abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792818
Haaai allemaal,
even een vraagje aan jullie...heeft er iemand een serieus tipje hoe ik in een week 2/3 kilo kan afvallen?? Ben met dat koude weer wat meer gaan eten met als resultaat dat ik daardoor wat dikker ben geworden..nou heb ik zaterdag leuk feessie en zou graag voor die tijd mn buikje weer net zo strak willen hebben als een paar weken gelee. Iemand tipje hoe ik op een normale /gezonde manier weer op mn ouwe gewichtje kom en dit dus snel...? En ik sport nu al erg veel (4 keer in de week)l...kwil t liefst wat tips qua eten!
Tnx alvast...
pi_34792887
Op een gezonde manier? Lijkt me niet.

Tja, je zou de hele week op water en fruit kunnen leven, maar dat lijkt me niet echt verantwoord. Als je het op een gezonde manier wilt doen (lees: zo dat je toch nog alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft) zul je er toch minstens een week of twee, drie voor nodig hebben. Misschien wel meer.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34792900
Koolsoepdieet.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34792964
300 situps per dag should do the trick
pi_34792970
receptje voor koolsoepdieet???
pi_34792983
Speed
pi_34792985
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef Kalkeun het volgende:
300 situps per dag should do the trick
denk je echt??hahhaha
pi_34792989
ja
pi_34793000
Niet mogelijk, maar als je een week lang bijna niets eet dan ben je absoluut 2-3 kg lichter. Alleen is dat vocht & glycogeenvoorraad en geen vet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34793009
Lukt je alleen als je al je vocht uit je kunt halen. Maar een week erna is het weer dubbel terug.
Dus gewoon normaal afvallen. Een klein buikje is echt niet erg hoor
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_34793039
ik weet niet hoe je dat moet doen ik weet alleen dat ik in een bepaalde stressachtige periode 20 kilo ben afgevallen in 1,5 maand...en ik kon alles eten. Dus ik zou niet weten hoe je dat moet doen.

(ik woog 89 en nu 69)
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
pi_34793062
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef danipilani het volgende:
Haaai allemaal,
even een vraagje aan jullie...heeft er iemand een serieus tipje hoe ik in een week 2/3 kilo kan afvallen?? Ben met dat koude weer wat meer gaan eten met als resultaat dat ik daardoor wat dikker ben geworden..nou heb ik zaterdag leuk feessie en zou graag voor die tijd mn buikje weer net zo strak willen hebben als een paar weken gelee. Iemand tipje hoe ik op een normale /gezonde manier weer op mn ouwe gewichtje kom en dit dus snel...? En ik sport nu al erg veel (4 keer in de week)l...kwil t liefst wat tips qua eten!
Tnx alvast...
Ik krijg dat soort ideeen altijd pas een uur voordat het feestje begint

Verder geen tips, het is mij iig nog nooit in een week gelukt. Op de dag van het feest niet teveel eten, draag een zwart truitje dat een beetje los valt en vermijdt ten alle tijden dat iemand je buik kan zien (dus niet heel blij op een tafel gaan staan dansen met je armen in de lucht zodat iedereen je vetlel(letje) kan bewonderen)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34793069
In deze tijden veel buiten wandelen. Bij koud weer verbruik je namelijk meer calorieen, dus val je ook sneller en uiteraard veel water drinken.
pi_34793086
of je maakt je gewoon niet zo fucking druk over je buikje.
underground forever baby
pi_34793099
Nou Laton dat was toch de tip van de dag
pi_34793128
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Laton het volgende:
of je maakt je gewoon niet zo fucking druk over je buikje.
hihi...ja da kan natuurlijk ook
pi_34793131
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:56 schreef danipilani het volgende:
receptje voor koolsoepdieet???
klik hier

[ Bericht 12% gewijzigd door Mylene op 06-02-2006 14:03:37 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34793138
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Kalkeun het volgende:
Nou Laton dat was toch de tip van de dag
ik zit vol goede ideeen vandaag
underground forever baby
pi_34793163
Ja dat kan.... ik ben 3 kilo in 2 dagen afgevallen

Welliswaar door een voedselvergifitiging, maar toch
pi_34793182
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:02 schreef danipilani het volgende:

hihi...ja da kan natuurlijk ook
En als je die 2-3 kg toch kwijt wilt voor een volgend feestje dan raad ik je af om te gaan crashdieten omdat het snel moet. Crashdieten zijn de ideale manier om aan te komen.
Gewoon snoep, koekjes, gebak, chips, suiker, patat etc laten staan en een tijdje übergezond gaan eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34793223
Ik vond die koolsoep superlekker trouwens (mijn ouders deden het dieet, ik vrat me alleen ongans aan de soep ).

Ook een goeie: http://www.flowares.nl/html/dieet.htm . Dit is trouwens GEEN ziekenhuis-dieet, neem dat maar met een vrachtwagen zout.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34793245
Dat type dieten is allemaal heel erg slecht voor je, Syrena.
pi_34793265
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef Rekkie het volgende:
Ja dat kan.... ik ben 3 kilo in 2 dagen afgevallen

Welliswaar door een voedselvergifitiging, maar toch
Heb ik ook eens gehad 1 McBacon en 1 Milkshake eten als het buiten 30 graden is. 1 dag volledig leeglopen en denken dat je doodgaat....

Of op vakantie in Turkije buiten je hotel een kipspies eten 2 weken diarree
pi_34793307
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat type dieten is allemaal heel erg slecht voor je, Syrena.
Ik doe ze niet hoor. Nou, die met die yoghurt wel, maar na drie dagen had ik al zoveel gesmokkeld dat ik het maar heb opgegeven.

Ik ben nu gestopt met elke dag een halve zak knapperbolletjes in mijn cup-a-soup te mieteren Zal ook wel schelen
pi_34793427
Nou tnx voor alle leuke reactie's en paar tips...kdenk dak maar heeeeel gezond en weinig ga eten...dan zal t vast wat minder zijn...en dan vink t wel best!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')