Ik ben ook pro gypsy, niet omdat het in is, het is gewoon leukquote:
Ja die staan mij wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
whaha, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde het is volgens mij een spannende body(-stocking...)![]()
Niet als je Sten Oomen gespierde kuiten hebt waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik ben ook pro gypsy, niet omdat het in is, het is gewoon leuk
Leuke laarzen eronder.....klaar.......quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niet als je Sten Oomen gespierde kuiten hebt waar je u tegen zegt.![]()
Moeten de kuiten wel in de laarzen passen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef CarDani het volgende:
[..]
Leuke laarzen eronder.....klaar.......![]()
Ach ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn kuiten zijn dikker dan anders dankzij deze zwangerschap...en dat terwijl ik afgevallen was daarvoor![]()
Op z'n can-can's?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach ja.Laten we anders een kuitenparade gaan houden hier.
![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Liefsten het volgende:
Gaat dit topic nog over Robbert van den Broeke?![]()
Ik heb ook megavoetenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Stenny het volgende:
Nee for real, hier is mijn kuit, vreselijk nietwaar!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu jij.
![]()
lmaoquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Is dit allemaal om Robbbbbbert te lokken?
Dat is dan nog altijd charmanter dan een stel ballonnetjes boven je sokjes...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik heb ook megavoetenik maak later ff een foto (of niet, m'n benen zijn nu net kaktussen
)
Denk je dat noorvrouwen kuiten aanlokkelijk zijn dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Is dit allemaal om Robbbbbbert te lokken?
Ben blij dat ik niet zwanger ben noch plannen heb daartoe.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik heb ook megavoetenik maak later ff een foto (of niet, m'n benen zijn nu net kaktussen
)
Stelletje zwangere vrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is dan nog altijd charmanter dan een stel ballonnetjes boven je sokjes...
*vocht vasthoudt*
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Denk je dat noorvrouwen kuiten aanlokkelijk zijn dan?![]()
Hm, om dat te beoordelen heb ik een foto nodig. Jij past in ieder geval in schattige bloemenjurkjes.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... stukken beter dan dunne kippenpootjes
Scheren is iets voor mietjes, echte kerels en vrouwen epileren.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef nokwanda het volgende:
Maar Barbs cactussen zullen niet zoveel met zwanger zijn te maken hebben, hoor. Eerder met niet scheren(bekend iets)
Hoe weet jij dat ik pas in schattige bloemenjurkjes?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm, om dat te beoordelen heb ik een foto nodig. Jij past in ieder geval in schattige bloemenjurkjes.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |