http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=8quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef WasQ het volgende:
Ik zou ook zorgen dat de banen ongeveer dezelfde lengte hebben.
Ik had er daarvan al een paarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pak de rating erbij en gooi de maps met de meeste awards op de server
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=8
Zo bijvoorbeeld
je kunt hem gewoon vinden in de lijst met internet servers, naam is [FOK!] dedicated linuxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef Miiso het volgende:
Wat is het IP van de Fok! server? Daar wil ik graag wel ff wat rondjes scheuren als ik thuis ben...
Oke dan gaan wij vanavond ff op visite komen op de fok! serverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon vinden in de lijst met internet servers, naam is [FOK!] dedicated linux
die race had ik wat later ook op die server in 0:45:10 gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Ik stond lang eerste totdat Jordy voorbij kwam maar in de laatste minuut stelde ik alsnog m'n eerste plaats veilig
had gisteren op de fok! server 5 races gedaan: 1e - 1e - 3e - 2e - 1equote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef fallrite het volgende:
Bij time-attack probeer je de beste tijd meer te zetten () maar bij rounds speel je in rondes - per ronde krijg je 1 kans om de track uit te rijden (dus geen Enter om te resetten, Enter is gelijk spectaten) en dan tot de 30 punten - 10 punten voor 1e, 6 punten voor 2e etc
Die zit ook vaak vol.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Join gewoon de Fok server ? Ik zie t probleem niet
deze is nog slechterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef yosander het volgende:
Nice, ga ik nu ook even downloaden..
(De slechtse tvp ooit!!)
Blijf wel gewoon op Fok! dedicated linux.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan open je je eigen Hamachie network en noem je die trackmaniafok2 ofzo
Dat probleem had ik de hele tijd toen de server van nadeo plat lag. Na enkele tientallen seconden kwam ik alsnog in het hoofdmenu terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef CittaR het volgende:
bij mij doet ie het niet meer...
je krijgt de 1e 2 filmpjes te zien van de makers zeg maar. en daarna wordt het beeld gewoon zwart, ik heb nix veranderd nadat ik het de laatste keer heb gespeeld...
Ok dan ga ik hem ff downloadenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Draait het met gemak op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |