Waarom maak je een afspraak om de olie te verversenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
Zaterdag trouwens een afspraak om even de olie te verversen bij de plaatjeslijke motorzaak.
Waarschijnlijk wordt dat een zelfsleutelactie, ik wist tot voor kort niet eens dat hij daar bekend om stond hier in de regio. Maar met de KLX had hij zelf een meer dan prima job gedaan, echt een vakman.![]()
Beater heeft olie door z'n aderen stromen en koppel in z'n armenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
Home
[..]
Waarom maak je een afspraak om de olie te verversen
U bent uw oliekwaliteiten verloren?
Nopequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef dribbel79 het volgende:
Wat voor merk hond heb jij, is dat een Boxer??
Wij hebben twee Boxers gehad en die leken verdacht veel op jouw exemplaar...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope
Alhoewel veel mensen dat wel denken.Boxers hebben zo'n rimpelbekkie. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wij hebben twee Boxers gehad en die leken verdacht veel op jouw exemplaar...
hehe, sja... dat afleren wou dus niet echtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, probleem zit in die teringlange slagtanden van zo'n beest.
Hier wat plaatjes achter een linkje: Klik!
[..]
Kan je hem gewoon afleren hoor.![]()
Wat voor merk was/is dat?
Das er slechts 1quote:
Dat bedacht ik me achteraf ook, maar R2-D2 had het al gepostquote:
Morgen vrijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ohja, ben weer terug van school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is een dogo argentino.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wat was koppel ook al weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Beater heeft olie door z'n aderen stromen en koppel in z'n armen![]()
Nee Garmin's.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je het liever over mooie bergpassen in Italie, inclusief foto's?
Onbekende motor, eerst even een keer zien waar alles zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
Waarom maak je een afspraak om de olie te verversen
U bent uw oliekwaliteiten verloren?
Ik heb ook een Boxer gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef dribbel79 het volgende:
Om je vingers bij af te likkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
[afbeelding]
Had ik al koppel gezegd?![]()
Hot sexy mommaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
[afbeelding]
Had ik al koppel gezegd?![]()
Jij moet eerst je vingers wassen nadat je in de vieze knijpding hebt geknepen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef hicham het volgende:
Om je vingers bij af te likkenDing straalt gewoon kracht uit
En dubbele highmount dempers zijn sowieso
Yes ideed.quote:
Daar begin je nu ineens overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij moet eerst je vingers wassen nadat je in de vieze knijpding hebt geknepen.![]()
Ik kreeg 5 jaar geleden precies hetzelfde ding van iemand, heb hem pas weggegooid.
No sweet memory.
Die ogen gaan in de loop der jaren helemaal uitlopen, had ze tussendoor al eens afgeknipt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |