Heeft vaak geen directe tegenstander als linksback.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Greetings het volgende:
Leiwa zou een buitenkansje voor PSV zijn hoor. Hij deklasseert dit seizoen wekelijks z'n tegenstander. De laatste keer dat zijn mannetje scoorde is heeeeel lang geleden.
Met andere woorden: PSV moet Feyenoord voor zijn, want Wim Jansen aast op een goedkope vervanger van die "helemaal niet" Bosschaart.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef rubbereend het volgende:
en hij is gratis af te halen in Nijmegen en hij wil geen enorm contract![]()
"niet helemaal"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met andere woorden: PSV moet Feyenoord voor zijn, want Wim Jansen aast op een goedkope vervanger van die "helemaal niet" Bosschaart.
Denk al: hoe kom je bij dat bericht over Hiddink, maar lees het net op VI. Dat is zeker goed nieuws, want dan zal hij minstens als TD blijven verwacht ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hiddink GEEN bondscoach Engeland... en Cocu wil wellicht nog een jaar erbij plakken.... excellent news \o/
quote:In de laatste minuut verdween ook het puntje uit de schoot van NEC. Dirk Kuijt hield Feyenoord op titelkoers na wijfelend ingrijpen van Jeffrey Leiwakebessy.
Cocu weet alleen nog niet of dat bij PSV isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hiddink GEEN bondscoach Engeland... en Cocu wil wellicht nog een jaar erbij plakken.... excellent news \o/
Laat hem maar komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Radegast het volgende:
Die Guus! Nu gaat het tussen Arsenal en Real Madrid.
Kan me een wedstrijd in het begin van het seisoen heugen die niet zo best verliep...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Addonouja het moet tegen Heracles wel kunnen!
Heracles is sindsdien wel in iets mindere doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd in het begin van het seisoen heugen die niet zo best verliep...
Dus om te zeggen dat Adoo oet kunnen lijkt me een beetje voorbarig
PSV ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heracles is sindsdien wel in iets mindere doen natuurlijk.
neuh we draaien indmiddels beter dan in de eerste wedstrijdquote:
dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh we draaien indmiddels beter dan in de eerste wedstrijd
De verdediging van PSV bij de 0-2 (tegen Roda) en de 1-1 (tegen Utrecht) stond toch behoorlijk te slapen en dergelijke zaken hoop ik niet te zien tegen Lyon, want dan ben je gewoon gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Zo goed voorbeeld is die wedstrijd niet, het is niet echt standaard bij PSV dat ze binnen 5 minuten 0-2 achterstaan. Maar uiteraard is Lyon nog slagvaardiger bij onoplettendheden. Maar gezien deze Champions League heb ik wel vertrouwen in PSV.
Mika is inderdaad geen rechtsback. Het enige wat hij eigenlijk heel erg goed kan is voorzetten geven vanaf de flank en vrije trappen nemen. Yildirim is bij Heerenveen dan ook gescout aan de hand van Mika's goeie eigenschappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:11 schreef Zapper het volgende:
Volgens www.hafc.nl speelt Mika Nurmela rechtsback, waar hij ook in het Fins nationaal elftal vaak speelde. Nog niet eerder bij Heracles, dus wellicht dat daar mogelijkheden liggen voor PSV.
De linksback, Mark Looms is de zwakste schakel in het elftal, hij speelt omdat eerste keuze Klavan geblesseerd is. Dus mocht PSV over de vleugels gaan spelen, dan kun je nog wat gaan beleven...
Prachtige omschrijving Erik, kan niet anders zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:09 schreef ErikT het volgende:
AZ zit op t elastiek, om maar eens in wielrentermen te spreken.
I second that.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
3-0 zeg ik
stand verplicht en zeker tot de mogelijkheden behorendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
3-0 zeg ik
pourqoi?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Cocu niet doorgaat bij PSV...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |