denk je echt??hahhahaquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef Kalkeun het volgende:
300 situps per dag should do the trick
Ik krijg dat soort ideeen altijd pas een uur voordat het feestje begintquote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef danipilani het volgende:
Haaai allemaal,
even een vraagje aan jullie...heeft er iemand een serieus tipje hoe ik in een week 2/3 kilo kan afvallen?? Ben met dat koude weer wat meer gaan eten met als resultaat dat ik daardoor wat dikker ben geworden..nou heb ik zaterdag leuk feessie en zou graag voor die tijd mn buikje weer net zo strak willen hebben als een paar weken gelee. Iemand tipje hoe ik op een normale /gezonde manier weer op mn ouwe gewichtje kom en dit dus snel...? En ik sport nu al erg veel (4 keer in de week)l...kwil t liefst wat tips qua eten!
Tnx alvast...
hihi...ja da kan natuurlijk ookquote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Laton het volgende:
of je maakt je gewoon niet zo fucking druk over je buikje.
klik hierquote:Op maandag 6 februari 2006 13:56 schreef danipilani het volgende:
receptje voor koolsoepdieet???
ik zit vol goede ideeen vandaagquote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Kalkeun het volgende:
Nou Laton dat was toch de tip van de dag
En als je die 2-3 kg toch kwijt wilt voor een volgend feestje dan raad ik je af om te gaan crashdieten omdat het snel moet. Crashdieten zijn de ideale manier om aan te komen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef Rekkie het volgende:
Ja dat kan.... ik ben 3 kilo in 2 dagen afgevallen
Welliswaar door een voedselvergifitiging, maar toch
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat type dieten is allemaal heel erg slecht voor je, Syrena.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |