We wisten van niets. Was puur toevalquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zeg ik van niet dan. Hetwas omdat die film tot in den treure herhaald wordt
Lost in Translation
Daar zijn we nog overin beraad, we hopen spoedig meer mededelingen tekunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Breetai het volgende:
Word het nou dit topic of het andere?
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepenquote:
juist niet, zie TT van Ynskequote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Misschien ff t kijken waardquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Bij mij ook, ik plan nooit namelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We wisten van niets. Was puur toeval
was te moeilijk om te spellenquote:
Er waren toen ik in Cambodja was ook Nederlanders die idd speciaal voor dat feest in die periode waren gegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik plan nooit namelijk
in januari dacht ik dat het wel leuk was om naar nz te gaan, blijkt er in die periode een feestdag te zijn
Toch maar eens op gaan letten.....
Tieten!1quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||||||| - |||||| . - |||||| > ||||||| -/ -- ||||||'( - .' \ .-' | | | / \ \ \ -- - | `---:.`.\ ____________._> \\_\\____ ,--.__ -- ,--"" / `- . |)_) '\ '\ / " | .-' / \ '\ ,/ \ .' '\ | | " " " \ / '\, / | " , =_____`-. .-'_________________,--"" - | " " /"/' /\>-' ( < \ " ",/ / - ( < |\_) \ ",",_/,-' |\_) -- -'-;.__:-' |
Geen naamtopics, ook niet voor kiwisquote:
ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Breetai het volgende:
Ik ga maar eens verder met werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |