abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34906543
Mathijsen zou tof zijn, maar is inderdaad onhaalbaar. Ik zie zelf Wisgerhof wel zitten. Die doet het dit jaar erg goed bij NEC. Leiwakabessy doet het ook goed en heeft ook aanvallende impulsen. We hebben alleen nu wel genoeg linksbacks (Lamey, Ball, Pla).
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2006 @ 17:24:18 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34906681
Wisgerhof zit ben ik bang aan zn plafond bij NEC.
Leiwa kun je nu gratis halen en hem dan verhuren aan NEC hij zal geen salaris vragen van vele tonnen dus dat lijkt me een prima investering.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34906830
Wisgerhof speelt gewoon het hele seizoen al constant en heeft al heel wat gerenommeerde spitsen aan banden gelegd.

Waarom Leiwa kopen en direct verhuren? Leiwakabessy is in ieder geval beter dan Lamey en Ball. Bovendien is ie niet duur en anders zal AZ/Feyenoord er wel mee vandoor gaan. Hopelijk slaapt PSV dit keer niet...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:51:42 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34907559
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef Neoktheone het volgende:
Mathijsen zou tof zijn, maar is inderdaad onhaalbaar. Ik zie zelf Wisgerhof wel zitten. Die doet het dit jaar erg goed bij NEC. Leiwakabessy doet het ook goed en heeft ook aanvallende impulsen. We hebben alleen nu wel genoeg linksbacks (Lamey, Ball, Pla).
Ball is na dit seizoen weer exit en Pla nog niet klaar dus een extra linksback is nooit weg.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34907598
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Wisgerhof zit ben ik bang aan zn plafond bij NEC.
Leiwa kun je nu gratis halen en hem dan verhuren aan NEC hij zal geen salaris vragen van vele tonnen dus dat lijkt me een prima investering.
Dat kun je pas zeggen als hij 't op een hoger niveau heeft geprobeerd.

Persoonlijk ben ik altijd wel te spreken over Wisgerhof.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34907741
Leiwakabessy is linksback, dus niet echt de meest ideale opvolger van Alex. Ik ben fan van Braafheid, maar daar geldt hetzelfde voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34907773
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef mcyodogg het volgende:
Leiwakabessy is linksback, dus niet echt de meest ideale opvolger van Alex. Ik ben fan van Braafheid, maar daar geldt hetzelfde voor.
Leiwakabessy is zo'n drieste draver, zonder het vereiste fysiek en de finesse om aanvallend iets te kunnen brengen. Geen materiaal voor PSV me dunkt..
pi_34907866
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ball is na dit seizoen weer exit en Pla nog niet klaar dus een extra linksback is nooit weg.
Ball bevalt dus niet of had hij maar een contract voor een jaartje?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34908096
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen. Ik noemde een hele tros centrale verdedigers op als eventuele opvolgers van Alex en daarnáást een extra linksback (Leiwakabessy). Gisteren speelde hij Castelen volledig uit de wedstrijd en dan kun je echt wel wat. Bovendien is hij offensief een Lee zonder schaar en dus een wapen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34909259
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ball bevalt dus niet of had hij maar een contract voor een jaartje?
2 jarig contract
pi_34911381
PSV weer op een diefje, nu is het echt zeker dat ze weer kampioen worden. Ik zie ze ook in de drukke periode binnenkort niet veel punten verspelen op deze manier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34911405
Ik hoop het.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:54:18 #238
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34916562
quote:
Philip Cocu heeft te kennen gegeven graag nog een jaar verder te willen als actief speler, aldus Sportweek. Cocu gaf dit gister aan na afloop van de gewonnen wedstrijd van PSV tegen FC Utrecht. De aanvoerder van de Eindhovenaren weet alleen nog niet of zijn toekomst bij PSV ligt.

“Sinds ik van Barcelona naar PSV ben gekomen ruim anderhalf jaar geleden, gaat het dermate goed dat ik van plan ben nog een jaar door te gaan met voetballen”, aldus Cocu. “Of ik een jaartje langer doorga bij PSV hangt af van de situatie waarin de club zich straks bevindt.”

Wel geeft Cocu aan dat zijn fysiek gaat opspelen: “Het enige probleempje wat ik op dit moment persoonlijk heb, is dat ik de laatste weken last van mijn rug heb. Maar als die pijn, zoals vaker gebeurt met pijntjes, vanzelf verdwijnt, ga ik een jaar door.”

Cocu is op het moment één van de steunpilaren van het team van Guus Hiddink. Met Cocu als aanvoerder staat PSV in de tweede ronde van de Champions League en gaan de Eindhovenaren aan kop in de Eredivisie.
Zoals hij nu speelt is hij van onschatbare waarde. Stel dat Cocu volgend seizoen 80% is van wat hij nu is, dan nog zou ik hem een vorstelijk contract aanbieden. Goed nieuws
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34916658
Dat zeker.
En hem wat rust geven als hij niet nodig is kan altijd..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2006 @ 23:31:39 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34920955
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Leiwakabessy is zo'n drieste draver, zonder het vereiste fysiek en de finesse om aanvallend iets te kunnen brengen. Geen materiaal voor PSV me dunkt..
als er toch één draver is op links bij NEC is het Leiwa wel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34921102
Leiwakabessy is uitermate geschikt voor PSV en ik denk ook wel dat Hiddink en co hem op de korrel hebben. Laat Feyenoord en AZ maar om Dembele strijden en Ajax een kansloze poging wagen om Mathijsen en Landzaat na het WK te strikken, dan gaat PSV er met haalbare toppers vandoor.
pi_34921152
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als er toch één draver is op links bij NEC is het Leiwa wel

Dat zeg ik toch juist?
pi_34921258
Dat zeg je ook alleen maar omdat ie Molukker is cultheld
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2006 @ 23:40:52 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34921393
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch juist?
jamaar je zegt ook:
quote:
zonder het vereiste fysiek en de finesse om aanvallend iets te kunnen brengen
en ik bedoelde dat hij bij NEC juist ook de opkomende man is op links
het stond er misschien wat onduidelijk bij mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34921495
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jamaar je zegt ook:
[..]

en ik bedoelde dat hij bij NEC juist ook de opkomende man is op links
het stond er misschien wat onduidelijk bij mij
Hij mist de techniek, de fijngevoeligheid om rendement te halen uit de aanval. Het oogt allemaal wat onbehouwen. Want hoeveel assists heeft Leiwa?
En je kunt wel veel aanvallen, maar dan nog wel zonder daadwerkelijk iets nuttigs bij te dragen. Dat bedoelde ik eigenlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2006 @ 23:49:35 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34921771
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hij mist de techniek, de fijngevoeligheid om rendement te halen uit de aanval. Het oogt allemaal wat onbehouwen. Want hoeveel assists heeft Leiwa?
En je kunt wel veel aanvallen, maar dan nog wel zonder daadwerkelijk iets nuttigs bij te dragen. Dat bedoelde ik eigenlijk.
volgens mij heeft hij niet veel assists maar da's ook meer omdat NEC een hele tijd 4-3-3 gespeeld heeft en er veel vanaf het aanvallend ingestelde middenveld van NEC afkomt. Maar hij komt graag mee op! Daar druk zetten en het is een bijter, daar ontbreekt het nog weleens aan bij PSV!

Leiwa heeft trouwens ook pas 3 gele kaarten, da's ook best netjes.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34921851
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij heeft hij niet veel assists maar da's ook meer omdat NEC een hele tijd 4-3-3 gespeeld heeft en er veel vanaf het aanvallend ingestelde middenveld van NEC afkomt. Maar hij komt graag mee op! Daar druk zetten en het is een bijter, daar ontbreekt het nog weleens aan bij PSV!

Leiwa heeft trouwens ook pas 3 gele kaarten, da's ook best netjes.
Ik vind 't een leuke voetballer met de juiste instelling. Ik vrees echter dat hij bij NEC z'n plafond zit.
Ik ben trouwens wel erg gecharmeerd van de driehoek Jones-Barreto-Boutahar. Bij vlagen weergaloos en ongrijpbaar tegen Feyenoord.
pi_34921908
Want elke back met een beetje longen kan op dezelfe manier druk zetten. De kunst is alleen aanvallend ook nog eens gevaar te stichten met bal. Dat kon Lee als de beste.
pi_34922380
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Want elke back met een beetje longen kan op dezelfe manier druk zetten. De kunst is alleen aanvallend ook nog eens gevaar te stichten met bal. Dat kon Lee als de beste.
Leiwa ook. Heeft een geweldige voorzet in huis.
pi_34922447
Leiwa zou een buitenkansje voor PSV zijn hoor. Hij deklasseert dit seizoen wekelijks z'n tegenstander. De laatste keer dat zijn mannetje scoorde is heeeeel lang geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')