In mijn beleving is alles lekkerder dan die milf Parisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op zij![]()
jij vind paris lekker?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op zij![]()
In dit geval dus een miwnlfquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In mijn beleving is alles lekkerder dan die milf Paris![]()
parisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Mudman het volgende:
PAris Hitlon vind je knap begrijp ik? Veel geluk ermee in ieder geval.
nog een feminist ookquote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Jozzy het volgende:
op zij...?
Ik snap de tegenovergesteldheid niet tussen "niet lelijk" en "paris hilton".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Nawien het volgende:
Ik weet wel hoe dat kan.
Jij bent moeders mooiste ook niet en zodoende voel je je aangetrokken tot een ander gedrocht![]()
Maar dat geeft niet, want hieruit blijkt dat het pot en deksel verhaal echt klopt![]()
jahquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef PsyCha het volgende:
Heb je zelf wel es in de spiegel gekeken dan?
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
...maar het is ook geen paris hilton...
quote:
wat bedoel je daarmeequote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Misanthropist het volgende:
het gaat om het totaalplaatje
Amen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Quarks het volgende:
Paris Hilton:
Won’t go away. A head so empty, the rails of coke that sustain her must dissipate in clouds around her ears; this residual high the only explanation anyone would come within five feet of her. Brainless, her spinal cord defies physics, like an Indian rope trick. Her Carl’s Jr. commercial, while an uninspired approximation of eroticism, was still hotter than her actual "sex" tape, in which she only made noise when she wasn’t screwing—that’s not hot. Squints inexplicably for photo ops, suggesting even minimal focus is beyond her. Her continued success as a celebrity famous for nothing, despite the eerie resemblance she bears to the inbred banjoist from Deliverance and a lack of talent so profound that others become duller as they approach her, indicates that something is fundamentally wrong with humanity.
waarom datquote:Op maandag 6 februari 2006 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ga eens héél snel profi hulp zoeken![]()
hoe weet je nou of ik lelijk ben je hebt mn foto niet eensquote:Op maandag 6 februari 2006 14:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Het feit dat je zelf ook lelijk bent maakt het toch wel iets makkelijker neem ik aan..
Zoiets voel je gewoonquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoe weet je nou of ik lelijk ben je hebt mn foto niet eens![]()
van BINNEN.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Zo'n topic zegt mij genoegquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Tijd voor foto's, dunkt mijquote:
Mensenkennisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
quote:
3x raden waarom we jouw foto niet hebben...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Misschien valt zij wel op je gouden tanden swa.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ik heb geeneens goude tandenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Misschien valt zij wel op je gouden tanden swa.![]()
erg grappig.........................................quote:
Voor een slotje?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
erg grappig.........................................ga nou maar weg uit mn topic ik heb al topicreport gezet
Nu maak je me heel bang hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
erg grappig.........................................ga nou maar weg uit mn topic ik heb al topicreport gezet
op je denkbeeldige vriend ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu maak je me heel bang hoor![]()
Maar ik ga zo weg. Dalijk naar de stad. Wacht alleen nog ff op iemand![]()
toch niet op iemand die lelijk is hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu maak je me heel bang hoor![]()
Maar ik ga zo weg. Dalijk naar de stad. Wacht alleen nog ff op iemand![]()
foto's van die lelijke big.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op haar![]()
heb ik nietquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Laton het volgende:
[..]
toch niet op iemand die lelijk is he![]()
kijk die kop van jou manquote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Nee ik wacht op een goede vriend. We gaan zo met zijn auto naar de stad. Hijs niet lelijk ofzo, iig niet erger dan 2609 ofzoiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |