quote:Je komt erin in het volgende topic
iemand anders mag ookquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@mercy: wrom zou je niks aan zo een carbonnen tank hebben met snelvuldop etc.
Ik weet niet wat het nut is van zo een voorvorkbrug, maar ik zou niet met zoiets lelijks rijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bimota maakt geen motorblokken. Lekker slim.
![]()
T'is een fokking prototype voor beurzen.![]()
[afbeelding]
Hier het eindresultaat.
Omdat je toch wel moet wachten op de rest van de Fok!MC'ers die nog hun blaas aan het legen zijnquote:
het maakt voor mij weinig uit idd als ie niet afgesloten kan wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:26 schreef hicham het volgende:
Omdat je toch wel moet wachten op de rest van de Fok!MC'ers die nog hun blaas aan het legen zijnOf omdat jan en alleman bij je tank kan als je de motor ergens parkeert, maar dat doe jij volgens mij toch nooit (staat in tuin / schuur of jij zit in de buurt op een terras
)
Edit: zijn niet mijn argumenten, maar ik probeer Mercy's argumenten te achterhalen
ja maar waarom danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:48 schreef hicham het volgende:
Oh, het ging niet alleen om het snelvuldopje natuurlijkMaar over de tank in het algemeen
Volgens mij zul je er verder niet veel profijt van hebben
ja, en als ik nou een poser wasquote:behalve dat je dan kunt posen met het feit dat je een carbonnen explosafe tank met snelvuldop hebtAls je nou echt vaak ging circuitrijden oid, dan misschien wel
![]()
quote:Of was dat laatste nou net de bedoeling
quote:
Je merkt het wel en je zult er vast ook wel profijt van hebben vanwege het mindere gewicht, de vraag is of dat het geld ook waard is en of dat nu al nodig is. Volgens mij is het juist de bedoeling dat je eerst je motor leert kennen, de grenzen opzoekt, dan erachter komt dat je zo ongeveer op je grenzen zit, vervolgens een aanpassing maken zoals een lichtere tank, en dan merken dat het allemaal net iets lekkerder gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja maar waarom danhet gewicht is voor mij het belangrijkste voordeel
WTFquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je eerst je motor leert kennen,
Lekker belangrijk dat niemand ziet dat het een carbonnen tank isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:14 schreef Youssef het volgende:
Kwa poserfactor in je achterhoofd is zo een carbonnen tank wel vet, maar dan vooral als je er echt een complete dikke pimb motor van maakt. Maar over het algemeen ziet niemand dat die tank dik poser is en 0,000023958 gram lichter is, kwa rijeigenschappen zal je op zo jouw niveau toch weinig merken?
Wordt gewaardeerdquote:Ik probeer ook slechts tegenargumenten te verzinnen![]()
Ja, dat je niet op professioneel niveau circuit rijdt en elke gram probeert te missen ten einde 0,01 seconde sneller rond te zijnquote:
Komt op hetzelfde neer als wat jij zegt, alleen in andere woordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTF
Loser
Wat doet Riet achter jouw laptop
Niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef hicham het volgende:
Komt op hetzelfde neer als wat jij zegt, alleen in andere woorden
Het enige juist antwoord eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
OPM als jij die carbontank wilt hebben moet je hem gewoon kopen.
Een pleidooi over 0,1 kilo minder of circuitrijden hebben er niets mee te maken.
Het gaat om het bezit, en je eigen kick van zo'n ding op je motor, en dan gelden geen rationele argumenten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja maar waarom danhet gewicht is voor mij het belangrijkste voordeel
Hij liegt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:46 schreef Youssef het volgende:
Maar hij zei wel dit, das wel minder:
[..]
Material World Paranoia.quote:hoi
ik ben <meisjesnaam>, en ik hou van je TL!!!
eind deze maand hoop ik me rijbewijs te hale maar de komende 2 jaar mag ik
er toch nog niet op rijden. Ik ga voorlopig op een <beginnersmotor> rijden.
Staat ook op motor-forum.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je merkt het wel en je zult er vast ook wel profijt van hebben vanwege het mindere gewicht, de vraag is of dat het geld ook waard is en of dat nu al nodig is. Volgens mij is het juist de bedoeling dat je eerst je motor leert kennen, de grenzen opzoekt, dan erachter komt dat je zo ongeveer op je grenzen zit, vervolgens een aanpassing maken zoals een lichtere tank, en dan merken dat het allemaal net iets lekkerder gaat(sneller de bocht insturen
en makkelijker wheelies maken ofzo
)
Netzoals mijn tailrisers zeg maar
Sgool![]()
jij begint ook al almachtige waanideeen te krijgen ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer als wat jij zegt, alleen in andere woorden
Docent ziek
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij begint ook al almachtige waanideeen te krijgen ?![]()
Man, als ik weg zou gaan zouden jullie mij met hangende pootjes vragen om terug te komenquote:straks begin jij ook iedere week met veel bombarie afscheid te nemen en dan na 2 dagen alweer op hangende pootjes terug te komen tot het volgende afscheid![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mag je mij wel even uitleggen
[..]
Man, als ik weg zou gaan zouden jullie mij met hangende pootjes vragen om terug te komen
quote:
Nou, idd...gister was er zowaar iets op TV wat me boeide (weet alleen niet meer watquote:
El Presidentequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk dat bord, maar ik ben al president toch![]()
Beetje late reactie, maar toch.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Mergelland route is erg leuk om te doen. heb em zelf al een paarkeer zelf gereden.
1x met een klein ongelukje er bij. met de choppert in een bocht onderuit gegaan omdat ik de snelle jongens bij wilde houden, dan komt je voetsteun aan de grond waardoor je in eens errug weinig grip meer hebt.
Maar met een les, dan rij je je eigen snelheid en kan het al niet mis gaan.
Succes, and have fun
zorg wel voor goeie handschoenen. Kan best wel fris zijn.
Trouwens, kom je soms uit die omgeving?
Je leert idd erg veel van zo'n dagje VEEEEEEL rijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar toch.
Ik kom uit de omgeving van Eindhoven. Het dagje "Mergelland route" is voorbereiding op het examen. Naar eigen zeggen van instructeur leer je op die dag super veel.
Koude handen zal wel mee vallen, ze hebben dikke handschoenen en ik les op een bmw met handvatverwarming
Ga wel ff bidden voor droog weer, regen heb ik echt een pesthekel aan.
ik wilde een vlaggetje voor je maken maar kon helaas de juiste kleur niet vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk dat bord, maar ik ben al president toch![]()
Lui? Ik zit al vanaf 9:15 op schoolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Last van het tijdsverschil?![]()
Middag luie student.![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |