We laten hem ook niet lang lijden, maar het is ook niet zo dat ik meteen opgeef, we gaan eerst kijken of er nog wat aan te doen is en of het nut heeft én of het leven voor hem wel te doen is. En dat laatste is zo moeilijk in te schatten omdat hij nog zo opgewekt en actief is.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef ivosnivo het volgende:
erg voor jullie en mooi dat ie nog zo'n leuk bestaan heeft gehad daarna met jou. ik zou hem ook een goede dood geven. hem niet lang laten lijden. tuurlijk het is allemaal heel erg zielig en moeilijk. maar hij is wel 20 jaar en misschien is ie gewoon op.
sterkte
Ik quote hem wel even voor je, van mij hoeft ie niet weg. Aangezien hij niet constant benauwd is, vond de DA dat nog geen optie, vandaar dat we woensdag verder gaan kijken, of eerder als het slechter gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:19 schreef Handtassenbetaster het volgende:
Het beest is 20 jaar oud. Ik vind het een beetje egoistisch van TS en best zielig voor het arme beestje. Onnodig lijden doet hij nu.
Natuurlijk wordt deze post zsm verwijderd, want dit mag natuurlijk niet gezegd worden. Maar goed, nooit geschoten is ook kut.
Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik quote hem wel even voor je, van mij hoeft ie niet weg. Aangezien hij niet constant benauwd is, vond de DA dat nog geen optie, vandaar dat we woensdag verder gaan kijken, of eerder als het slechter gaat.
Ik kan moeilijk tegen 2 dierenartsen zeggen dat ze die naald er maar in moeten jassenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.
En jij weet dat wel????quote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.
Ik doe niet hatelijk. Het is maar net hou jij het opvat. Meer ga ik hier ook niet posten, ken de gang van zaken in dit soort topics inmiddels. Rocky is/was een knap hondje.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen 2 dierenartsen zeggen dat ze die naald er maar in moeten jassendat doen ze toch niet. Je kan ook lezen dat ik bij 2 geweest ben ipv meteen hatelijk doen.
Bemoei je er niet mee.quote:
Je hebt je zegje gedaan en ik mag niks zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Ik doe niet hatelijk. Het is maar net hou jij het opvat. Meer ga ik hier ook niet posten, ken de gang van zaken in dit soort topics inmiddels.
quote:
Dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef moussy het volgende:
Ja, hij wordt voorlopig niet ingeslapen en om de 2 dagen hou ik contact met de dierenarts, of mocht het slechter gaan eerder.
Na zijn benauwdheid van vanmorgen heeft hij geen aanval meer gehad
HIj mag gaan en staan waar hij wilquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef ivosnivo het volgende:
hoe is het nu met dat vocht achter zijn longen? ik heb astma en ik hou enorm veel van koude lucht. zomers heb ik er vaak ook meer last van. kun je hem nite af en toe in de bijkeuken leggen met een raampje open? misschien dat dat ook een beetje helpt?
Mooi nieuws Moussy.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef moussy het volgende:
De aanvallen zijn er nog wel, maar lijken steeds korter te worden![]()
Kan een hond het misbruiken? Als we zitten te eten komt hij tegenwoordig aan tafel staan, als ik hem 2x op zn plek heb gewezen komt hij de derde keer staan hijgen als een postpaard wat al jaren met pensioen is
Ik zal eens een foto maken van de snuiten die Ozzie trekt als ie zijn poten en kop op tafel legt en snuift dat we lekker vlees hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef moussy het volgende:
Kan een hond het misbruiken? Als we zitten te eten komt hij tegenwoordig aan tafel staan, als ik hem 2x op zn plek heb gewezen komt hij de derde keer staan hijgen als een postpaard wat al jaren met pensioen is
Mooi zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef moussy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |