Steef is verbannen, las ik in de laatste Hank.
www.thuisuiteten.nl
pi_34865957
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Altijd weer negatief die Daggla
Tendens. Straks als ze weer eens winnen is het weer holadiejee.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34865999
Steef werd ook nog genoemd in Voetbal Insite afgelopen maandag. Iemand dat opgemerkt?
pi_34866001
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Geloven ze Steef wel en Hank niet. Dan heb je toch een probleem, lijkt me eigenlijk. Een groot probleem zelfs. Dat die Peter Hank niet kent is niet raar JF, want Hank is geen persoon. Slechts vernoemd naar een persoon.
Peter is de baas.
pi_34866010
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Steef werd ook nog genoemd in Voetbal Insite afgelopen maandag. Iemand dat opgemerkt?
Ja. Steven.
pi_34866154
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Ja, dat ie ontslagen was toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_34866641
Zelf opgestapt en het was gewoon een vraag.

Misschien ook wel een van MM's leuke VI grappen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34867723
Vandaag hopelijk winnen
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:23:26 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34868174
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag hopelijk gewoon winnen!!!!
1-3 wordt het >:O
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34868204
Ja weer winst denk ik.

Zoals altijd he.
pi_34868257
sneaky 0-1 en dan Feynoord met 2-1 verliezen terwijl ze super goed spelen.
pi_34868349
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
sneaky 0-1 en dan Feynoord met 2-1 verliezen terwijl ze super goed spelen.
Dat er vanavond maar geen wonderen gebeuren.

PSV 3 puntjes stelen uit de Galgenwaard. Feyenoord met "mooi voetbal" en hard werken een gelijkspel. En Ajax gewoon inspiratieloos spelen en kansloos verliezen met 3-2 ofzo.
pi_34868395
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat er vanavond maar geen wonderen gebeuren.

PSV 3 puntjes stelen uit de Galgenwaard. Feyenoord met "mooi voetbal" en hard werken een gelijkspel. En Ajax gewoon inspiratieloos spelen en kansloos verliezen met 3-2 ofzo.
Ben ik tevreden mee
pi_34868418
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ben ik tevreden mee
Ach, zo zal het wel weer gebeuren.
pi_34869490
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat van die investeringsgroep is gewoon waar. Wat ik over Pienaar zei was inderdaad wat voorbarig en over Kalou heb ik volgens mij geen onzin geroepen.
Daarom horen we er ook nog zoveel van
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34869809
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Daarom horen we er ook nog zoveel van
Omdat we er niet veel van horen, is het niet waar? De Stellar groep is gewoon erkend hoor. Ze hebben zelfs een site, mocht je interesse hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34870263
PSV zou David Chavez alsnog voor de neus van Club Brugge kunnen wegkapen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 8 februari 2006 @ 17:30:23 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34870540
Laten jullie Utreg een btje heel vanavond
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34870790
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat we er niet veel van horen, is het niet waar? De Stellar groep is gewoon erkend hoor. Ze hebben zelfs een site, mocht je interesse hebben.
Als het wel was had je er zeker meer over gehoord , en dat die groep erkend is en een website zegt niks.

Ik kan ook wel zeggen "Jah, PSV heeft spelers via een constructie gestald bij de ABN, want ze zijn erkend en hebben een website"

En ik wacht nog steeds op de dag dat blijkt dat die beschuldiging door PSV in de media zijn geholpen om Feyenoord in een kwaad daglicht te zetten, ze deden het ook min of meer met Stam dus met een concurrent doen ze het ook gerust.
pi_34870857
Je gelooft nog steeds niet dat Alex met dank aan de Stellar group naar PSV is gekomen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34870963
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Je gelooft nog steeds niet dat Alex met dank aan de Stellar group naar PSV is gekomen?
Heb het over die situatie met Feyenoord, maar nu je het zegt ging het daar om een andere groep

Mijn fout

Maar Alex is toch min of meer van Chelsea?
pi_34871169
Ja, hij is min of meer van Chelsea, maar ondergebracht bij de Stellar Group. Die is in het leven geroepen door Abramovich: Tevéz en Mascherano zijn ook bij zo'n groep ondergebracht door Abramovich.
pi_34871686
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:
Ja, hij is min of meer van Chelsea, maar ondergebracht bij de Stellar Group. Die is in het leven geroepen door Abramovich: Tevéz en Mascherano zijn ook bij zo'n groep ondergebracht door Abramovich.
Die zitten bij MSI van Kia Joorabchian (stromannetje van Berezovsky). Abramofiets bezit 15% van de aandelen van die groep. Stellar Group is volgens mij ook van die Joorabchian, die trouwens eigenaar is van Corinthians.

Die Kia Joorabchian heeft aan het begin van dit seizoen een poging gedaan om West Ham te kopen, in november is die deal afgeblazen. Nu zou hij plannen hebben om Aston Villa te kopen.

Alex heeft dus eigenlijk weinig met Chelsea te maken, hij is eigendom van die investeringsmaatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')