quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef ivosnivo het volgende:hoe is het nu met dat vocht achter zijn longen? ik heb astma en ik hou enorm veel van koude lucht. zomers heb ik er vaak ook meer last van. kun je hem nite af en toe in de bijkeuken leggen met een raampje open? misschien dat dat ook een beetje helpt?
HIj mag gaan en staan waar hij wil
![]()
soms ligt hij lekker te snurken op de badkamer, omdat daar altijd een raam open staat, maar hij kan ook rustig een uur in de tuin liggen. Ik merk idd ook dat hij buiten beter is dan binnen. Het vocht is nog niet weg, maar hij reutelt een stuk minder. Er is na maandag niet meer door de DA geluisterd, hij zegt dat het toch nog geen nut heeft, omdat het vocht tijd nodig heeft om uitgeplast te worden. Het is nu gewoon wachten tot die hartmedicatie aan slaat.. of niet..
Voor de rest vertrouwd mijn DA me volkomen met het inschatten op inslapen of niet. Nou moet ik ook zeggen dat we met elkaar gewerkt hebben hoor, dus hij kent mij dus ook op een andere manier dan een om haar hondje jankend vrouwmens
![]()
Vaak als er wat met mijn dieren is bel ik hem op om te zeggen wat ik denk wat ze hebben en ga ik langs om het door hem te laten bevestigen
![]()
Ik weet dus ook dondersgoed dat dit het begin van het einde is, omdat de hartmedicatie op een gegeven moment ook niet meer werkt.