quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]Zielige kutclub zijn jullie aan het worden zeg.
trieste cutklup
Leuk dat je zo fijn een discussie wilt aangaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef Fok_you het volgende:
hij heeft geen een rede om ontevreden te zijn; hij krijgt elke week een basisplaats en strijd voor de titel. logisch dat zo'n jonge jongen zijn kop nog makkelijk op hol laat brengen met heel dat gezeik van PSV 'ja bij ons sta je in de championsleague hoor' ja vast dan had hij vast en zeker de voorkeur gekregen boven Farfan+VOH?wat een onzin! En dan dat gedoe met van Basten en de naturalisatie, ja dat gaat wel spelen in je kop ja. daarbij heeft hij geen toestemming. en het is gewoon een te goede speler die laat je echt niet voor 5 mil naar je concurrent gaan.
trouwens waar willen jullie nou 5 miljoen vandaan halen
stinklampen
denk je niet dat ie dan gewoon naar het buitenland gaat na volgend jaar in plaats van bij zo'n stel boeren te blijven ballenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk dat je zo fijn een discussie wilt aangaan!
Dan houd je toch gewoon een ontevreden Kalou die daarna gratis naar PSV gaat lopen? En waar wij die 5 miljoen vandaan halen is onze zorg, misschien moeten jullie je richten op de enige prijs die jullie nog kunnen halen?
Lieve groetjes!
Niet als ie dan nog geen Nederlander is...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef Fok_you het volgende:
[..]
denk je niet dat ie dan gewoon naar het buitenland gaat na volgend jaar in plaats van bij zo'n stel boeren te blijven ballen
Ik neem heel de forums van PSV.netwerk niet serieus als informatiebron eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
ik neem dat bericht over Kalou eigenlijk niet eens serieus. PSV mag niet eens met Kalou praten nu.
Wat zegt dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef Zapper het volgende:
Goed dat Nilis terugkeert naar PSV, ben benieuwd wat dat voor uitwerking heeft
Overigens zegt het natuurlijk veel dat Nilis terug wil komen.
Dat ie daar een goede tijd heeft gehad natuurlijk, bijvoorbeeldquote:
Die heeft Sibon...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat ie daar een goede tijd heeft gehad natuurlijk, bijvoorbeeld
btw: heeft iemand mijn usericon toevallig?
Culina is sowieso geblesseerd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef cultheld het volgende:
Aissati start tegen Utrecht vermoedelijk in de basis. Nguyen gaat mee als bankzitter. Rotte appel Culina is geschorst.
Dat was van Luc wel bekend toch? Overigens vond ik Luc altijd erg sympathiek en een hele goede voetballer. Vond het oprecht jammer dat 'ie daar in Engeland toen zijn been brak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat ie daar een goede tijd heeft gehad natuurlijk, bijvoorbeeld
Ik zie de grap niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Die heeft Sibon...
Jawel, maar het is altijd mooi dat zulke spelers terugkerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef Suijk het volgende:
Dat was van Luc wel bekend toch? Overigens vond ik Luc altijd erg sympathiek en een hele goede voetballer. Vond het oprecht jammer dat 'ie daar in Engeland toen zijn been brak.
Is bij Club Brugge op proef en ligt een contract voor hem klaar aldaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
Daniel Chavez wordt overigens intensief door PSV gevolgd en is de beoogde opvolger van Farfán. Evenals Farfán een Peruviaan en van dezelfde jeugdopleiding afkomstig als Guerrero. Hij schijnt 2,5 miljoen euro te moeten kosten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is bij Club Brugge op proef en ligt een contract voor hem klaar aldaar.
Hoorde ik van mijn zeer goed ingelichte bron Peter.
Jawel hoor, maar op een andere manier...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat heeft ie nooit gezegd...
Doe maar met ketchup graag...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar op een andere manier...
PSV begint echt een kut club te worden
Vieze spelletjes spelen toen met Kalou, en nu weer liegen over Stam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |