JaZeK3Rquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had geen zin om taaltechnisch correct compleet juist te posten.
h3B JuH m$N?1?!?1![]()
Er doen teveel users Paultjuhh na. Ze noemen zich ook wel 'baggeraar'. Topic zonder potentie, dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe *hier* Paultjuhhh na
en weer open![]()
Nielsquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
[..]
JaZeK3R
NiEl$hOgLaNd@hOtMaIlCoM!1!1 HiHi lOl
Taaltechnisch in orde én niet kieskeurig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso. Jij bent taaltechnisch in orde. Neuken?
Hoe weet jij nou wat de potentie isquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er doen teveel users Paultjuhh na. Ze noemen zich ook wel 'baggeraar'. Topic zonder potentie, dus.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
Ik mis de clou.
Daar ben ik voor aangesteld. Ik ben namelijk de wijsheid zelve. En in die optiek blijft het topic dicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat de potentie is
geef hem tot morgenochtend de tijd, alle baggeraars gaan naar dat topic en voor de rest heb je er geen last van![]()
Prima. Kunnen we nú dan gaan neuken?quote:
ik heb een modje in me msnquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hepd tog twee handen? Bevredug jeself maar
Ik wel meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb een modje in me msn![]()
![]()
Ja maar voor mij kun je hem toch weer open doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar ben ik voor aangesteld. Ik ben namelijk de wijsheid zelve. En in die optiek blijft het topic dicht.
Oke!quote:
Wat geef je d'rvoor?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar voor mij kun je hem toch weer open doen![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar voor mij kun je hem toch weer open doen![]()
quote:
Ik heb je nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..].
Mocht iemand me nog nodig hebben, ik lig op bed.
Gezellig he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..].
Heb je eindelijk een vrouw versierd, loop je weg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..].
Dribbel_ maar dat had je natuurlijk ook boven mijn usericon kunnen zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |