dat snap ik wel, er is niemand die dit ff zomaar gaat zitten uitrekenenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jullie hebben wel gelijk hoor, met die kritiek. Alleen het is voor een simpele leek als ik onmogelijk om dat er in te verwerken.
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Zolang Ajax maar op de 5e plek weet te eindigen
Dan ben je redelijk zeker van Europees voetbal.
Nou ja, met dit ajax weet je het nooit zekerquote:
Jawel, als je de play-offs om de CL verliest ga je de UEFA Cup in. Met een top-5-plaats is dus zelfs Ajax zeker van Europees voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nou ja, met dit ajax weet je het nooit zeker
Nee, zelfs de nummer 2 kan naast Europa grijpen, dat is juist het controversiële aan het systeem.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, als je de play-offs om de CL verliest ga je de UEFA Cup in. Met een top-5-plaats is dus zelfs Ajax zeker van Europees voetbal.
Voor een intertoto-plaats volgens mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:21 schreef H.Flick het volgende:
Hoeveel UEFA Cup plaatsen zijn er dan wel niet? Want nummers 6 tot 10 gaan toch ook nog voor UEFA Cup spelen?
Ik vergis me, de verliezer van de 2-5 play-offs speelt tegen de winnaar van de 6-10 play-offs om een UEFA Cup-ticket, de winnaar gaat naar de CL en de rest gaat de UEFA Cup in.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:21 schreef H.Flick het volgende:
Hoeveel UEFA Cup plaatsen zijn er dan wel niet? Want nummers 6 tot 10 gaan toch ook nog voor UEFA Cup spelen?
Sparta kan wel gaan voor een plek bij 10-13, en dan ook Europa in met de play-offs voor de laatste intertoto-plaats.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Ingewikkeld gedoe. Gelukkig heeft Sparta daar niks mee te maken.
Dus alleen 14 en 15 hebben niks te doen aan het eind van het seizoen... apart, laat die dan tegen elkaar gaan voor de 'eer'quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sparta kan wel gaan voor een plek bij 10-13, en dan ook Europa in met de play-offs voor de laatste intertoto-plaats.
RBC ook niet, die gaan direct naar de Eerste Divisie.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dus alleen 14 en 15 hebben niks te doen aan het eind van het seizoen... apart, laat die dan tegen elkaar gaan voor de 'eer'
Ja, die was ik even vergetenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
RBC ook niet, die gaan direct naar de Eerste Divisie.
En terecht.quote:
Ah. Raar.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht.
@Bliksem: als je de intertoto meetelt wel, zie hierboven.
Feyenoord ook niet, die gaan direct naar de CL.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
RBC ook niet, die gaan direct naar de Eerste Divisie.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet, die gaan direct naar de CL.
Laat je de kampioen tegen RBC spelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, die was ik even vergetenDe kampioen heeft ook niks te doen, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |