quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef DarkManta het volgende:
Pakkende TT, uitvoering geeft emotionele waarde, inhoud is als van oudst zoals het hoort. Alleen een klein kritiekpuntje op het feit dat er verder geen kritiek puntjes zijn te vermelden.
Ik zou zeggen, vooral doorgaan. (nu mis ik een homo-smilie)
quote:
hee liefiequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Denen "Wij zijn wel tolerant"
Ik verwachte een 'Nee!' .quote:
quote:
Waarom is "verwachte" met één t? Kun je me dat uitleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom is "lachtte" met dubbel-t? Kun je me dat uitleggen?.
Ik wil eerst de vraag weten, voor ik een dom antwoord geef.quote:
Ik had geen vraaahaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil eerst de vraag weten, voor ik een dom antwoord geef.
Maar dat kan ik toch niet weten!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
neuken?
Hmm je bent niet zo voorspelbaar dan ik dachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:04 schreef NJ het volgende:
Zie je?
Skaai? Ik wil nog taaltechnisch bevredigd worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Waarom is "verwachte" met één t? Kun je me dat uitleggen.
Nope. Gaan we nu neuken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hmm je bent niet zo voorspelbaar dan ik dacht
Ik had geen zin om taaltechnisch correct compleet juist te posten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope. Gaan we nu neuken?
Stofje mag gaan mierenneuken over de taaltechnische incorrectheid van je post
Je hepd tog twee handen? Bevredug jeself maarquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Skaai? Ik wil nog taaltechnisch bevredigd worden.
Inso. Jij bent taaltechnisch in orde. Neuken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
Who died and made Skaai the new Inso of ONZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |