die hele Hank discussie vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Why die smilie?
Tendens. Straks als ze weer eens winnen is het weer holadiejee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Altijd weer negatief die Daggla
Peter is de baas.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Geloven ze Steef wel en Hank niet. Dan heb je toch een probleem, lijkt me eigenlijk. Een groot probleem zelfs. Dat die Peter Hank niet kent is niet raar JF, want Hank is geen persoon. Slechts vernoemd naar een persoon.
Ja. Steven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Steef werd ook nog genoemd in Voetbal Insite afgelopen maandag. Iemand dat opgemerkt?
Ja, dat ie ontslagen was toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Steef werd ook nog genoemd in Voetbal Insite afgelopen maandag. Iemand dat opgemerkt?
1-3 wordt het >:Oquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag hopelijk gewoon winnen!!!!
Dat er vanavond maar geen wonderen gebeuren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
sneaky 0-1 en dan Feynoord met 2-1 verliezen terwijl ze super goed spelen.
Ben ik tevreden meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat er vanavond maar geen wonderen gebeuren.
PSV 3 puntjes stelen uit de Galgenwaard. Feyenoord met "mooi voetbal" en hard werken een gelijkspel. En Ajax gewoon inspiratieloos spelen en kansloos verliezen met 3-2 ofzo.
Daarom horen we er ook nog zoveel vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat van die investeringsgroep is gewoon waar. Wat ik over Pienaar zei was inderdaad wat voorbarig en over Kalou heb ik volgens mij geen onzin geroepen.
Omdat we er niet veel van horen, is het niet waar? De Stellar groep is gewoon erkend hoor. Ze hebben zelfs een site, mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daarom horen we er ook nog zoveel van
Als het wel was had je er zeker meer over gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat we er niet veel van horen, is het niet waar? De Stellar groep is gewoon erkend hoor. Ze hebben zelfs een site, mocht je interesse hebben.![]()
Heb het over die situatie met Feyenoord, maar nu je het zegt ging het daar om een andere groepquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Je gelooft nog steeds niet dat Alex met dank aan de Stellar group naar PSV is gekomen?
Die zitten bij MSI van Kia Joorabchian (stromannetje van Berezovsky). Abramofiets bezit 15% van de aandelen van die groep. Stellar Group is volgens mij ook van die Joorabchian, die trouwens eigenaar is van Corinthians.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:
Ja, hij is min of meer van Chelsea, maar ondergebracht bij de Stellar Group. Die is in het leven geroepen door Abramovich: Tevéz en Mascherano zijn ook bij zo'n groep ondergebracht door Abramovich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |